Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Account Manager
CODERAMA s. r. o.
Miesto práce
Za plavárňou, Žilina
Za plavárňou, Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 - 2 000 EUR/mesiac+ variabilná zložka mzdy
1 300 - 2 000 EUR/mesiac+ variabilná zložka mzdy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Sme progresívny software house a náš produkt sú špičkové developerské služby v rôznych back-end a front-end technológiách. Darí sa nám a chceme ďalej rásť. V súčasnosti máme viac ako 80 developerov a kanceláriách v Žiline, Bratislave, Martine a Banskej Bystrici.
Do tímu vedenia spoločnosti hľadáme ľudí, ktorí sa nezľaknú dynamickej práce, ktorá sa často mení. Ľudí, ktorí vedia v istých obdobiach fungovať aj na 150% preto, aby sa dosiahol cieľ a nepremeškala sa príležitosť. A hlavne takých, ktorí sa stále chcú posúvať vpred a posúvajú tým vpred aj spoločnosť.
Tvoja hlavná zodpovednosť ako account managera bude budovať dlhodobé vzťahy s našimi zákazníkmi a stavať na nich ďalšiu spoluprácu. Samozrejme, že tvoja kreativita je viac než vítaná a tvojmu potenciálu dáme priestor.
Tvoje hlavné aktivity budú:
► Rozvíjať vzťahy so zákazníkmi
Budovať dôveru, osobný vzťah, utvrdzovať zákazníka v našich kvalitách, pretaviť to do dlhodobej spolupráce s víziou a konkrétnymi krokmi k jej dosiahnutiu. Udržiavať pravidelný kontakt so zákazníkom. Dodržiavať všetky termíny alebo dohody, na ktorých sa so zákazníkom dohodneš, byť dochvíľny.
► Poznať zákazníka
Najdôležitejšie je vedieť identifikovať jeho potreby. Dobre poznať aj procesy u zákazníka a snažiť sa zladiť naše procesy s ich čo najviac. Zaujímať sa, čo sa deje (ako sa darí/nedarí) u zákazníka - aj o veci, ktoré nesúvisia s našimi službami.
► Maximálny prístup
Na pretrvanie dlhodobých vzťahov musíš vedieť odhadnúť, aké aktivity nad dohodnutý rámec robiť, ktoré utvrdia zákazníka v tom, že robíme pre nich maximum (zároveň to maximum aj robiť). Byť veľmi proaktívny, avšak nie dotieravý. Zákazník musí cítiť, že práve on je pre nás ten viac dôležitý. Niekedy budeš potrebovať aj vidieť 3 (a viac) krokov dopredu - analyzovať, čo všetko sa môže stať po nejakom rozhodnutí.
► Procesy
S account managementom sú neodlučne spojené isté procesy, ktoré napomáhajú k jednotnosti a efektivite nášho prístupu k zákazníkom. Budeme potrebovať, aby si nielen tieto postupy dodržiaval, ale aj kritickým okom sa na ne pozrel a kde bude treba, navrhol nové a efektívnejšie.
► Ľudia - interne
SIGP je software house a náš produkt sú špičkové developerské služby. Account management nesúvisí iba so zákazníkmi. Takisto dôležití sú pre nás naši ľudia, ktorí tvoria gro nášho businessu. Musíš sa zaujímať o nich interne (aj osobne) - vedieť, čo potrebujú a čo chcú, čo ich baví. Pripraviť ich na každý krok so zákazníkom - pred začatím spolupráce a aj počas nej. Budeš s nimi udržiavať pravidelný kontakt (najmä na projektoch u zákazníkov, ktoré budeš mať na starosti) - zisťovať ako sa majú, či sú spokojní, ako fungujú spolu s ostatnými u zákazníka. Identifikovať problémy a príležitosti a podľa nich konať.
Do tímu vedenia spoločnosti hľadáme ľudí, ktorí sa nezľaknú dynamickej práce, ktorá sa často mení. Ľudí, ktorí vedia v istých obdobiach fungovať aj na 150% preto, aby sa dosiahol cieľ a nepremeškala sa príležitosť. A hlavne takých, ktorí sa stále chcú posúvať vpred a posúvajú tým vpred aj spoločnosť.
Tvoja hlavná zodpovednosť ako account managera bude budovať dlhodobé vzťahy s našimi zákazníkmi a stavať na nich ďalšiu spoluprácu. Samozrejme, že tvoja kreativita je viac než vítaná a tvojmu potenciálu dáme priestor.
Tvoje hlavné aktivity budú:
► Rozvíjať vzťahy so zákazníkmi
Budovať dôveru, osobný vzťah, utvrdzovať zákazníka v našich kvalitách, pretaviť to do dlhodobej spolupráce s víziou a konkrétnymi krokmi k jej dosiahnutiu. Udržiavať pravidelný kontakt so zákazníkom. Dodržiavať všetky termíny alebo dohody, na ktorých sa so zákazníkom dohodneš, byť dochvíľny.
► Poznať zákazníka
Najdôležitejšie je vedieť identifikovať jeho potreby. Dobre poznať aj procesy u zákazníka a snažiť sa zladiť naše procesy s ich čo najviac. Zaujímať sa, čo sa deje (ako sa darí/nedarí) u zákazníka - aj o veci, ktoré nesúvisia s našimi službami.
► Maximálny prístup
Na pretrvanie dlhodobých vzťahov musíš vedieť odhadnúť, aké aktivity nad dohodnutý rámec robiť, ktoré utvrdia zákazníka v tom, že robíme pre nich maximum (zároveň to maximum aj robiť). Byť veľmi proaktívny, avšak nie dotieravý. Zákazník musí cítiť, že práve on je pre nás ten viac dôležitý. Niekedy budeš potrebovať aj vidieť 3 (a viac) krokov dopredu - analyzovať, čo všetko sa môže stať po nejakom rozhodnutí.
► Procesy
S account managementom sú neodlučne spojené isté procesy, ktoré napomáhajú k jednotnosti a efektivite nášho prístupu k zákazníkom. Budeme potrebovať, aby si nielen tieto postupy dodržiaval, ale aj kritickým okom sa na ne pozrel a kde bude treba, navrhol nové a efektívnejšie.
► Ľudia - interne
SIGP je software house a náš produkt sú špičkové developerské služby. Account management nesúvisí iba so zákazníkmi. Takisto dôležití sú pre nás naši ľudia, ktorí tvoria gro nášho businessu. Musíš sa zaujímať o nich interne (aj osobne) - vedieť, čo potrebujú a čo chcú, čo ich baví. Pripraviť ich na každý krok so zákazníkom - pred začatím spolupráce a aj počas nej. Budeš s nimi udržiavať pravidelný kontakt (najmä na projektoch u zákazníkov, ktoré budeš mať na starosti) - zisťovať ako sa majú, či sú spokojní, ako fungujú spolu s ostatnými u zákazníka. Identifikovať problémy a príležitosti a podľa nich konať.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Relatívna voľnosť, možnosť zakomponovania vlastnej stratégie budovania a udržiavania vzťahov s klientom
- Možnosť podieľať sa na zlepšovaní firemných procesov
- Kariérny rast nie je limitovaný, sebarozvoju sa medze sa nekladú (či už individuálne v rámci rastu firmy alebo formou preplatených kurzov)
- Firemný notebook + telefón
- Neformálny mladý kolektív, žiadna byrokracia
- Pružná pracovná doba
- Stabilita, takmer žiadna fluktuácia – ak už raz do SIGP prídeš, nebudeš chcieť odísť
- Event kalendár plný športových a kultúrnych akcií, teambuildingov a iných aktivít
- Work&Travel v zahraničí (Chorvátsko, Island, Sicília, Slovinsko, ...)
- Každý druhý týždeň sa spolu naraňajkujeme
- Kalčeto, hrazda
Informácie o výberovom konaní
Anglické CV spolu s motivačným listom prečo by sme mali vybrať práve teba pošli na: [email protected]
Ďakujeme!
Ďakujeme!
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
ako Account Manager veľkých zákazníkov
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- sebavedomie a cieľavedomosť
- empatia - schopnosť vidieť veci tak, ako ich vidí a vníma druhá strana
- precíznosť, zmysel pre detail
- vytrvalosť
- analytické myslenie / schopnosť dedukcie
- schopnosť profesionálne komunikovať a viesť obchodné stretnutia (aj facilitovať, organizovať)
- IT technický background veľkou výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
CODERAMA, s.r.o. je progresívny a inovatívny SOFTWARE HOUSE zaoberajúci sa vývojom komplexných enterprise riešení pre zákazníkov zo Slovenska a zahraničia ako sú ŠKODA AUTO, NOTINO, CRIF, KONICA MINOLTA, MOROSYSTEMS, MONET+, KISTLER, KOMIX, BRAVIDA, ČSOB, MEGAUBYTOVANIE.SK, DXC TECHNOLOGY, TELEKOM, INTERWAY, KROS, UNIQA, AVILOO, UNILABS SK a ďalších.
Zákazníci na nás najviac oceňujú našu proaktivitu a poctivosť. Okrem vývoja zákazníckych riešení sme sa s nadšením pustili aj do vlastných projektov a už teraz sa nevieme dočkať ako ich uvedieme na trh.
V CODERAMA je nás 140+ a neustále rastieme. Okrem Žiliny pôsobíme aj v Bratislave, Nitre, Martine, Banskej Bystrici či v Košiciach. Mnohí z nás pracujú aj REMOTE. Každý z nás je jedinečný a navzájom sa perfektne dopĺňame. Vieme tvrdo zamakať ale aj sa poriadne zabaviť.
V CODERAMA si zakladáme na kamarátskom prístupe, tímovosti, poctivej práci, transparentnosti a slobode. Problémy riešime spoločne a aj úspechy oslavujeme spoločne. Ak sa chceš presvedčiť, že pracovať u nás je naozaj zážitok, príď nás kedykoľvek navštíviť.
Zákazníci na nás najviac oceňujú našu proaktivitu a poctivosť. Okrem vývoja zákazníckych riešení sme sa s nadšením pustili aj do vlastných projektov a už teraz sa nevieme dočkať ako ich uvedieme na trh.
V CODERAMA je nás 140+ a neustále rastieme. Okrem Žiliny pôsobíme aj v Bratislave, Nitre, Martine, Banskej Bystrici či v Košiciach. Mnohí z nás pracujú aj REMOTE. Každý z nás je jedinečný a navzájom sa perfektne dopĺňame. Vieme tvrdo zamakať ale aj sa poriadne zabaviť.
V CODERAMA si zakladáme na kamarátskom prístupe, tímovosti, poctivej práci, transparentnosti a slobode. Problémy riešime spoločne a aj úspechy oslavujeme spoločne. Ak sa chceš presvedčiť, že pracovať u nás je naozaj zážitok, príď nás kedykoľvek navštíviť.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontakt
ID: 4040834
Dátum zverejnenia: 2.3.2021
2021-03-02
lokalita: Žilina Pozícia: IT manager, Key account manager Spoločnosť: CODERAMA s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac