Office manažérka úseku služieb
SFÉRA, a.s.
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac1100 eur (základná zložka mzdy) + variabilná zložka mzdy (do výšky 500 eur podľa pracovných skúseností)
1 100 EUR/mesiac1100 eur (základná zložka mzdy) + variabilná zložka mzdy (do výšky 500 eur podľa pracovných skúseností)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Organizovanie stretnutí a porád s významnými zákazníkmi spoločnosti, účasť na poradách, vyhotovenie zápisov z porád, organizovanie a účasť na firemných akciách s významnými zákazníkmi spoločnosti.
Pravidelná komunikácia so zákazníkmi a úzka spolupráca s členmi tímu v rámci spoločnosti.
Príprava pravidelných reportov a prehľadov pre zákazníkov a pre vedenie spoločnosti.
Organizovanie porád, účasť na poradách, vyhotovenie zápisov z porád.
Organizovanie času a stretnutí príslušného riaditeľa úseku, zabezpečenie chodu jeho kancelárie.
Spolupráca s príslušným riaditeľom úseku a výkonnými riaditeľmi úseku pri zabezpečení efektívnosti práce a komunikácie na úseku.
Manažovanie, kontrola a podpora administratívnych procesov na úseku (nástup nového zamestnanca, rozviazanie pracovného pomeru, administrácia projektov, zmluvy, objednávky, evidencie, reporting, audity).
Zabezpečenie príjemného pracovného prostredia na úseku služieb, podpora pre zamestnancov úseku.
Pravidelná komunikácia so zákazníkmi a úzka spolupráca s členmi tímu v rámci spoločnosti.
Príprava pravidelných reportov a prehľadov pre zákazníkov a pre vedenie spoločnosti.
Organizovanie porád, účasť na poradách, vyhotovenie zápisov z porád.
Organizovanie času a stretnutí príslušného riaditeľa úseku, zabezpečenie chodu jeho kancelárie.
Spolupráca s príslušným riaditeľom úseku a výkonnými riaditeľmi úseku pri zabezpečení efektívnosti práce a komunikácie na úseku.
Manažovanie, kontrola a podpora administratívnych procesov na úseku (nástup nového zamestnanca, rozviazanie pracovného pomeru, administrácia projektov, zmluvy, objednávky, evidencie, reporting, audity).
Zabezpečenie príjemného pracovného prostredia na úseku služieb, podpora pre zamestnancov úseku.
Zamestnanecké výhody, benefity
Tvorivá práca na významných projektoch pre veľkých zákazníkov v oblasti doprava
Kvalitné vzdelávanie, osobný a profesionálny rast
Po zaučení pravidelný home office
Prístup k moderným technológiám
Atraktívne finančné ohodnotenie a benefity podľa dosahovaných výsledkov
Zázemie významnej a stabilnej spoločnosti zameranej na kvalitu
Individuálny prístup po odbornej aj ľudskej stránke
Priateľskí kolegovia a pracovné prostredie
Balík benefitov (vernostné odmeny, doplnkové dôchodkové sporenie, športové aktivity, Multisport karta, firemné raňajky, káva)
Flexibilný pracovný čas
Kvalitné vzdelávanie, osobný a profesionálny rast
Po zaučení pravidelný home office
Prístup k moderným technológiám
Atraktívne finančné ohodnotenie a benefity podľa dosahovaných výsledkov
Zázemie významnej a stabilnej spoločnosti zameranej na kvalitu
Individuálny prístup po odbornej aj ľudskej stránke
Priateľskí kolegovia a pracovné prostredie
Balík benefitov (vernostné odmeny, doplnkové dôchodkové sporenie, športové aktivity, Multisport karta, firemné raňajky, káva)
Flexibilný pracovný čas
Informácie o výberovom konaní
Uchádzačov prosíme o zaslanie životopisu, motivačného listu, súhlasu so spracúvaním osobných údajov a informácie o termíne možného nástupu.
Kontaktovaní budú uchádzači, ktorí vyhovujú požiadavkám na dané pracovné miesto.
Pracovný pohovor realizujeme v dvoch kolách.
Kontaktovaní budú uchádzači, ktorí vyhovujú požiadavkám na dané pracovné miesto.
Pracovný pohovor realizujeme v dvoch kolách.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Orientácia na riešenie problémov, skúsenosti s ich riešením, zameranie na výsledok.
Príjemné a reprezentatívne vystupovanie.
Komunikačné a organizačné zručnosti, riadiace schopnosti, prirodzený vodca.
Písomná a verbálna komunikácia na vysokej úrovni.
Zmysel pre detail, dôslednosť, samostatnosť, spoľahlivosť, asertivita, flexibilita.
Odolnosť voči stresu, prioritizácia úloh.
Záujem učiť sa nové veci.
Príjemné a reprezentatívne vystupovanie.
Komunikačné a organizačné zručnosti, riadiace schopnosti, prirodzený vodca.
Písomná a verbálna komunikácia na vysokej úrovni.
Zmysel pre detail, dôslednosť, samostatnosť, spoľahlivosť, asertivita, flexibilita.
Odolnosť voči stresu, prioritizácia úloh.
Záujem učiť sa nové veci.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme spoločnosť dodávajúca informačné systémy pre veľké podniky, pracujeme na projektoch v energetike, priemysle a doprave. Našou hlavnou oblasťou pôsobenia sú informačné technológie, služby a poradenstvo. Do nášho tímu hľadáme kolegu, ktorý bude spolu s nami pomáhať spoločnosti rásť, rád sa zapojí do nových aktivít a bude spolu s nami vytvárať priestor pre úspech našich klientov. V našej spoločnosti máme príležitosti pre vzdelávanie, individuálne štúdium, výskum a inovácie. Pre zamestnancov organizujeme dobrovoľné teambuildingy a športové akcie. Neváhajte nás kontaktovať pre viac informácií k pracovnej ponuke.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontakt
ID: 3494119
Dátum zverejnenia: 23.1.2023
2023-01-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: SFÉRA, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac