Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manager s angličtinou
SK POWER ENGINEERING s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 - 1 500 EUR/mesiacfinálna výška mzdy závisí od skúsenosti kandidáta
1 300 - 1 500 EUR/mesiacfinálna výška mzdy závisí od skúsenosti kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Skvelá príležitosť pre skúseného Office managera, ktorý bude mať na starosti administratívnu podporu vedenia spoločnosti, vývoj vnútropodnikových komunikačných protokolov, racionalizáciu administratívnych postupov, kontrolu zásob, dohľad nad zamestnancami recepcie a delegovanie úloh s dôrazom na manažment a organizáciu plynulého chodu kancelárie.
Hľadáme energickú a a organizovanú osobu, ktorá sa nezľakne komunikácie s top managementom spoločnosti a má skúsenosti s vybavovaním širokej škály úloh.
Komunikácia:
- Komunikácia s tuzemskými a zahraničnými klientami/dodávateľmi, komunikácia s úradmi a inštitúciami
- Vybavovanie mailov a telefonickej komunikácie
- Archivácia požadovaných firemných dokumentov
- Korešpondencia a distribúcia pošty, objednávanie kuriérskych služieb
- Komplexná zodpovednosť za administratívnu podporu kancelárie spoločnosti (vzťahy s majiteľom/prevádzkovateľom budovy)
- Rozvíjanie a udržiavanie vzťahov s dodávateľmi, zákazníkmi a kolegami
Administratíva :
- Zodpovednosť za prevádzku a zásobovanie kancelárskych a technických priestorov spoločnosti
- Plánovanie pracovných ciest (vybavovanie leteniek, rezervácie hotelov, transportu na letiská a pod.
- Plánovanie, zabezpečovanie a vykonávanie predpísaných servisných prehliadok motorových vozidiel
- Komunikácia s poisťovňami, lízingovými spoločnosťami a štátnymi orgánmi
- Vedenie evidencie vodičov
- Riešenie funkčných porúch v kancelárii a reagovanie na požiadavky alebo problémy
- Príprava podkladov pre účtovné operácie, práca v účtovnom systéme
- Vytváranie pracovných výkazov (tracking, úprava tabuliek, spracovanie reportu pre ekonomické oddelenie)
- Administratívna podpora, komplexné vedenie agendy nadriadeného
- Príprava dokumentov pre vedenie spoločnosti (finančné)
- Zodpovednosť za vedenie pokladne
- Mesačné vyúčtovanie kariet, bločkov
- Príprava zápisov z porád
Event Management:
- Spolupráca pri plánovaní a organizácii podujatí
- Účasť a podpora vedenia porád
- Organizácia teambuildingov a firemných večierkov
SLOVENSKÝ A ANGLICKÝ JAZYK NA POKROČILEJ ÚROVNI SÚ PODMIENKOU!
Hľadáme energickú a a organizovanú osobu, ktorá sa nezľakne komunikácie s top managementom spoločnosti a má skúsenosti s vybavovaním širokej škály úloh.
Komunikácia:
- Komunikácia s tuzemskými a zahraničnými klientami/dodávateľmi, komunikácia s úradmi a inštitúciami
- Vybavovanie mailov a telefonickej komunikácie
- Archivácia požadovaných firemných dokumentov
- Korešpondencia a distribúcia pošty, objednávanie kuriérskych služieb
- Komplexná zodpovednosť za administratívnu podporu kancelárie spoločnosti (vzťahy s majiteľom/prevádzkovateľom budovy)
- Rozvíjanie a udržiavanie vzťahov s dodávateľmi, zákazníkmi a kolegami
Administratíva :
- Zodpovednosť za prevádzku a zásobovanie kancelárskych a technických priestorov spoločnosti
- Plánovanie pracovných ciest (vybavovanie leteniek, rezervácie hotelov, transportu na letiská a pod.
- Plánovanie, zabezpečovanie a vykonávanie predpísaných servisných prehliadok motorových vozidiel
- Komunikácia s poisťovňami, lízingovými spoločnosťami a štátnymi orgánmi
- Vedenie evidencie vodičov
- Riešenie funkčných porúch v kancelárii a reagovanie na požiadavky alebo problémy
- Príprava podkladov pre účtovné operácie, práca v účtovnom systéme
- Vytváranie pracovných výkazov (tracking, úprava tabuliek, spracovanie reportu pre ekonomické oddelenie)
- Administratívna podpora, komplexné vedenie agendy nadriadeného
- Príprava dokumentov pre vedenie spoločnosti (finančné)
- Zodpovednosť za vedenie pokladne
- Mesačné vyúčtovanie kariet, bločkov
- Príprava zápisov z porád
Event Management:
- Spolupráca pri plánovaní a organizácii podujatí
- Účasť a podpora vedenia porád
- Organizácia teambuildingov a firemných večierkov
SLOVENSKÝ A ANGLICKÝ JAZYK NA POKROČILEJ ÚROVNI SÚ PODMIENKOU!
Zamestnanecké výhody, benefity
-MultiSport karta
-teambuildingy, firemné akcie, vianočný večierok
-priestor na sebarealizáciu a odborný rast
-možnosť participovať na zaujímavých projektoch v oblasti energetiky
-teambuildingy, firemné akcie, vianočný večierok
-priestor na sebarealizáciu a odborný rast
-možnosť participovať na zaujímavých projektoch v oblasti energetiky
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu nám neváhajte zaslať Vaše aktuálne CV v slovenskom alebo anglickom jazyku na e-mail: [email protected].
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za záujem pracovať pre našu spoločnosť. Všetky životopisy budú starostlivo posúdené, avšak kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za záujem pracovať pre našu spoločnosť. Všetky životopisy budú starostlivo posúdené, avšak kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
manažment, administratíva
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
office manager
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-zodpovednosť,
-otvorenosť,
-silné organizačné zručnosti,
-zmysel pre detail,
-vysoká miera samostatnosti,
-dôslednosť,
-schopnosť pracovať pod tlakom,
-schopnosť delegovať úlohy a riadiť pridelených zamestnancov
-ruský alebo nemecký jazyk výhodou, nie však podmienkou
-otvorenosť,
-silné organizačné zručnosti,
-zmysel pre detail,
-vysoká miera samostatnosti,
-dôslednosť,
-schopnosť pracovať pod tlakom,
-schopnosť delegovať úlohy a riadiť pridelených zamestnancov
-ruský alebo nemecký jazyk výhodou, nie však podmienkou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SK Power Engineering s.r.o je nezávislá poradenská spoločnosť podnikajúca na rozvíjajúcich sa trhoch, okrem iného, v strojárskom a energetickom priemysle, kde sa profiluje ako inovatívny, spoľahlivý a súčasne flexibilný dodávateľ komplexných riešení pre viac ako 30 zákazníkov z oblasti energetiky, strojárstva, vedy a výskumu, životného prostredia a obnoviteľných zdrojov energie. SKPE predstavuje od roku 2018 podporu v strategickom riadení spoločností a poskytuje ekonomicko - finančné, personálne, marketingové, IT a iné služby pre dosahovanie výkonov v súlade so stratégiou klientov.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 4062451
Dátum zverejnenia: 2.6.2021
2021-06-02
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Office manager Spoločnosť: SK POWER ENGINEERING s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac