Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Junior procurement specialist
Silcotec Europe (SK) s. r. o.
Miesto práce
Družstevná 14, Komárno
Družstevná 14, Komárno
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 250 EUR/mesiacNástupný plat od 1250 EUR/brutto mesačne, v závislosti od skúseností uchádzačov + ročný bonus do výšky 8,3% z ročnej hrubej mzdy, na základe plnenia vlastných nastavených cieľov
1 250 EUR/mesiacNástupný plat od 1250 EUR/brutto mesačne, v závislosti od skúseností uchádzačov + ročný bonus do výšky 8,3% z ročnej hrubej mzdy, na základe plnenia vlastných nastavených cieľov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
*Administratívna podpora: Pomoc pri príprave a spracovaní nákupných objednávok a zmlúv. Zabezpečovanie správnej evidencie a archivácie dokumentácie súvisiacej s obstarávaním.
* Komunikácia s dodávateľmi: Vyhľadávanie potenciálnych dodávateľov, vyžiadanie cenových ponúk, komunikácia o dodacích podmienkach a sledovanie termínov dodania.
*Spracovanie objednávok: Monitoring a spracovanie objednávok materiálu alebo služieb na základe potrieb oddelení (napr. výroby).
*Kontrola a vyhodnocovanie: Kontrola cien, dodacích listov a faktúr. V prípade verejného obstarávania aj pomoc pri vyhodnocovaní ponúk.
*Spolupráca s internými oddeleniami: Úzka spolupráca s inými oddeleniami (napr. výrobou, skladom, finančným oddelením) s cieľom zabezpečiť plynulé a efektívne zásobovanie.
*Riešenie problémov: Pomoc pri riešení vzniknutých problémov s dodávkami, kvalitou alebo reklamáciami.
*Monitoring trhu: Sledovanie trhových trendov a cien, podpora pri hľadaní nových, výhodnejších dodávateľov.
*Práca s ERP systémami: Zadávanie a spracovanie dát v interných systémoch
Požadované zručnosti a predpoklady:
Organizačné schopnosti: Schopnosť plánovať a organizovať svoju prácu, zvládať viac úloh naraz a dodržiavať termíny.
Komunikačné a vyjednávacie schopnosti: Schopnosť efektívne komunikovať s dodávateľmi aj internými kolegami, a v prípade potreby aj vyjednávať o cenách a podmienkach.
Analytické myslenie: Schopnosť analyzovať dáta (napr. cenové ponuky, spotrebu) a vyhodnocovať informácie.
Precíznosť a zodpovednosť: Dôležité pre správne spracovanie dokumentácie a kontrolu dodávok.
Digitálna gramotnosť: Pokročilá znalosť práce s počítačom, najmä s balíkom Microsoft Office (Excel, Outlook) a schopnosť rýchlo sa učiť prácu s novými systémami (ERP).
Jazykové znalosti: V mnohých firmách je potrebná stredne pokročilá znalosť anglického alebo nemeckého jazyka, najmä ak sa komunikuje so zahraničnými dodávateľmi.
Proaktívny prístup: Iniciatíva pri hľadaní riešení a záujem o neustále zlepšovanie procesov.
Odolnosť voči stresu: Práca nákupcu môže byť dynamická a niekedy spojená s riešením urgentných situácií.
* Komunikácia s dodávateľmi: Vyhľadávanie potenciálnych dodávateľov, vyžiadanie cenových ponúk, komunikácia o dodacích podmienkach a sledovanie termínov dodania.
*Spracovanie objednávok: Monitoring a spracovanie objednávok materiálu alebo služieb na základe potrieb oddelení (napr. výroby).
*Kontrola a vyhodnocovanie: Kontrola cien, dodacích listov a faktúr. V prípade verejného obstarávania aj pomoc pri vyhodnocovaní ponúk.
*Spolupráca s internými oddeleniami: Úzka spolupráca s inými oddeleniami (napr. výrobou, skladom, finančným oddelením) s cieľom zabezpečiť plynulé a efektívne zásobovanie.
*Riešenie problémov: Pomoc pri riešení vzniknutých problémov s dodávkami, kvalitou alebo reklamáciami.
*Monitoring trhu: Sledovanie trhových trendov a cien, podpora pri hľadaní nových, výhodnejších dodávateľov.
*Práca s ERP systémami: Zadávanie a spracovanie dát v interných systémoch
Požadované zručnosti a predpoklady:
Organizačné schopnosti: Schopnosť plánovať a organizovať svoju prácu, zvládať viac úloh naraz a dodržiavať termíny.
Komunikačné a vyjednávacie schopnosti: Schopnosť efektívne komunikovať s dodávateľmi aj internými kolegami, a v prípade potreby aj vyjednávať o cenách a podmienkach.
Analytické myslenie: Schopnosť analyzovať dáta (napr. cenové ponuky, spotrebu) a vyhodnocovať informácie.
Precíznosť a zodpovednosť: Dôležité pre správne spracovanie dokumentácie a kontrolu dodávok.
Digitálna gramotnosť: Pokročilá znalosť práce s počítačom, najmä s balíkom Microsoft Office (Excel, Outlook) a schopnosť rýchlo sa učiť prácu s novými systémami (ERP).
Jazykové znalosti: V mnohých firmách je potrebná stredne pokročilá znalosť anglického alebo nemeckého jazyka, najmä ak sa komunikuje so zahraničnými dodávateľmi.
Proaktívny prístup: Iniciatíva pri hľadaní riešení a záujem o neustále zlepšovanie procesov.
Odolnosť voči stresu: Práca nákupcu môže byť dynamická a niekedy spojená s riešením urgentných situácií.
Zamestnanecké výhody, benefity
- každoročné zvyšovanie miezd, sledovanie miezd v dekádach a ich
ďalšie zvyšovanie
- práca na plný úväzok do kmeňového stavu
- 5 dňový pracovný režim (pondelok -piatok), pracovná doba
07.00-15.30
- STRAVNÉ LÍSTKY, PRÍSPEVOK na doplnkové dôchodkové poistenie, vo výške do 3% z
hrubej mzdy, PRÍSPEVKY pri dôležitých životných udalostiach
- KARIÉRNY RAST . VZDELÁVANIE, ŠKOLENIE
- REKREAČNÉ POUKAZY - preplácame do výšky 275EUR
- FIREMNÉ AKCIE, RODINNÉ AKCIE, VIANOČNY VEČIEROK
- Benefit plus program
ďalšie zvyšovanie
- práca na plný úväzok do kmeňového stavu
- 5 dňový pracovný režim (pondelok -piatok), pracovná doba
07.00-15.30
- STRAVNÉ LÍSTKY, PRÍSPEVOK na doplnkové dôchodkové poistenie, vo výške do 3% z
hrubej mzdy, PRÍSPEVKY pri dôležitých životných udalostiach
- KARIÉRNY RAST . VZDELÁVANIE, ŠKOLENIE
- REKREAČNÉ POUKAZY - preplácame do výšky 275EUR
- FIREMNÉ AKCIE, RODINNÉ AKCIE, VIANOČNY VEČIEROK
- Benefit plus program
Informácie o výberovom konaní
Precíznosť
Schopnosť rozhodovania
Komunikačné schopnosti (slovné aj písomné)
Počítačová gramotnosť (MS-Word, Excel, Power Point, Internet / E-mail)
Schopný pracovať ako súčasť tímu
Výborné komunikačné schopnosti v anglickom jazyku (slovom aj písmom)
Schopnosť rozhodovania
Komunikačné schopnosti (slovné aj písomné)
Počítačová gramotnosť (MS-Word, Excel, Power Point, Internet / E-mail)
Schopný pracovať ako súčasť tímu
Výborné komunikačné schopnosti v anglickom jazyku (slovom aj písmom)
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
31.7.2025 (ostáva ešte 16 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore
obchod, operatívny nákup,zásobovanie
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
A
Prax na pozícii/v oblasti
2
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ďakujeme za Váš životopis, budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Silcotec Europe je špecializovaný výrobný závod v rámci divízie Integrated Manufacturing Services skupiny, ktorý vyrába zákazkové káblové zostavy pre zákazníkov pôsobiacich predovšetkým v zdravotníckom sektore.
Naša materská spoločnosť VOLEX GROUP je popredným špecialistom na integrovanú výrobu pre energeticky kritické aplikácie a dodávateľom energetických produktov. Spoločnosť má sídlo vo Veľkej Británii, v súčasnosti má 28 výrobných závodov v 20 krajinách a zamestnáva viac ako 13 500 zamestnancov. Naše produkty a služby sú neoddeliteľnou súčasťou čoraz sofistikovanejšieho digitálneho sveta, v ktorom žijeme, a poskytujú konektivitu pre každodenné predmety až po zložité stroje.
Silcotec Europe is a specialist manufacturing facility within the Group’s Integrated Manufacturing Services division that produces custom cable assemblies for customers operating primarily in the medical sector.
Our parent company, VOLEX GROUP, is a leading specialist in integrated manufacturing for power critical applications and a supplier for power products. Headquartered in the UK, the company currently has 28 manufacturing sites in 20 countries and employs over 13,500 staff. Our products and services are an integral part of the increasingly sophisticated digital world we live in, providing connectivity for everyday objects through to complex machines.
Naša materská spoločnosť VOLEX GROUP je popredným špecialistom na integrovanú výrobu pre energeticky kritické aplikácie a dodávateľom energetických produktov. Spoločnosť má sídlo vo Veľkej Británii, v súčasnosti má 28 výrobných závodov v 20 krajinách a zamestnáva viac ako 13 500 zamestnancov. Naše produkty a služby sú neoddeliteľnou súčasťou čoraz sofistikovanejšieho digitálneho sveta, v ktorom žijeme, a poskytujú konektivitu pre každodenné predmety až po zložité stroje.
Silcotec Europe is a specialist manufacturing facility within the Group’s Integrated Manufacturing Services division that produces custom cable assemblies for customers operating primarily in the medical sector.
Our parent company, VOLEX GROUP, is a leading specialist in integrated manufacturing for power critical applications and a supplier for power products. Headquartered in the UK, the company currently has 28 manufacturing sites in 20 countries and employs over 13,500 staff. Our products and services are an integral part of the increasingly sophisticated digital world we live in, providing connectivity for everyday objects through to complex machines.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 5096996
Dátum zverejnenia: 11.6.2025
2025-06-11
lokalita: Komárno Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Nákupca, Špecialista verejného obstarávania Spoločnosť: Silcotec Europe (SK) s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 250 EUR/mesiac