Asistent/ka riaditeľa útvaru Obchod

Silverside Financial services, s.r.o.

Miesto práce
Plynárenská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
19.07.2018
Mzdové podmienky (brutto)
800, minimálne garantovaná nástupná mzda, ďalšia úprava mzdy podľa dohody v závislosti od zručností, schopností a adaptácie vybraného zamestnanca

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Aktívna podpora riaditeľa útvaru v organizačnej a administratívnej oblasti
Správa kalendára, organizačné zabezpečenie stretnutí (individuálne stretnutia riaditeľa, porady a i.)
Správa recepcie
Komunikácia s obchodnou sieťou spoločnosti
Príprava podkladov na stretnutia, spracovanie zápisov zo stretnutia
Príprava a aktualizácia obchodných prezentácií
Príprava denných štatistík podľa zadania
Príprava materiálov na pravidelné porady
Príprava reportov podľa zadania – týždenný report, mesačný report

Zamestnanecké výhody, benefity

Zázemie vlastníka spoločnosti - Silverside, a.s. so zárukou finančnej skupiny Arca Capital
Odmeny v závislosti od plnenia obchodných plánov spoločnosti
Práca v mladom a dynamickom kolektíve.
Notebook
Mobilný telefón
Plná podpora nadriadeného nie len počas skúšobnej lehoty

Informácie o výberovom konaní

Spoločnosť Silverside Financial services, s.r.o. vznikla v roku 2017 a je dcérskou spoločnosťnou spoločnosti Silverside, a.s., lídra na trhu poskytovania spotrebiteľských úverov formou predaja cez vlastnú obchodnú sieť. Spoločnosť sa okrem sprostredkovania predaja spotrebiteľských úverov materskej spoločnosti zaoberá zároveň finančným sprostredkovaním v sektoroch úvery, poistenie a zaistenie, kapitálový trh a prijímanie vkladov ako samostatný finančný agent s povolením od Národnej banky Slovenska.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

Administratíva

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Minimálne 1 rok prax na obdobnej pozícii nutná. Cieľavedomosť, samostatnosť, snaha dosahovať dobré výsledky, kultivované a profesionálne vystupovanie, proaktívnosť, komunikatívnosť, otvorený a proklientský prístup, odhodlanosť, organizačné schopnosti a skúsenosti so zvládaním stresových situácií, schopnosť operatívne a efektívne riešiť vzniknuté situácie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Samostatný finančný agent s licenciou NBS, poskytovateľ úverov pre fyzické osoby-podnikateľov a právnické osoby, dcérska spoločnosť poskytovateľa spotrebiteľských úverov pre fyzické osoby.
ID: 3399211  Dátum zverejnenia: 19.7.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800, minimálne garantovaná nástupná mzda, ďalšia úprava mzdy podľa dohody v závislosti od zručností, schopností a adaptácie vybraného zamestnanca