Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Skechers Retail Brand Manager
Shoebox Slovakia s. r. o.
Miesto práce
Bratislavský kraj, Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
Bratislavský kraj, Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
nástup dohodou
nástup dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 - 1 500 EUR/mesiac+ mesačné individuálne odmeny
1 300 - 1 500 EUR/mesiac+ mesačné individuálne odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadá sa dynamický a proaktívny brand manager pre lifestylovú značku Skechers, ktorý/á nám pomôže so svojimi skúsenosťami naďalej rásť a rozvíjať sa.
Náplň práce BRAND MANAGER:
• dohľad nad bezproblémovým fungovaním predajní
• zodpovednosť za údržbu predajní a ich bezchybný stav
• dohľad nad zamestnancami a vedúcimi predajní
• budovanie stabilného a motivovaného predajného tímu
• zodpovednosť za výberové procesy nových zamestnancov a ich zaškolenie
• školenie, vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
• riadenie rozvoja nových predajní – otvorenie predajne a následná podpora chodu predajne
• kontrola dodržiavania štandardov spoločnosti a značky Skechers
• plnenie stanovených cieľov
• tvorba analýz a action plánov
• tvorba a príprava reportov ( sales, targets, budgets, feedback)
• reporting pre centrálu značky a príprava požadovaných prezentácii alebo fotoreportov
• personalistika (kontrola dochádzky, schvaľovanie odmien, plánovanie dovoleniek)
• zodpovednosť za visual merchandising zverených prevádzok podľa štandardov a pokynov značky
• tvorba plánografov pre každú predajňu
• objednávka a implementácia nových marketingových materiálov
• objednávky sprotrebného materiálu a tlačovín
• komunikácia s dodávateľmi
• plánovanie a výmena sezónnych grafík na všetkých obchodoch
• plánovanie výkladov, grafík
• implementácia a aktualizácia nových visual merchandisig guidelines
Koordinácia všetkých činností od A po Z zverených obchodných značiek a ich obchodov.
Náplň práce BRAND MANAGER:
• dohľad nad bezproblémovým fungovaním predajní
• zodpovednosť za údržbu predajní a ich bezchybný stav
• dohľad nad zamestnancami a vedúcimi predajní
• budovanie stabilného a motivovaného predajného tímu
• zodpovednosť za výberové procesy nových zamestnancov a ich zaškolenie
• školenie, vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
• riadenie rozvoja nových predajní – otvorenie predajne a následná podpora chodu predajne
• kontrola dodržiavania štandardov spoločnosti a značky Skechers
• plnenie stanovených cieľov
• tvorba analýz a action plánov
• tvorba a príprava reportov ( sales, targets, budgets, feedback)
• reporting pre centrálu značky a príprava požadovaných prezentácii alebo fotoreportov
• personalistika (kontrola dochádzky, schvaľovanie odmien, plánovanie dovoleniek)
• zodpovednosť za visual merchandising zverených prevádzok podľa štandardov a pokynov značky
• tvorba plánografov pre každú predajňu
• objednávka a implementácia nových marketingových materiálov
• objednávky sprotrebného materiálu a tlačovín
• komunikácia s dodávateľmi
• plánovanie a výmena sezónnych grafík na všetkých obchodoch
• plánovanie výkladov, grafík
• implementácia a aktualizácia nových visual merchandisig guidelines
Koordinácia všetkých činností od A po Z zverených obchodných značiek a ich obchodov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Prečo by si mal pracovať práve pre nás?
STABILITA
• sme rýchlo rozrastajúca sa, dynamická spoločnosť so svojím stabilným miestom na trhu vo viacerých krajinách.
BENEFITY
po skúšobnej dobe si s nami môžeš začať užívať rôzne benefity :)
• zamestnanecká obuv
• darčeková poukážka po každom odpracovanom roku u nás
• vianočná poukážka
• zľava až do výšky 50%?? Na celý sortiment obuvi, doplnkov a oblečenia v predajniach OFFICE SHOES a SKECHERS
ČO VIEME EŠTE PONÚKNUŤ? :)
• práca v príjemnom, rodinnom, priateľskom dynamickom kolektíve v rýchlo rozvíjajúcej sa spoločnosti
• rýchly kariérny rast
• flexibilná pracovná doba
• služobné vozidlo, mobilný telefón, PC aj na súkromné účely
STABILITA
• sme rýchlo rozrastajúca sa, dynamická spoločnosť so svojím stabilným miestom na trhu vo viacerých krajinách.
BENEFITY
po skúšobnej dobe si s nami môžeš začať užívať rôzne benefity :)
• zamestnanecká obuv
• darčeková poukážka po každom odpracovanom roku u nás
• vianočná poukážka
• zľava až do výšky 50%?? Na celý sortiment obuvi, doplnkov a oblečenia v predajniach OFFICE SHOES a SKECHERS
ČO VIEME EŠTE PONÚKNUŤ? :)
• práca v príjemnom, rodinnom, priateľskom dynamickom kolektíve v rýchlo rozvíjajúcej sa spoločnosti
• rýchly kariérny rast
• flexibilná pracovná doba
• služobné vozidlo, mobilný telefón, PC aj na súkromné účely
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Ťa naša ponuka?
Pošli nám tvoj životopis a my sa ti čoskoro ozveme.
Pošli nám tvoj životopis a my sa ti čoskoro ozveme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchod
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Osobnostné predpoklady
Hľadáme dynamickú a flexibilnú, pozitívne naladenú osobu s chuťou do práce a vysokým pracovným nasadením, ktorá posilní náš existujúci tím.
Náš nový kolega/kolegyňa by mal byť samostatný, motivovaný dosiahnutými výsledkami, s chuťou pre prácu s ľuďmi a osobnostným rozvojom tímu.
Mal by mať cit pre módu a estetické cítenie, taktiež by mal byť prirodzenou autoritou pre svojich podriadených. Záujemca o túto pracovnú pozíciu prejde kompletným zaškolením, ale je nevyhnutná prax v RETAILE na podobnej pracovnej pozícii.
Hľadáme dynamickú a flexibilnú, pozitívne naladenú osobu s chuťou do práce a vysokým pracovným nasadením, ktorá posilní náš existujúci tím.
Náš nový kolega/kolegyňa by mal byť samostatný, motivovaný dosiahnutými výsledkami, s chuťou pre prácu s ľuďmi a osobnostným rozvojom tímu.
Mal by mať cit pre módu a estetické cítenie, taktiež by mal byť prirodzenou autoritou pre svojich podriadených. Záujemca o túto pracovnú pozíciu prejde kompletným zaškolením, ale je nevyhnutná prax v RETAILE na podobnej pracovnej pozícii.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť SHOEBOX prevádzkuje sieť kamenných predajní OFFICE SHOES, SKECHERS a eshopov OFFICE SHOES s topánkami obľúbených svetoznámych značiek.
Od svojho založenia v roku 1996 sa značka OFFICE SHOES rozrástla do súčasnej podoby, kedy pôsobí v desiatich štátoch a prevádzkuje viac ako 200 predajní. Široký sortiment neustále sa rozširujúcich medzinárodne uznávaných a rešpektovaných značiek topánok nájdete v našich predajniach a internetovom obchode zastúpený najnovšími trendmi.
Od svojho založenia v roku 1996 sa značka OFFICE SHOES rozrástla do súčasnej podoby, kedy pôsobí v desiatich štátoch a prevádzkuje viac ako 200 predajní. Široký sortiment neustále sa rozširujúcich medzinárodne uznávaných a rešpektovaných značiek topánok nájdete v našich predajniach a internetovom obchode zastúpený najnovšími trendmi.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 4176237
Dátum zverejnenia: 28.11.2022
2022-11-28
lokalita: Bratislavský kraj, Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Brand manager Spoločnosť: Shoebox Slovakia s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac