Personalista/ka

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Digital Park II, Einsteinova, 851 01 Petržalka

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš skúsenosť s personalistikou, payrollom, firemným benefitovým systémom, máš rád Excel a Zákonník práce je Tvoja obľúbené literatúra?

Hľadáme šikovného kolegu, ktorý má chuť rozvíjať svoj potenciál na HR Operations:

Čo je náplňou práce HR Operations Analytika?
- Príprava a kontrola podkladov na mzdy na mesačnej báze
- Každodenná komunikácia s payroll dodávateľom
- Spravovanie firemných benefitov
- Poskytovanie poradenstva v oblasti pracovného práva, príprava HR dokumentov
- Spolupráca na lokálnych a globálnych projektoch s ostatnými oddeleniami HR
- HR podpora pre zamestnancov a manažérov spoločnosti

Mzdové podmienky (brutto)

od 1200 € v závislosti od skúseností a seniority kandidáta

Zamestnanecké výhody, benefity

• Peniaze a bonusy
Stravné lístky plne hradené spoločnosťou
Bonusy pri pracovných a životných výročiach
Diners karta bez poplatkov
Bratislavská mestská karta bez poplatkov
Doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom od zamestnávateľa

• Zdravie
Zdravotná starostlivosť v moderných poliklinikách
Životné a úrazové, neinvestičné poistenie
25 dni do roka doplatená PN
5 sick days
Zabezpečený pitný režim priamo v office : voda, kávička, čaj

• Work-life balance
Flexibilný pracovný čas
Medzinárodné prostredie
Voľnočasové aktivity s kolegami

• Profesionálny rozvoj
Kurzy anglického jazyka
Hard & Soft skills tréningy

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- rovnocenné skúsenosti (2 - 4 rokov skúsenosti v korporátnom prostredí)
- analytické myslenie
- skúsenosti so systémom PeopleSoft sú výhodou
- základná znalosť Payroll a HR systémov, procedúr a schopnosť používať ich či už štandardným alebo kreatívnym spôsobom na dosiahnutie cieľov, zlepšenie efektivity a riešenie problémov
- schopnosť poskytovať vysokú úroveň služieb zákazníkom so silným dôrazom na presnosť, detail a udržiavanie efektívnej komunikácie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Nexi is European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets. Nexi Group provides its services in over 25 countries, and also operates through its subsidiaries in Austria, Croatia, Czech Republic, Germany, Greece, Romania, Serbia, Slovakia, Hungary and South Africa. The company also has branches in Belgium and the Netherlands, and representation offices in the UK and Poland.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Jennifer Farkašová Beneová
E-mail: poslať životopis
ID: 2619935  Dátum zverejnenia: 9.11.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1200 € v závislosti od skúseností a seniority kandidáta