Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník / IT podpora
SK-NIC, a.s.
Miesto práce
Námestie SNP, Bratislava
Námestie SNP, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
podľa dohody
podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
1 150 EUR/mesiacVýška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania a bude sa odvíjať od skúseností vybraného kandidáta, min. 1150 EUR brutto.
1 150 EUR/mesiacVýška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania a bude sa odvíjať od skúseností vybraného kandidáta, min. 1150 EUR brutto.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- riešenie a spracovanie emailových požiadaviek prichádzajúcich od klientov, IT podpora
- riešenie sporných prípadov, telefonický kontakt s klientom
- telefonická, písomná a osobná komunikácia so zákazníkom
- kontrola, schvaľovanie a evidencia zmlúv
- dátové analýzy v súvislosti s klientskymi službami
- práca s dokumentami
- participácia na určených projektoch
- testovanie vlastných platforiem
- práca aj cez víkend (4 hodiny sobota a 4 hodiny nedeľa, 1 víkend v mesiaci)
- riešenie sporných prípadov, telefonický kontakt s klientom
- telefonická, písomná a osobná komunikácia so zákazníkom
- kontrola, schvaľovanie a evidencia zmlúv
- dátové analýzy v súvislosti s klientskymi službami
- práca s dokumentami
- participácia na určených projektoch
- testovanie vlastných platforiem
- práca aj cez víkend (4 hodiny sobota a 4 hodiny nedeľa, 1 víkend v mesiaci)
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v malom a mladom kolektíve
- zaujímavý sociálny program (nadštandardná zdravotná starostlivosť, príspevok na DDP, 5 dní na zotavenie, jazykové kurzy hradené zamestnávateľom, ...)
- zaujímavý sociálny program (nadštandardná zdravotná starostlivosť, príspevok na DDP, 5 dní na zotavenie, jazykové kurzy hradené zamestnávateľom, ...)
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že spĺňate požiadavky, zašlite prosím Váš životopis spolu s motivačným listom.
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem o pracovné miesto v spoločnosti, z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov. Ďakujeme vopred za pochopenie.
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem o pracovné miesto v spoločnosti, z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov. Ďakujeme vopred za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vynikajúce komunikačné schopnosti (ústne a písomne), dobré načúvanie
- bezchybná gramatika a štylistika
- znalosť IT podmienkou
- orientácia vo virtuálnom priestore (internet)
- užívateľská znalosť MS Office
- spoľahlivosť a zodpovednosť
- angažovanosť, asertivita a profesionálny prístup k práci, tímový hráč
- doťahovanie úloh do konca (samostatnosť)
- orientácia na zákazníka
- príjemný hlas, bezchybná výslovnosť, schopnosť rýchlo reagovať
- proaktívny prístup, precíznosť
- logické a analytické myslenie
- kľúčovou požiadavkou je znalosť angličtiny (komunikatívna úroveň)
- min. 1 ročná skúsenosť v oblasti zákazníckeho servisu výhodou
- znalosť obchodnej korešpondencie vítaná
- bezchybná gramatika a štylistika
- znalosť IT podmienkou
- orientácia vo virtuálnom priestore (internet)
- užívateľská znalosť MS Office
- spoľahlivosť a zodpovednosť
- angažovanosť, asertivita a profesionálny prístup k práci, tímový hráč
- doťahovanie úloh do konca (samostatnosť)
- orientácia na zákazníka
- príjemný hlas, bezchybná výslovnosť, schopnosť rýchlo reagovať
- proaktívny prístup, precíznosť
- logické a analytické myslenie
- kľúčovou požiadavkou je znalosť angličtiny (komunikatívna úroveň)
- min. 1 ročná skúsenosť v oblasti zákazníckeho servisu výhodou
- znalosť obchodnej korešpondencie vítaná
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SK-NIC, a.s. je organizácia zodpovedná za prevádzku domény najvyššej úrovne pre Slovenskú republiku, spravujúca distribúciu .sk domén prostredníctvom siete sprostredkovateľov (registrátorov) a ďalších predajcov. V súčasnosti s viac ako 460.000 doménami v správe a viac ako 2300 aktívnymi registrátormi, čo robí z .sk jednu z najotvorenejších platforiem v Európe, jeho misiou je zvýšiť prijatie .sk a urobiť z nej primárnu doménu pre podnikateľov, jednotlivcov a iné organizácie, ktoré sú lokalizované na Slovensku. Od 1. septembra 2017 bol implementovaný nový registračný systém a kritériá spôsobilosti sa rozšírili na všetkých členov EÚ, EHP a EZVO. Spoločnosť je súčasťou Team Internet Group plc.(CentralNic Group plc.)
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3937683
Dátum zverejnenia: 14.7.2020
2020-07-14
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Office manager Spoločnosť: SK-NIC, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 150 EUR/mesiac