Order Managment Specialist s nemeckým jazykom

Miesto práce
Lamačská cesta, Bratislava
Termín nástupu
ASAP / Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Platové ohodnotenie
1 400 EUR/mesiacOd 1400 €   brutto/mesiac + variabilná odmena*
*Počas výberového procesu starostlivo posúdime Vašu kvalifikáciu a skúsenosti a následne ich zohľadníme v ponuke odmeňovania. Našim cieľom je odmeňovať zamestnancov férovo s prihliadnutím na situáciu na trhu a tak, aby sme vedeli v našom tíme privítať kvalitných kandidátov.

O nás

Siemens
Siemens stelesňuje špičkové riešenia najmä v oblastiach automatizácie a riadenia, energetiky, informačných a komunikačných technológií.

Popis pracovnej pozicie a zodpovednosti

Do tímu Global Business Services Center hľadáme nových kolegov! V rámci nášho medzinárodného tímu (Slovensko, Česká republika a Poľsko) hľadáme Order Management Špecialistu, ktorý sa zaujíma nie len o efektívnu správu objednávok, ale aj o vytváranie pozitívnych skúseností pre našich klientov. Takýto kolega pomôže prispieť k celkovému efektívnemu fungovaniu oddelenia a rovnako pomôcť spoločnosti poznať svoju finančnú situáciu, aby mohla dosiahnuť dlhodobý úspech a prijať správne rozhodnutia.

Náplň práce:
• Kompletná správa objednávok v systéme (SAP)
• Proaktívna komunikácia so zákazníkmi prostredníctvom e-mailu/telefónu
• Úzka spolupráca a optimalizácia procesov s rôznymi internými oddeleniami
• Organizácia dodávok a materiálu v rámci spoločnosti v súlade s príslušnými predpismi
• Vybavovanie záručného procesu a procesu vrátenia tovaru
• Aktívne predkladanie nápadov na zlepšenie
• Správa dokumentácie týkajúcej sa objednávok a ich stavu

Po zaučení, možnosť pracovať na full remote.

Osobnostné a odborné predpoklady:
• Pokročilá písomná a ústna komunikácia v nemeckom jazyku
• Znalosť angličtiny - Výhodou
• Skúsenosti/pozadie v oblasti logistiky/zákazníckeho servisu - Výhodou
• Znalosť systému SAP – Výhodou
• Schopnosť pracovať v tíme
• Dobré komunikačné zručnosti a zručnosti v oblasti služieb zákazníkom
• Analytické schopnosti a prístup "can do"
• Otvorenosť a pozitívny prístup k plneniu úloh

Potrebné vzdelanie, zručnosti a osobnostné predpoklady

Vzdelanie
stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Čo ponúkame

• Home office, telepráca
• Flexibilný pracovný čas (business hours 9:00 – 15:00), skrátené piatky
• Bridge days (spravidla 5 dní/rok)
• Sick days (3dni/rok)
• Dodatočné platené pracovné voľno
• Cafeteria systém - BenefitPlus (spravidla 300 bodov/€ ročne)
• Príspevok na DDS – po uplynutí skúšobnej doby
• Náhrada ušlého zárobku za obdobie PN a OČR (až do výšky 100% mzdy, celkovo 20dní/rok) – po uplynutí skúšobnej doby
• Príspevok pri narodení dieťaťa (300 €)
• Príspevok na návštevu predškolského zariadenia (200 € v rámci Cafeteria systému - BenefitPlus)
• Podpora pri reprezentačnej športovej činnosti
• Zvýhodnený zamestnanecký paušál aj pre rodinných príslušníkov (2 SIM karty)
• Bonus za odporučenie nového zamestnanca až do výšky 2000€
• Po uplynutí skúšobnej doby možnosť investovať do zakúpenia akcií Siemens
• Zľavy pre zamestnancov (elektronika, jazykové kurzy, dovolenkové pobyty...)
• Zvýhodnené zamestnanecké pôžičky – pre zamestnancov v pracovnom pomere viac ako 3 roky
• Wellbeing program, deň zdravia, team-building program
• Vzdelávanie sa v rôznych oblastiach podľa vlastného výberu v rámci pracovného času
• Odmena za lojalitu pri dosiahnutí 10- a 20-ročného pracovného jubilea
• Vecný dar pri príležitosti životného jubilea 50 rokov veku a pri príležitosti odchodu do dôchodku
ID: 4782726  Dátum zverejnenia: 12.3.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac