Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka back office
SG Auto s. r. o.
Hodonínska 6780, Lamač
na dohodu (brigády)
ihneď
8 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme príjemnú osôbku, ktorá svojou zodpovednou prácou pomôže zabezpečiť plynulý chod nielen back-office oddelenia, ale priamo ovplyvní úspešnosť našich obchodov.
Pokiaľ sa nebojíš práce, ani učiť sa nové procesy a komunikovať s ľuďmi (osobne v rámci tímu, telefonicky a mailom s dodávateľmi služieb), tak hľadáme práve teba.
Pozícia je vhodná pre študenta VŠ, prípadne kohokoľvek, komu vyhovuje skrátený pracovný pomer.
Pozíciu otvárame z dôvodu posunu kolegyne na inú pozíciu vo firme.
Tvoja hlavná pracovná náplň bude pozostávať z nasledujúcich činností:
- spracovávanie dokladov potrebných k registrácii a poisteniu osobných vozidiel (zahŕňa zápis a kontrolu údajov do evidence, skenovanie dokladov a ich evidencia); rovnako k ukončovaniu registrácií a poistení
- zabezpečovanie registrácie vozidiel (cez externého dodávateľa), teda príprava dokladov na odoslanie dodávateľovi a komunikácia s ním (prevažne mailom); rovnako tak k ukočovaniu regstrácií
- objednávanie kuriérov, príprava zásielok na odoslanie
- kontrola údajov a dokladov (práca s informačným systémom a MS Excel)
- komunikácia s klientami (výhradne mailom) za účelom vyžiadania potrebných dokladov
- kontrola faktúr za služby, ich evidencia do systému
Ďalšie činnosti či úlohy ti budú odovzdávané podľa potrieb s ohľadom na tvoje aktuálne vyťaženie a naše potreby.
Zamestnanecké výhody, benefity
Táto pozícia ponúka príležitosť rásť, naučiť sa veľa o obchode s automobilmi a stať sa úspešným profesionálom vo firme s prémiovými výhodami.
V prvé dni až týždne ťa čaká intenzívny školiaci proces, počas ktorého ti odovzdáme všetko know-how, ktoré pre túto prácu potrebuješ. Súčasťou zaškoľovacieho procesu je aj rotácia po ostatných oddeleniach vo firme, aby ti to všetko pekne zapadlo, dávalo väčší zmysel a pomohlo tak lepšie rozumieť tomu čo robíš a prečo to robíš. Budeš mať tak jedinečnú príležitosť nahliadnuť do procesov obchodnej firmy s medzinárodným dosahom.
Máme radi spoločné ranné kávičky, spoločný obed, ale aj rušné dni, niekedy beh po práci, filmové večery v kancelárii, dvakrát ročne firemné chaty spojené s turistikou či wellness a podľa nálady rôzne iné zaujímavé aktivity (escape hry, laser/paintball a pod.).
Pravidelne čerstvé ovocie, káva, čaj a rôzne pochutiny.
Stálym zamestancom ponúkame rôzne sociálne benefity (bonusy za odpracované roky, výročia, auto za veľmi výhodných podmienok).
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov
Ďakujeme za pochopenie
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Zodpovedný prístup k práci a životu
Zmysel pre detail
Vôľa učiť sa
„can-do“ prístup (hľadáme cesty ako sa vecí dajú spraviť)
Príjemné vystupovanie
Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni, nemčina/francúzština vítaná
Používateľ programov MS Office (najmä Excel, Word)