Supply Chain / Logistics Manager

Miesto práce
Košický kraj, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Platové ohodnotenie
Od 2 600 EUR/mesiac+ VAR*
*We are required by law to disclose basic wage component (minimum salary) for the advertised positions. We carefully consider your professional qualifications and experience in our compensation package and/or when offering you other positions.

Our goal is to pay our employee's fairly, with regard to the market situation and we are ready to welcome high-quality candidates in our team

O nás

Siemens Healthineers
Siemens Healthineers tvorí od roku 2001 medicínsky softvér. Tím spoločnosti má viac ako 400 členov v Bratislave, v Žiline a Košiciach, pričom úzko spolupracuje s ďalšími medzinárodnými tímami.

Popis pracovnej pozicie a zodpovednosti

#UltrasoundManufacturing

Divízia Ultrasound, ako súčasť spoločnosti Siemens Healthineers, vyrába vysoko konfigurovateľné ultrazvukové medicínske zariadenia pre trh zdravotníckeho priemyslu.

Pridajte sa k nášmu tímu v Siemens Healthineers a využite príležitosť stať sa súčasťou novovznikajúceho projektu v Košiciach.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Zodpovednosť za nákup podľa plánu výroby a optimalizáciu skladových zásob
  • Organizácia a riadenie skladov, dodávka požadovaného materiálu do samotnej výroby, podľa požiadaviek a potreby.
  • Zodpovednosť za skladovanie a dodávku hotových produktov koncovým zákazníkom.
  • Zodpovednosť za riadenie a spoluprácu s 3PL partnermi
  • Komunikácia so zazmluvnenymi dopravcami a dodávateľmi
  • Komunikácia s dodávateľmi
  • Vyhodnocovanie efektívnosti procesu prepravy a navrhovanie opatrení na jej zvyšovanie.
  • Pravidelný kontroling a reporting internych procesov
  • Pravidelný kontroling a reporting s externými dodávateľmi (KPI)
  • Práca v systéme  SAP: skladové hospodárstvo a transakce súviace, transakcie súvisice s objednávaním tovaru a logistikou
  • Správa a riadenie dokumentácie pre logistiku, colnými deklarantmi a spolupráca s ECC (Export Custom Control)
  • Riadenie tímu  (5-6 zamestnanci) a spolupráca s ostatnými  výrobnými oddeleniami.
  • Organizácia a podpora v prípade kritických dodávok.
  • Nastavenie logistických procesov


Osobnostné predpoklady a zručnosti:

• Minimálne 4 roky skúseností v oblasti nákupu, logistiky a zásobovaní sú podmienkou.
• Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni.
• Znalosť MS Office a SAP na vyššej užívateľskej úrovni
• Zručnosť v organizovaní, plánovaní a nastavovaní procesov.
• Výborné komunikačné a vyjednávacie zručnosti.
• Analytické myslenie.
• Zodpovednosť a spoľahlivosť.
• Skúsenosti s rozbehom novej výroby výhodou

Potrebné vzdelanie, zručnosti a osobnostné predpoklady

Vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Čo ponúkame

• Gastro lístok 5,50€, alebo finančný príspevok na stravu 4,50€
• Prácu v jednozmennej prevádzke
• Variabilné a vianočné odmeny
• Cafeteria ročný balík na relax, rodinu a zdravie
• Príspevky do doplnkového dôchodkového plánu
• Loyalty program (pracovné a životné výročia)
• MultiSport Card
ID: 4577313  Dátum zverejnenia: 12.5.2023  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 2 600 EUR/mesiac