Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista služieb zákazníkom s maďarským jazykom
Informácie o pracovnom mieste
Miesto práce
Bratislava
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Druh pracovného pomeru – Zmenová prevádzka 37,5 hod. týždenne.
Náplňou práce nášho nového člena tímu bude:
- Zabezpečovať technickú podporu, riešenie a eskaláciu zákazníckych podnetov, rýchlo reagovať na potreby zákazníka, získavať spätnú väzbu k zlepšeniu služieb a podpory.
- Poskytovať telefonickú podporu pre interných a externých klientov ako držiteľov kariet, finančné inštitúcie, obchodníkov, servisné organizácie a iné.
- Spracovávať prichádzajúce hovory a maily zákazníkov, ktorí majú špecifické otázky a požiadavky na produkty a služby v oblastiach správy platobných kariet, podpory ATM a POS terminálov.
- Spracovávať Back - Office podnety od klientov.
- Zabezpečiť štandardné a ad-hoc vstupy pre prevádzkové reporty.
- Príprava a tvorba podporných dokumentov.
Náplňou práce nášho nového člena tímu bude:
- Zabezpečovať technickú podporu, riešenie a eskaláciu zákazníckych podnetov, rýchlo reagovať na potreby zákazníka, získavať spätnú väzbu k zlepšeniu služieb a podpory.
- Poskytovať telefonickú podporu pre interných a externých klientov ako držiteľov kariet, finančné inštitúcie, obchodníkov, servisné organizácie a iné.
- Spracovávať prichádzajúce hovory a maily zákazníkov, ktorí majú špecifické otázky a požiadavky na produkty a služby v oblastiach správy platobných kariet, podpory ATM a POS terminálov.
- Spracovávať Back - Office podnety od klientov.
- Zabezpečiť štandardné a ad-hoc vstupy pre prevádzkové reporty.
- Príprava a tvorba podporných dokumentov.
Mzdové podmienky (brutto)
minimum 800.00 Euro fixná zložka + príplatky a kvartálne odmeny / platová ponuka bude závisieť od seniority kandidáta
Zamestnanecké výhody, benefity
Najzaujímavejšie benefity:
- Firemné akcie
- Stravné lístky plne hradené spoločnosťou
- Bonusy
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Zdravotná starostlivosť v moderných poliklinikách
- Životné a úrazové poistenie
- 25 dní do roka doplatená PN, 5 sick days
- Dlhodobé vzdelávanie v rámci spoločnosti
a mnoho ďalších výhod . . .
- Firemné akcie
- Stravné lístky plne hradené spoločnosťou
- Bonusy
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Zdravotná starostlivosť v moderných poliklinikách
- Životné a úrazové poistenie
- 25 dní do roka doplatená PN, 5 sick days
- Dlhodobé vzdelávanie v rámci spoločnosti
a mnoho ďalších výhod . . .
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Flexibilita (12 hod. pracovne zmeny, denne aj nočné)
- Maďarský jazyk – Plynule slovom aj písmom – je podmienkou k dennej práci
- Slovensky jazyk – plynule slovom aj písmom – je podmienkou
- Anglický jazyk – začiatočník/mierne pokročilý
- Základné počítačové znalosti / technické zručnosti
- Pro-zákaznícka orientácia a vystupovanie
- Orientácia na riešenie problémov
- Proaktívnosť
- Zvládanie stresových situácií, práce pod tlakom
- Maďarský jazyk – Plynule slovom aj písmom – je podmienkou k dennej práci
- Slovensky jazyk – plynule slovom aj písmom – je podmienkou
- Anglický jazyk – začiatočník/mierne pokročilý
- Základné počítačové znalosti / technické zručnosti
- Pro-zákaznícka orientácia a vystupovanie
- Orientácia na riešenie problémov
- Proaktívnosť
- Zvládanie stresových situácií, práce pod tlakom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Nexi is European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets. Nexi Group provides its services in over 25 countries, and also operates through its subsidiaries in Austria, Croatia, Czech Republic, Germany, Greece, Romania, Serbia, Slovakia, Hungary and South Africa. The company also has branches in Belgium and the Netherlands, and representation offices in the UK and Poland.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 3360948
Dátum zverejnenia: 26.9.2018
2018-09-26
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Telefonický operátor Spoločnosť: Nexi Central Europe, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: minimum 800.00 Euro fixná zložka + príplatky a kvartálne odmeny / platová ponuka bude závisieť od seniority kandidáta