Contract Administration Specialist s nemeckým jazykom

Miesto práce
Žilina, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Termín nástupu
ASAP / Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Platové ohodnotenie
1 400 EUR/mesiacOd 1400 €   brutto/mesiac + variabilná odmena*
*Počas výberového procesu starostlivo posúdime Vašu kvalifikáciu a skúsenosti a následne ich zohľadníme v ponuke odmeňovania. Našim cieľom je odmeňovať zamestnancov férovo s prihliadnutím na situáciu na trhu a tak, aby sme vedeli v našom tíme privítať kvalitných kandidátov.

O nás

Siemens
Siemens stelesňuje špičkové riešenia najmä v oblastiach automatizácie a riadenia, energetiky, informačných a komunikačných technológií.

Popis pracovnej pozicie a zodpovednosti

Do tímu Global Business Services Center hľadáme nových kolegov! V rámci nášho medzinárodného tímu (Slovensko, Česká republika a Poľsko) hľadáme Contract Administration Špecialistu, ktorý bude mať kľúčovú úlohu v  zodpovednosti za správu a monitorovanie obchodných zmlúv s dôrazom na presnosť a dodržiavanie termínov.

Náplň práce:
• Sprevádzať a monitorovať spracovanie zmlúv o poskytovaní služieb z hľadiska fakturácie, interného účtovania nákladov, kmeňových údajov, tokov dokumentov a hodnôt
• Kontrolovať novo uzavreté zmluvy o poskytovaní služieb a zadávať ich do systému SAP ERP
• Monitorovať termíny platnosti zmlúv a ich udržiavanie v súlade s dohodnutými podmienkami
• Spracovávať zákaznícke objednávky prostredníctvom systému SAP a nášho systému správy prípadov
• Vytvárať zákaznícke faktúry a kontrolovať a schvaľovať faktúry dodávateľov
• Úzka spolupráca s obchodnými partnermi, technikmi a dispečingom
• Poskytovať telefonickú podporu zákazníkom a vybavovať sťažnosti zákazníkov

Po zaučení, možnosť pracovať na full remote.

Osobnostné a odborné predpoklady:
• Pokročilá písomná a ústna komunikácia v nemeckom jazyku
• Znalosť angličtiny - Výhodou
• Skúsenosti v oblasti obchodného spracovania zákazníckych zmlúv - Výhodou
• Praktické skúsenosti s modulom SAP SD – Výhodou
• Znalosti právnych aspektov obchodných zmlúv
• Iniciatívnosť, spoľahlivosť a tímová práca
• Efektívne komunikačné schopnosti

Potrebné vzdelanie, zručnosti a osobnostné predpoklady

Vzdelanie
stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Čo ponúkame

• Home office, telepráca
• Flexibilný pracovný čas (business hours 9:00 – 15:00), skrátené piatky
• Bridge days (spravidla 5 dní/rok)
• Sick days (3dni/rok)
• Dodatočné platené pracovné voľno
• MultiSport
• Cafeteria systém - BenefitPlus (spravidla 300 bodov/€ ročne)
• Príspevok na DDS – po uplynutí skúšobnej doby
• Náhrada ušlého zárobku za obdobie PN a OČR (až do výšky 100% mzdy, celkovo 20dní/rok) – po uplynutí skúšobnej doby
• Príspevok pri narodení dieťaťa (300 €)
• Príspevok na návštevu predškolského zariadenia (200 € v rámci Cafeteria systému - BenefitPlus)
• Podpora pri reprezentačnej športovej činnosti
• Zvýhodnený zamestnanecký paušál aj pre rodinných príslušníkov (2 SIM karty)
• Bonus za odporučenie nového zamestnanca až do výšky 2000€
• Po uplynutí skúšobnej doby možnosť investovať do zakúpenia akcií Siemens
• Zľavy pre zamestnancov (elektronika, jazykové kurzy, dovolenkové pobyty...)
• Zvýhodnené zamestnanecké pôžičky – pre zamestnancov v pracovnom pomere viac ako 3 roky
• Wellbeing program, deň zdravia, team-building program
• Vzdelávanie sa v rôznych oblastiach podľa vlastného výberu v rámci pracovného času
• Odmena za lojalitu pri dosiahnutí 10- a 20-ročného pracovného jubilea
• Vecný dar pri príležitosti životného jubilea 50 rokov veku a pri príležitosti odchodu do dôchodku
ID: 4782863  Dátum zverejnenia: 9.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac