Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Care Specialist / Špecialista starostlivosti o zákazníka
Skupina Edenred
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 150 EUR/mesiac+ mesačný bonus
1 150 EUR/mesiac+ mesačný bonus
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme komunikatívneho a kooperatíveho človeka, ktorý má v sebe vášeň pre zákazníka a je pripravený hľadať riešenia k jeho spokojnosti.
Hľadáme osobu, ktorá bude silným článkom nášho Customer Care tímu.
Čo od nového kolegu očakávame?
• Očakávame chuť do práce :)
• Proklientský prístup a motiváciu pre prácu so zákazníkom
• Komunikatívnosť, samostatnosť a dôslednosť
• Ochotu učiť sa nové veci
Čo čaká nového kolegu ?
• prijímanie telefonátov a e-mailov od obchodných partnerov a ich následné spracovanie
• prijímanie a riešenie reklamácií a sťažností
• podávanie základných informácií klientom a používateľom
• sledovanie pravidelných objednávok a ich zadávanie do systému
• kontakt klienta alebo používateľa za účelom zvýšenia jeho spokojnosti alebo preverenia požiadavky
• spolupráca s inými oddeleniami pri riešení doručených požiadaviek
• zasielanie faktúr
• účasť na firemných projektoch
• prácu s informačným systémom (zadávanie klientskych zmlúv do databázy, modifikovanie údajov u klientov, opravy a pod.)
Hľadáme osobu, ktorá bude silným článkom nášho Customer Care tímu.
Čo od nového kolegu očakávame?
• Očakávame chuť do práce :)
• Proklientský prístup a motiváciu pre prácu so zákazníkom
• Komunikatívnosť, samostatnosť a dôslednosť
• Ochotu učiť sa nové veci
Čo čaká nového kolegu ?
• prijímanie telefonátov a e-mailov od obchodných partnerov a ich následné spracovanie
• prijímanie a riešenie reklamácií a sťažností
• podávanie základných informácií klientom a používateľom
• sledovanie pravidelných objednávok a ich zadávanie do systému
• kontakt klienta alebo používateľa za účelom zvýšenia jeho spokojnosti alebo preverenia požiadavky
• spolupráca s inými oddeleniami pri riešení doručených požiadaviek
• zasielanie faktúr
• účasť na firemných projektoch
• prácu s informačným systémom (zadávanie klientskych zmlúv do databázy, modifikovanie údajov u klientov, opravy a pod.)
Zamestnanecké výhody, benefity
• Príspevky do Cafetérie - možnosť vlastnej voľby benefitov
• Dovolenka nad rámec zákona - vieme, že oddych je dôležitý
• Extra dni voľna
• Rôzne firemné akcie a nezabudnuteľné teambuildingy
• V prípade dlhšej práceneschopnosti ťa finančne podporíme
• Čaká na teba tiež ovocný deň a kvalitná voňavá kávička
• Zaujímavá práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• Príjemná rodinná firemná atmosféra
• Dynamický tím a možnosť sebarealizácie
• pracovný čas:
pracuje sa u nás len cez týždeň, pondelok až štvrtok do 16:30, v piatky
môžeš odísť už o 16:00
• Home Office je možný, po skúšobnej dobe s komplet PC vybavením
• Dovolenka nad rámec zákona - vieme, že oddych je dôležitý
• Extra dni voľna
• Rôzne firemné akcie a nezabudnuteľné teambuildingy
• V prípade dlhšej práceneschopnosti ťa finančne podporíme
• Čaká na teba tiež ovocný deň a kvalitná voňavá kávička
• Zaujímavá práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• Príjemná rodinná firemná atmosféra
• Dynamický tím a možnosť sebarealizácie
• pracovný čas:
pracuje sa u nás len cez týždeň, pondelok až štvrtok do 16:30, v piatky
môžeš odísť už o 16:00
• Home Office je možný, po skúšobnej dobe s komplet PC vybavením
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme za zaslanie životopisu, vzhľadom k veľkému množstvu kandidátov, budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Starostlivosť o zákazníka
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Minimálne 2 roky skúseností s prácou so zákazníkom
• Vítané sú skúsenosti s prácou v CRM systéme
• Proklientský prístup
• Komunikatívnosť, samostatnosť
• Zodpovednosť, dôslednosť
• Ochota učiť sa nové veci
• Vítané sú skúsenosti s prácou v CRM systéme
• Proklientský prístup
• Komunikatívnosť, samostatnosť
• Zodpovednosť, dôslednosť
• Ochota učiť sa nové veci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Medzinárodná skupina Edenred zastrešuje spoločnosti Edenred Slovakia s.r.o. a Ticket Service s.r.o. Na Slovensku pôsobíme už od roku 1994, v zahraničí od 1962.
Sme lídrom v oblasti zamestnaneckých benefitov. Neustále navrhujeme a zavádzame inovatívne riešenia v tejto oblasti. Vieme totiž, že spokojní zamestnanci sú pilierom fungovania každej firmy.
Naša spoločnosť sa stala celosvetovo známou vďaka stravným lístkom a stravovacím kartám Ticket Restaurant®. Dnes naše riešenia zahŕňajú celú škálu motivačných a benefitných riešení v oblasti stravovania, voľného času a odmien (od multifunkčnej karty až po cafeteriu).
V súlade s cieľom skupiny "Enrich connections. For good." tieto riešenia zvyšujú pohodu a kúpnu silu používateľov. Zvyšujú atraktívnosť a efektívnosť spoločností a oživujú trh práce a miestnu ekonomiku.
Podieľame sa aj na európskom projekte FOOD, ktorého cieľom je podporovať vyváženú stravu a zdravý životný štýl, ako súčasť prevencie proti obezite.
Edenred vo svete je každodenným spoločníkom pre ľudí v práci, spájajúcim 60 miliónov užívateľov a 2 milióny obchodných partnerov v 45 krajinách prostredníctvom viac ako 1 000 000 obchodných klientov. 12 000 zamestnancov spoločnosti Edenred sa usiluje o to, aby sa svet práce stal prepojeným ekosystémom, ktorý je každý deň bezpečnejší, efektívnejší a zodpovednejší.
Zaviazali sme sa predchádzať všetkým formám diskriminácie a poskytovať všetkým našim kandidátom rovnaké príležitosti bez ohľadu na ich pohlavie a rodové vyjadrenie, zdravotné postihnutie, pôvod, náboženské presvedčenie a sexuálnu orientáciu alebo akékoľvek iné kritériá.
Viac informácií na: www.edenred.sk
Sme lídrom v oblasti zamestnaneckých benefitov. Neustále navrhujeme a zavádzame inovatívne riešenia v tejto oblasti. Vieme totiž, že spokojní zamestnanci sú pilierom fungovania každej firmy.
Naša spoločnosť sa stala celosvetovo známou vďaka stravným lístkom a stravovacím kartám Ticket Restaurant®. Dnes naše riešenia zahŕňajú celú škálu motivačných a benefitných riešení v oblasti stravovania, voľného času a odmien (od multifunkčnej karty až po cafeteriu).
V súlade s cieľom skupiny "Enrich connections. For good." tieto riešenia zvyšujú pohodu a kúpnu silu používateľov. Zvyšujú atraktívnosť a efektívnosť spoločností a oživujú trh práce a miestnu ekonomiku.
Podieľame sa aj na európskom projekte FOOD, ktorého cieľom je podporovať vyváženú stravu a zdravý životný štýl, ako súčasť prevencie proti obezite.
Edenred vo svete je každodenným spoločníkom pre ľudí v práci, spájajúcim 60 miliónov užívateľov a 2 milióny obchodných partnerov v 45 krajinách prostredníctvom viac ako 1 000 000 obchodných klientov. 12 000 zamestnancov spoločnosti Edenred sa usiluje o to, aby sa svet práce stal prepojeným ekosystémom, ktorý je každý deň bezpečnejší, efektívnejší a zodpovednejší.
Zaviazali sme sa predchádzať všetkým formám diskriminácie a poskytovať všetkým našim kandidátom rovnaké príležitosti bez ohľadu na ich pohlavie a rodové vyjadrenie, zdravotné postihnutie, pôvod, náboženské presvedčenie a sexuálnu orientáciu alebo akékoľvek iné kritériá.
Viac informácií na: www.edenred.sk
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4382633
Dátum zverejnenia: 6.6.2023
2023-06-06
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Skupina Edenred
Základná zložka mzdy (brutto): 1 150 EUR/mesiac