Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodná referentka / Administrátorka
SF Soepenberg, s.r.o.
Miesto práce
Zvolenská Slatina - priemyselný park, okres Zvolen
Zvolenská Slatina - priemyselný park, okres Zvolen
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď alebo dohodou
ihneď alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- administratívne práce pre spoločnosť - korešpondencia, styk s úradmi, apd.
- agenda zmlúv na nákup a predaj
- kontrola dodacích listov a ostatných ekonomických dokladov, príprava podkladov k fakturácii, fakturácia tovarov a služieb
- skladové hospodárstvo, príprava podkladov k inventúre skladov, odsúhlasovanie zásob na sklade s účtovníctvom
- štatistické výkazy, komunikácia so Štatistickým úradom
- zapisovanie a evidencia došlých faktúr, evidencia došlej, odoslanej pošty, archivácia dokladov
- mesačné prehľady o predaji a zásobách produktov spoločnosti
- sumarizácia informácií, prehľadov, štatistika a dokumentácia potrebná pre administratívu a obchodovanie
- objednávanie kancelárskych, čistiacich potrieb, v prípade potreby ďalších náležitostí potrebných pre chod kancelárie
- agenda zmlúv na nákup a predaj
- kontrola dodacích listov a ostatných ekonomických dokladov, príprava podkladov k fakturácii, fakturácia tovarov a služieb
- skladové hospodárstvo, príprava podkladov k inventúre skladov, odsúhlasovanie zásob na sklade s účtovníctvom
- štatistické výkazy, komunikácia so Štatistickým úradom
- zapisovanie a evidencia došlých faktúr, evidencia došlej, odoslanej pošty, archivácia dokladov
- mesačné prehľady o predaji a zásobách produktov spoločnosti
- sumarizácia informácií, prehľadov, štatistika a dokumentácia potrebná pre administratívu a obchodovanie
- objednávanie kancelárskych, čistiacich potrieb, v prípade potreby ďalších náležitostí potrebných pre chod kancelárie
Zamestnanecké výhody, benefity
- flexibilná pracovná doba
- vzdelávanie - školenia
- možnosť profesijného rastu
- vzdelávanie - školenia
- možnosť profesijného rastu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchod, administratíva
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
obchod, administratíva
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť, zodpovednosť, komunikatívnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodno-výrobná spoločnosť so zameraním na nákup a predaj poľnohospodárskych komodít, hnojív a kŕmnych zmesí; spoločnosť poskytuje outsourcing – koncepty riešení odpadového hospodárstva potravinárskych, liehovarníckych, farmaceutických a agrochemických výrobných podnikov.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3357328
Dátum zverejnenia: 10.4.2018
2018-04-10
lokalita: okres Zvolen Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Obchodný referent Spoločnosť: SF Soepenberg, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou