Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Front office Špecialista Customer Care
Skupina Edenred
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacMzda sa odvíja od seniority daného kandidáta + variabilná zložka
1 000 EUR/mesiacMzda sa odvíja od seniority daného kandidáta + variabilná zložka
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme komunikatívneho a kooperatíveho človeka, ktorý má v sebe vášeň pre zákazníka a je pripravený neúnavne hľadať riešenia k jeho spokojnosti. Hľadáme osobu, ktorá bude silným článkom nášho Customer care tímu.
čo od nového kolegu očakávame?
• Očakávame chuť do práce :)
• Proklientský prístup
• Komunikatívnosť, samostatnosť a dôslednosť
• Ochota učiť sa nové veci
čo nového kolegu čaká?
• prijímanie telefonátov a e-mailov od obchodných partnerov a ich následné spracovanie
• riešenie reklamácií a sťažností
• podávanie základných informácií klientom
• sledovanie pravidelných objednávok a ich zadávanie do systému
• spolupráca s inými oddeleniami pri riešení požiadaviek klienta
• vystavovanie a spracovanie zálohových a ostrých faktúr
• účasť na firemných projektoch
• prácu s informačným systémom (zadávanie objednávok a klientskych zmlúv do databázy, modifikovanie údajov u klientov a pod.)
čo od nového kolegu očakávame?
• Očakávame chuť do práce :)
• Proklientský prístup
• Komunikatívnosť, samostatnosť a dôslednosť
• Ochota učiť sa nové veci
čo nového kolegu čaká?
• prijímanie telefonátov a e-mailov od obchodných partnerov a ich následné spracovanie
• riešenie reklamácií a sťažností
• podávanie základných informácií klientom
• sledovanie pravidelných objednávok a ich zadávanie do systému
• spolupráca s inými oddeleniami pri riešení požiadaviek klienta
• vystavovanie a spracovanie zálohových a ostrých faktúr
• účasť na firemných projektoch
• prácu s informačným systémom (zadávanie objednávok a klientskych zmlúv do databázy, modifikovanie údajov u klientov a pod.)
Zamestnanecké výhody, benefity
• stravné 100% hradené zamestnávateľom
• jazykové kurzy
• darčekové poukážky
• pitný režim, ovocný deň
• podpora vzdelávania
• motivujúci sociálny program
• stabilita
• príjemné pracovné prostredie a dynamický tím
• jazykové kurzy
• darčekové poukážky
• pitný režim, ovocný deň
• podpora vzdelávania
• motivujúci sociálny program
• stabilita
• príjemné pracovné prostredie a dynamický tím
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme za zaslanie životopisu, vzhľadom k veľkému množstvu kandidátov, budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
Starostlivosť o zákazníka
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Starostlivosť o zákazníka
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Proklientský prístup
• Komunikatívnosť, samostatnosť
• Orientácia na výsledok
• Zodpovednosť, dôslednosť
• Ochota učiť sa nové veci
• Vítané sú skúsenosti s analýzou dát a s prácou v CRM systéme
• Komunikatívnosť, samostatnosť
• Orientácia na výsledok
• Zodpovednosť, dôslednosť
• Ochota učiť sa nové veci
• Vítané sú skúsenosti s analýzou dát a s prácou v CRM systéme
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Medzinárodná skupina Edenred zastrešuje spoločnosti Edenred Slovakia s.r.o. a Ticket Service s.r.o. Na Slovensku pôsobíme už od roku 1994, v zahraničí od 1962.
Sme lídrom v oblasti zamestnaneckých benefitov. Neustále navrhujeme a zavádzame inovatívne riešenia v tejto oblasti. Vieme totiž, že spokojní zamestnanci sú pilierom fungovania každej firmy.
Naša spoločnosť sa stala celosvetovo známou vďaka stravným lístkom a stravovacím kartám Ticket Restaurant®. Dnes naše riešenia zahŕňajú celú škálu motivačných a benefitných riešení v oblasti stravovania, voľného času a odmien (od multifunkčnej karty až po cafeteriu).
V súlade s cieľom skupiny "Enrich connections. For good." tieto riešenia zvyšujú pohodu a kúpnu silu používateľov. Zvyšujú atraktívnosť a efektívnosť spoločností a oživujú trh práce a miestnu ekonomiku.
Podieľame sa aj na európskom projekte FOOD, ktorého cieľom je podporovať vyváženú stravu a zdravý životný štýl, ako súčasť prevencie proti obezite.
Edenred vo svete je každodenným spoločníkom pre ľudí v práci, spájajúcim 60 miliónov užívateľov a 2 milióny obchodných partnerov v 45 krajinách prostredníctvom viac ako 1 000 000 obchodných klientov. 12 000 zamestnancov spoločnosti Edenred sa usiluje o to, aby sa svet práce stal prepojeným ekosystémom, ktorý je každý deň bezpečnejší, efektívnejší a zodpovednejší.
Zaviazali sme sa predchádzať všetkým formám diskriminácie a poskytovať všetkým našim kandidátom rovnaké príležitosti bez ohľadu na ich pohlavie a rodové vyjadrenie, zdravotné postihnutie, pôvod, náboženské presvedčenie a sexuálnu orientáciu alebo akékoľvek iné kritériá.
Viac informácií na: www.edenred.sk
Sme lídrom v oblasti zamestnaneckých benefitov. Neustále navrhujeme a zavádzame inovatívne riešenia v tejto oblasti. Vieme totiž, že spokojní zamestnanci sú pilierom fungovania každej firmy.
Naša spoločnosť sa stala celosvetovo známou vďaka stravným lístkom a stravovacím kartám Ticket Restaurant®. Dnes naše riešenia zahŕňajú celú škálu motivačných a benefitných riešení v oblasti stravovania, voľného času a odmien (od multifunkčnej karty až po cafeteriu).
V súlade s cieľom skupiny "Enrich connections. For good." tieto riešenia zvyšujú pohodu a kúpnu silu používateľov. Zvyšujú atraktívnosť a efektívnosť spoločností a oživujú trh práce a miestnu ekonomiku.
Podieľame sa aj na európskom projekte FOOD, ktorého cieľom je podporovať vyváženú stravu a zdravý životný štýl, ako súčasť prevencie proti obezite.
Edenred vo svete je každodenným spoločníkom pre ľudí v práci, spájajúcim 60 miliónov užívateľov a 2 milióny obchodných partnerov v 45 krajinách prostredníctvom viac ako 1 000 000 obchodných klientov. 12 000 zamestnancov spoločnosti Edenred sa usiluje o to, aby sa svet práce stal prepojeným ekosystémom, ktorý je každý deň bezpečnejší, efektívnejší a zodpovednejší.
Zaviazali sme sa predchádzať všetkým formám diskriminácie a poskytovať všetkým našim kandidátom rovnaké príležitosti bez ohľadu na ich pohlavie a rodové vyjadrenie, zdravotné postihnutie, pôvod, náboženské presvedčenie a sexuálnu orientáciu alebo akékoľvek iné kritériá.
Viac informácií na: www.edenred.sk
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 3912426
Dátum zverejnenia: 29.6.2020
2020-06-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Skupina Edenred
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac