Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Experience Manager / Call Center Manager
Skupina Edenred
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
3 000 EUR/mesiacMzda sa skladá z fixnej a variabilnej zložky. Variabilná zložka je vyplácaná kvartálne.
3 000 EUR/mesiacMzda sa skladá z fixnej a variabilnej zložky. Variabilná zložka je vyplácaná kvartálne.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Riadenie a koordinácia činnosti oddelenia Call centra (interného aj externého) a oddelenia logistiky a operations v súlade s celkovou stratégiou spoločnosti (12 interných ľudí v tíme )
- Riadenie svojho tímu, ich motivácia a rozvoj, nábor nových členov tímu a zodpovednosť za ich zaúčanie
- Zodpovednosť za nastavovanie a plnenie SLA, KPI´s, a za profesionálnu úroveň komunikácie so zákazníkmi
- Zodpovednosť za zvyšovanie miery spokojnosti zákazníkov v súlade s celkovou stratégiou spoločnosti
- Zodpovednosť za tvorbu stratégie svojho oddelenia a jej implementáciu
- Komunikácia s klientmi v prípade eskalovaných komplikovaných technických/cenových prípadov, alebo sťažností
- Pravidelný reporting za svoje oddelenie, príprava prezentácii pre vedenie spoločnosti
- Kontrolovanie dodržiavania prevádzkových predpisov, pracovných postupov a kvalitatívnych noriem na oddelení
- Rozvíjanie a udržiavanie vzťahov so strategickými klientmi
- Dohliadanie na dodržiavanie kvality pripravovaných dokumentov (zmluvy, faktúry) v súvislosti s poskytovaním služieb
- Aktívna komunikácia a úzka spolupráca s ostatnými oddeleniami (najmä marketing, obchod, IT a finančné oddelenie ), participácia na firemných projektoch
- Zodpovednosť za tvorbu procesov a postupov na svojom oddelení, ich aktualizácia a optimalizácia, prípadne implementácia nových s cieľom maximalizovať efektívnosť a výsledky
- Plánovanie ľudských zrojov a rozpočtu za svoje oddelenie
- Plánovanie rozpočtu na produkciu a logistiku a jeho doržiavanie
- Riadenie a koordinácia externého call centra ( cca 5 ľudí)
- Plnenie ďalších pokynov nadriadeného v súlade s danou pozíciou
Zamestnanecké výhody, benefity
Oceňujeme snahu všetkých našich zamestnancov a preto ponúkame širokú škálu benefitov:
- Príspevky do Cafetérie a na benefitnú kartu - možnosť vlastnej voľby benefitov
- Dovolenka nad rámec zákona - vieme, že oddych je dôležitý
- Možnosť práce na Home office
- Stravné príspevky v maximálnej výške 7.80,- Eur
- Dovolenková karta – príspevok na rekreáciu
- V prípade dlhšej práceneschopnosti finančná podpora
- Pravidelný ovocný deň každý týždeň a kvalitná voňavá kávička, čaj
- Rôzne firemné akcie a nezabudnuteľné teambuildingy
- Ako zodpovedná spoločnosť sa venujeme aj dobrovoľníckym aktivitám
- Zaujímavá práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Dynamický tím a možnosť sebarealizácie
- Kombinácia korporácie a príjemnej rodinnej atmosféry
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme za zaslanie životopisu, vzhľadom k veľkému množstvu kandidátov, budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Minimálne 3 roky praxe na podobnej pozícii
- Vynikajúce komunikačné a organizačné zručnosti
- Schopnosť viesť tímy a motivovať ľudí
- Flexibilita, rýchle rozhodovanie a schopnosť riešiť problémy
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Medzinárodná skupina Edenred zastrešuje spoločnosti Edenred Slovakia s.r.o. a Ticket Service s.r.o. Na Slovensku pôsobíme už od roku 1994, v zahraničí od 1962.
Sme lídrom v oblasti zamestnaneckých benefitov. Neustále navrhujeme a zavádzame inovatívne riešenia v tejto oblasti. Vieme totiž, že spokojní zamestnanci sú pilierom fungovania každej firmy.
Naša spoločnosť sa stala celosvetovo známou vďaka stravným lístkom a stravovacím kartám Ticket Restaurant®. Dnes naše riešenia zahŕňajú celú škálu motivačných a benefitných riešení v oblasti stravovania, voľného času a odmien (od multifunkčnej karty až po cafeteriu).
V súlade s cieľom skupiny "Enrich connections. For good." tieto riešenia zvyšujú pohodu a kúpnu silu používateľov. Zvyšujú atraktívnosť a efektívnosť spoločností a oživujú trh práce a miestnu ekonomiku.
Podieľame sa aj na európskom projekte FOOD, ktorého cieľom je podporovať vyváženú stravu a zdravý životný štýl, ako súčasť prevencie proti obezite.
Edenred vo svete je každodenným spoločníkom pre ľudí v práci, spájajúcim 60 miliónov užívateľov a 2 milióny obchodných partnerov v 45 krajinách prostredníctvom viac ako 1 000 000 obchodných klientov. 12 000 zamestnancov spoločnosti Edenred sa usiluje o to, aby sa svet práce stal prepojeným ekosystémom, ktorý je každý deň bezpečnejší, efektívnejší a zodpovednejší.
Zaviazali sme sa predchádzať všetkým formám diskriminácie a poskytovať všetkým našim kandidátom rovnaké príležitosti bez ohľadu na ich pohlavie a rodové vyjadrenie, zdravotné postihnutie, pôvod, náboženské presvedčenie a sexuálnu orientáciu alebo akékoľvek iné kritériá.
Viac informácií na: www.edenred.sk
Sme lídrom v oblasti zamestnaneckých benefitov. Neustále navrhujeme a zavádzame inovatívne riešenia v tejto oblasti. Vieme totiž, že spokojní zamestnanci sú pilierom fungovania každej firmy.
Naša spoločnosť sa stala celosvetovo známou vďaka stravným lístkom a stravovacím kartám Ticket Restaurant®. Dnes naše riešenia zahŕňajú celú škálu motivačných a benefitných riešení v oblasti stravovania, voľného času a odmien (od multifunkčnej karty až po cafeteriu).
V súlade s cieľom skupiny "Enrich connections. For good." tieto riešenia zvyšujú pohodu a kúpnu silu používateľov. Zvyšujú atraktívnosť a efektívnosť spoločností a oživujú trh práce a miestnu ekonomiku.
Podieľame sa aj na európskom projekte FOOD, ktorého cieľom je podporovať vyváženú stravu a zdravý životný štýl, ako súčasť prevencie proti obezite.
Edenred vo svete je každodenným spoločníkom pre ľudí v práci, spájajúcim 60 miliónov užívateľov a 2 milióny obchodných partnerov v 45 krajinách prostredníctvom viac ako 1 000 000 obchodných klientov. 12 000 zamestnancov spoločnosti Edenred sa usiluje o to, aby sa svet práce stal prepojeným ekosystémom, ktorý je každý deň bezpečnejší, efektívnejší a zodpovednejší.
Zaviazali sme sa predchádzať všetkým formám diskriminácie a poskytovať všetkým našim kandidátom rovnaké príležitosti bez ohľadu na ich pohlavie a rodové vyjadrenie, zdravotné postihnutie, pôvod, náboženské presvedčenie a sexuálnu orientáciu alebo akékoľvek iné kritériá.
Viac informácií na: www.edenred.sk
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4826416
Dátum zverejnenia: 9.5.2024
2024-05-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Manažér call centra, Manažér reklamačného oddelenia, Riaditeľ call centra, Supervízor call centra, Team leader Spoločnosť: Skupina Edenred
Základná zložka mzdy (brutto): 3 000 EUR/mesiac