Špecialista podpory zákazníkov s maďarským jazykom

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Bratislava

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Sme nonstop Kontaktné centrum pre poskytovanie podpory pre domácich ale aj zahraničných klientov v slovenskom a maďarskom jazyku. NEZAOBERÁME sa predajom, ponúkaním služieb, a ani telefonickým prieskumom.

Do nášho tímu hľadáme kolegu, ktorý rád komunikuje (telefón/email), vie oceniť výhody, ktoré ponúka zmenová práca (vrátane príplatkov za prácu v noci alebo počas víkendov) a spolu s ostatnými kolegami bude chcieť poskytnúť podporu našim zákazníkom podľa nastavených procesov a procedúr v najvyššej kvalite.
• komunikujeme s držiteľmi platobných kariet, ktorým poskytujeme podporu, a to zabezpečovaním požiadaviek akými sú napríklad : blokovanie /aktivácia kariet, info o zostatku a iné.
• pre obchodníkov poskytujeme podporu, ktorá pozostáva z poskytovania požiadaviek a riešenia možných problémov spojených s používaním platobných terminálov.
• spolupracujeme taktiež s pracovníkmi bánk, ktorým poskytujeme podporu pre správu platobných kariet, termínálov a bankomatov.

24/7 prevádzka Kontaktného centra je realizovaná prostredníctvom dvoch 12 - hodinových pracovných zmien ( denná zmena 07:00 - 19:00 a nočná smena 19:00 - 7:00), pri ktorej sa kolegovia striedajú v režime - denná zmena - nočná zmena - dva dni voľna

Mzdové podmienky (brutto)

Od 900 EUR/mesiac900 -1000 € + príplatky za nočné zmeny/víkedy/sviatky do výšky 300€ a + kvartálne bonusy do výšky 100€

Zamestnanecké výhody, benefity

Stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
Príspevok na dôchodkové sporenie
Súkromná zdravotná starostlivosť
25 dní práceneschopnosti za rok
Multisport karta
Hard a soft skills tréningy...

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Jazykové znalosti

Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Flexibilita (12 hod. pracovne zmeny, denne aj nočné)
- Maďarský jazyk – plynule slovom aj písmom – je podmienkou k dennej práci
- Slovenský jazyk – plynule slovom aj písmom – je podmienkou
- Anglický jazyk – začiatočník/mierne pokročilý
- Základné počítačové znalosti / technické zručnosti
- Pro-zákaznícka orientácia a vystupovanie
- Orientácia na riešenie problémov
- Proaktívnosť
- Zvládanie stresových situácií, práce pod tlakom

Aj keď sme IT firma pôsobiaca vo finančnom sektore, táto práca je vhodná aj pre absolventa alebo človeka, ktorý pracoval a má skúsenosti z iných odvetví - všetko potrebné ho radi naučíme. Skúsenosti z poskytovania podpory alebo práce na call centre, prípadne znalosti z finančníctva sú vítané.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

SIA is European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets. SIA Group provides its services in over 50 countries, and also operates through its subsidiaries in Austria, Croatia, Czech Republic, Germany, Greece, Romania, Serbia, Slovakia, Hungary and South Africa. The company also has branches in Belgium and the Netherlands, and representation offices in the UK and Poland.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov

Adresa spoločnosti

SIA Central Europe, a.s.
Digital Park II, Einsteinova 25
851 01 Bratislava
https://www.sia.eu/

Kontakt

Kontaktná osoba: Denisa Kopanicakova
E-mail: poslať životopis
ID: 3520336  Dátum zverejnenia: 18.5.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac