Front office Špecialista Customer Care

Skupina Edenred

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacMzda sa odvíja od seniority daného kandidáta + variabilná zložka

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme komunikatívneho a kooperatíveho človeka, ktorý má v sebe vášeň pre zákazníka a je pripravený neúnavne hľadať riešenia k jeho spokojnosti. Hľadáme osobu, ktorá bude silným článkom nášho Customer care tímu.

čo od nového kolegu očakávame?
• Očakávame chuť do práce :)
• Proklientský prístup
• Komunikatívnosť, samostatnosť a dôslednosť
• Ochota učiť sa nové veci

čo nového kolegu čaká?
• prijímanie telefonátov a e-mailov od obchodných partnerov a ich následné spracovanie
• riešenie reklamácií a sťažností
• podávanie základných informácií klientom
• sledovanie pravidelných objednávok a ich zadávanie do systému
• spolupráca s inými oddeleniami pri riešení požiadaviek klienta
• vystavovanie a spracovanie zálohových a ostrých faktúr
• účasť na firemných projektoch
• prácu s informačným systémom (zadávanie objednávok a klientskych zmlúv do databázy, modifikovanie údajov u klientov a pod.)

Zamestnanecké výhody, benefity

• stravné 100% hradené zamestnávateľom
• jazykové kurzy
• darčekové poukážky
• pitný režim, ovocný deň
• podpora vzdelávania
• motivujúci sociálny program
• stabilita
• príjemné pracovné prostredie a dynamický tím

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme za zaslanie životopisu, vzhľadom k veľkému množstvu kandidátov, budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

Starostlivosť o zákazníka

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Počet rokov praxe

Starostlivosť o zákazníka
2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Proklientský prístup
• Komunikatívnosť, samostatnosť
• Orientácia na výsledok
• Zodpovednosť, dôslednosť
• Ochota učiť sa nové veci
• Vítané sú skúsenosti s analýzou dát a s prácou v CRM systéme

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Medzinárodná skupina Edenred zastrešuje spoločnosti Edenred Slovakia s.r.o. a Ticket Service s.r.o. Na Slovensku pôsobíme už od roku 1994, v zahraničí od roku 1962. Sme lídrom v poukážkových systémoch a riešeniach v oblasti stravovania, benefitov a motivácie zamestnancov. Svoje produkty a služby ponúkame nielen v klasickej, ale aj elektronickej podobe. Našim nosným produktom sú stravovacie poukážky Ticket Restaurant®. Ako prví sme uviedli na trh elektronickú alternatívu stravovacích poukážok - Kartu Ticket Restaurant®. Podieľame sa na európskom projekte FOOD, ktorého cieľom je podporovať vyváženú stravu a správne stravovacie návyky. Na Slovensku máme už viac ako 380 000 spokojných užívateľov.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Ticket Service, s.r.o.
Karadžičova 8
820 15 Bratislava 215
https://www.edenred.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Alena Palková
E-mail: poslať životopis
ID: 3912426  Dátum zverejnenia: 29.6.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac