Operátor zákazníckej podpory

SK-NIC, a.s.

Miesto práce
Námestie SNP, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- riešenie a spracovanie emailových požiadaviek prichádzajúcich od klientov
- riešenie sporných prípadov, telefonický kontakt s klientom
- telefonická, písomná a osobná komunikácia so zákazníkom
- kontrola, schvaľovanie a evidencia zmlúv
- dátové analýzy v súvislosti s klientskymi službami
- práca s dokumentami
- práca aj cez víkend (4 hodiny sobota a 4 hodiny nedeľa, 1 víkend v mesiaci)

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

Výška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania a bude sa odvíjať od skúseností vybraného kandidáta, min. 1100 EUR brutto.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v malom a mladom kolektíve
- zaujímavý sociálny program (nadštandardná zdravotná starostlivosť, príspevok na DDP, 5 dní na zotavenie, jazykové kurzy hradené zamestnávateľom, ...)

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že spĺňate požiadavky, zašlite prosím Váš životopis spolu s motivačným listom.

Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem o pracovné miesto v spoločnosti, z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov. Ďakujeme vopred za pochopenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

5.8.2019 (ostáva ešte 19 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- min. 1 ročná skúsenosť v oblasti zákazníckeho servisu výhodou
- vynikajúce komunikačné schopnosti (ústne a písomne), dobré načúvanie
- bezchybná gramatika a štylistika
- znalosť obchodnej korešpondencie
- užívateľská znalosť MS Office
- spoľahlivosť a zodpovednosť
- angažovanosť, asertivita a profesionálny prístup k práci, tímový hráč
- doťahovanie úloh do konca (samostatnosť)
- orientácia na zákazníka
- príjemný hlas, bezchybná výslovnosť, schopnosť rýchlo reagovať
- proaktívny prístup, precíznosť
- logické a analytické myslenie
- kľúčovou požiadavkou je znalosť angličtiny (komunikatívna úroveň)
- znalosť IT vítaná

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

SK-NIC, a.s. je organizácia zodpovedná za prevádzku domény najvyššej úrovne pre Slovenskú republiku, spravujúca distribúciu .sk domén prostredníctvom siete sprostredkovateľov (registrátorov) a ďalších predajcov. V súčasnosti s takmer 400.000 doménami v správe a viac ako 2300 aktívnymi registrátormi, čo robí z .sk jednu z najotvorenejších platforiem v Európe, jeho misiou je zvýšiť prijatie .sk a urobiť z nej primárnu doménu pre podnikateľov, jednotlivcov a iné organizácie, ktoré sú lokalizované na Slovensku. Od 1. septembra 2017 bol implementovaný nový registračný systém a kritériá spôsobilosti sa rozšírili na všetkých členov EÚ, EHP a EZVO. Spoločnosť je súčasťou CentralNic Group plc.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Adresa spoločnosti

SK-NIC, a.s.
Námestie SNP 14
811 06 Bratislava
https://sk-nic.sk/

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Marek Lacka
E-mail: poslať životopis
ID: 3705675   Dátum zverejnenia: 10.7.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   Výška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania a bude sa odvíjať od skúseností vybraného kandidáta, min. 1100 EUR brutto.