Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista podpory predaja L2
Skupina Edenred
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacv závislosti od seniority kandidáta/kandidátky + variabilná zložka
1 100 EUR/mesiacv závislosti od seniority kandidáta/kandidátky + variabilná zložka
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Si proklientsky orientovaný/á a zároveň a zároveň máš cit pre čísla a detail? Pridaj sa k nám!
Čo od nového člena tímu očakávame?
• Chuť do práce :)
• Proklientský prístup a motiváciu pre prácu so zákazníkom
• Vynikajúce komunikačné a organizačné zručnosti
• Samostatnosť a dôslednosť
• Ochota učiť sa nové veci
Čo nového kolegu čaká?
• Konfigurácia aplikácie Cafeteria a následná implementácia v zmysle odsúhlaseného plánu (nastavenie klienta, vytváranie partnerov, benefitov)
• Sumarizácia požiadaviek na rozšírenie partnerskej siete prevádzok
• V prípade nových klientov a prevádzok kontaktovanie zodpovedných pracovníkov
• Zastupovanie špecialistov v rámci prijímania telefonátov, e-mailov od klientov a obchodných partnerov, a ich následného spracovania podľa pracovných postupov alebo požiadaviek nadriadeného
• Sledovanie pravidelných objednávok a ich zadávanie do systému
• Spravovanie pridelených aplikácii
• Spolupráca s inými oddeleniami pri riešení požiadaviek klienta
• Podávanie základných informácií klientom
• Práca s informačným systémom riadenia benefitov – Cafeteria
• Príprava reportov pre klientov, podkladov pre fakturáciu finančnému oddeleniu
Čo od nového člena tímu očakávame?
• Chuť do práce :)
• Proklientský prístup a motiváciu pre prácu so zákazníkom
• Vynikajúce komunikačné a organizačné zručnosti
• Samostatnosť a dôslednosť
• Ochota učiť sa nové veci
Čo nového kolegu čaká?
• Konfigurácia aplikácie Cafeteria a následná implementácia v zmysle odsúhlaseného plánu (nastavenie klienta, vytváranie partnerov, benefitov)
• Sumarizácia požiadaviek na rozšírenie partnerskej siete prevádzok
• V prípade nových klientov a prevádzok kontaktovanie zodpovedných pracovníkov
• Zastupovanie špecialistov v rámci prijímania telefonátov, e-mailov od klientov a obchodných partnerov, a ich následného spracovania podľa pracovných postupov alebo požiadaviek nadriadeného
• Sledovanie pravidelných objednávok a ich zadávanie do systému
• Spravovanie pridelených aplikácii
• Spolupráca s inými oddeleniami pri riešení požiadaviek klienta
• Podávanie základných informácií klientom
• Práca s informačným systémom riadenia benefitov – Cafeteria
• Príprava reportov pre klientov, podkladov pre fakturáciu finančnému oddeleniu
Zamestnanecké výhody, benefity
Oceňujeme prácu všetkých našich zamestnancov a preto ponúkame širokú škálu benefitov :)
• Stravné 100% hradené zamestnávateľom
• Benefity podľa výberu v rámci Edenred Cafeterie
• Darčekové poukážky
• Jazykové kurzy
• Školenia a vzdelávacie aktivity
• Pitný režim na pracovisku
• Motivujúci sociálny program
• Firemné aktivity
• Stabilita
• Príjemné pracovné prostredie a dynamický tím
• Stravné 100% hradené zamestnávateľom
• Benefity podľa výberu v rámci Edenred Cafeterie
• Darčekové poukážky
• Jazykové kurzy
• Školenia a vzdelávacie aktivity
• Pitný režim na pracovisku
• Motivujúci sociálny program
• Firemné aktivity
• Stabilita
• Príjemné pracovné prostredie a dynamický tím
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Vynikajúce komunikačné a organizačné zručnosti
• Pro-zákaznícka orientácia
• Cit pre čísla a detaily
• Skúsenosti v oblasti zákazníckej podpory výhodou
• Samostatnosť, proaktivita a trpezlivosť
• Pro-zákaznícka orientácia
• Cit pre čísla a detaily
• Skúsenosti v oblasti zákazníckej podpory výhodou
• Samostatnosť, proaktivita a trpezlivosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Medzinárodná skupina Edenred zastrešuje spoločnosti Edenred Slovakia s.r.o. a Ticket Service s.r.o. Na Slovensku pôsobíme už od roku 1994, v zahraničí od roku 1962. Sme lídrom v poukážkových systémoch a riešeniach v oblasti stravovania, benefitov a motivácie zamestnancov. Svoje produkty a služby ponúkame nielen v klasickej, ale aj elektronickej podobe. Našim nosným produktom sú stravovacie poukážky Ticket Restaurant®. Ako prví sme uviedli na trh elektronickú alternatívu stravovacích poukážok - Kartu Ticket Restaurant®. Podieľame sa na európskom projekte FOOD, ktorého cieľom je podporovať vyváženú stravu a správne stravovacie návyky. Na Slovensku máme už viac ako 380 000 spokojných užívateľov.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Adresa spoločnosti
ID: 4017834
Dátum zverejnenia: 8.1.2021
2021-01-08
Lokalita: Bratislava Pozícia: Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Skupina Edenred
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac