Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Biznis konzultant pre leasingový ERP systém
Seyfor Slovensko, a.s.
Miesto práce
BBC 5, Plynárenská, Ružinov, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
BBC 5, Plynárenská, Ružinov, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 - 3 000 EUR/mesiac
2 000 - 3 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme konzultanta, ktorý má skúsenosť s biznis procesmi v obore finančných služieb - znalosť procesov v leasingovej alebo úverovej spoločnosti, správa leasingových zmlúv, pohľadávky, poistenie, operatívny lízing, risk management prípadne produktový manažment.
Všetko sa točí okolo zákazníka (popredné SK, CZ a zahraničné leasingové spoločnosti) a jeho požiadaviek a Vy tieto požiadavky budete analyzovať a navrhovať tie najlepšie riešenia v oblasti leasingových/úverových business procesov, funkčných návrhov pre vývoj a implementáciu systému u zákazníka.
Hlavné činnosti
• analýza obchodných procesov, navrhovanie efektívnych riešení a optimalizácia systémov
• riešenie základných požiadaviek zákazníkov – nastavenie systému, simulácia príkladu úverovej alebo leasingovej kalkulácie
• priama spolupráca s klientmi – od zberu požiadaviek, písania testovacích scenárov, až po školenie užívateľov a implementáciu
• účasť na obchodných schôdzkach a rokovaniach, aj v angličtine, a následné návrhy riešení pre zákazníkov, ktorých už dnes máme po celom svete (Maldivy, Belgicko, Maďarsko, ...)
Všetko sa točí okolo zákazníka (popredné SK, CZ a zahraničné leasingové spoločnosti) a jeho požiadaviek a Vy tieto požiadavky budete analyzovať a navrhovať tie najlepšie riešenia v oblasti leasingových/úverových business procesov, funkčných návrhov pre vývoj a implementáciu systému u zákazníka.
Hlavné činnosti
• analýza obchodných procesov, navrhovanie efektívnych riešení a optimalizácia systémov
• riešenie základných požiadaviek zákazníkov – nastavenie systému, simulácia príkladu úverovej alebo leasingovej kalkulácie
• priama spolupráca s klientmi – od zberu požiadaviek, písania testovacích scenárov, až po školenie užívateľov a implementáciu
• účasť na obchodných schôdzkach a rokovaniach, aj v angličtine, a následné návrhy riešení pre zákazníkov, ktorých už dnes máme po celom svete (Maldivy, Belgicko, Maďarsko, ...)
Zamestnanecké výhody, benefity
• zázemie stabilnej IT firmy so silnou pozíciou na tuzemskom aj európskom trhu
• príležitosť pracovať na inovatívnych projektoch v medzinárodnom prostredí
• podpora osobného a profesionálneho rozvoja
• flexibilný pracovný čas a možnosť kombinovať prácu v kancelárii s HomeOffice podľa potreby
• neobmedzená dovolenka, zdravotné voľno
• program starostlivosti o zamestnancov (ovocné bedničky, lístky do divadla, prenájom športovísk....)
Kompletný prehľad benefitov nájdete na: https://career.seyfor.com/sk-sk/benefity-1
• príležitosť pracovať na inovatívnych projektoch v medzinárodnom prostredí
• podpora osobného a profesionálneho rozvoja
• flexibilný pracovný čas a možnosť kombinovať prácu v kancelárii s HomeOffice podľa potreby
• neobmedzená dovolenka, zdravotné voľno
• program starostlivosti o zamestnancov (ovocné bedničky, lístky do divadla, prenájom športovísk....)
Kompletný prehľad benefitov nájdete na: https://career.seyfor.com/sk-sk/benefity-1
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Znalosť lízingovej a úverovej problematiky.
• Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni (B2).
• Schopnosť analyzovať a riešiť komplexné finančné procesy.
• Vysoká úroveň analytických schopností a schopnosť pracovať pod tlakom.
• Schopnosť efektívne komunikovať a spolupracovať v tíme.
• Skúsenosti v oblasti ERP systémov, špeciálne s Dynamics 365 Business Central - výhoda, nie nutnosť.
• Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni (B2).
• Schopnosť analyzovať a riešiť komplexné finančné procesy.
• Vysoká úroveň analytických schopností a schopnosť pracovať pod tlakom.
• Schopnosť efektívne komunikovať a spolupracovať v tíme.
• Skúsenosti v oblasti ERP systémov, špeciálne s Dynamics 365 Business Central - výhoda, nie nutnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Holding Seyfor patrí medzi európskych dodávateľov ICT riešení. Zamestnáva už vyše 1600 zamestnancov. Svojimi riešeniami pokrýva veľké spektrum subjektov od živnostníkov cez korporácie až po štátnu správu. Vytvára vlastné podnikové, ekonomické a mzdové systémy i zákazkový vývoj pre komerčný segment, verejnú správu, školstvo a zdravotníctvo
Patríme medzi 3 najväčších partnerov spoločnosti Microsoft, kde dosahujeme Gold kompetenciu skoro pre všetky riešenia, ktoré Microsoft poskytuje. Prostredníctvom vyspelých podnikových systémov Vario, Byznys, ERP Money, Infor a Ekos zvyšujeme efektivitu riadenia firiem. Personalistiku a komplexný outsourcing miezd sprostredkovávame pomocou systému Vema. Vyvíjame Money S3, jeden z najrozšírenejších účtovných programov v ČR i SR, i najobľúbenejšiu cloudovú fakturačnú službu iDoklad. V našom portfóliu sú tiež pokladničné systémy ako Profi účtenka, Dotykačka, Markeeta a ďalšie POS systémy. Venujeme sa dátovej analýze, BI a príprave systémov na kľúč.
Napriek tomu, že veľkosťou dosahujeme parametre korporácie, atmosféra a kultúra u nás je jedinečná. Záleží nám na úspechu a spokojnosti každého človeka, svojich ľudí si vážime a podporujeme ich vyvážený život a zdravie.
V našich tímoch vítame talenty každého druhu od softwarových vývojárov cez profesionálov v starostlivosti o zákazníka až po silných lídrov. Naše dvere sú otvorené každému, kto dokáže prísť s originálnymi nápadmi a dokáže spolupracovať a počúvať ostatných.
Patríme medzi 3 najväčších partnerov spoločnosti Microsoft, kde dosahujeme Gold kompetenciu skoro pre všetky riešenia, ktoré Microsoft poskytuje. Prostredníctvom vyspelých podnikových systémov Vario, Byznys, ERP Money, Infor a Ekos zvyšujeme efektivitu riadenia firiem. Personalistiku a komplexný outsourcing miezd sprostredkovávame pomocou systému Vema. Vyvíjame Money S3, jeden z najrozšírenejších účtovných programov v ČR i SR, i najobľúbenejšiu cloudovú fakturačnú službu iDoklad. V našom portfóliu sú tiež pokladničné systémy ako Profi účtenka, Dotykačka, Markeeta a ďalšie POS systémy. Venujeme sa dátovej analýze, BI a príprave systémov na kľúč.
Napriek tomu, že veľkosťou dosahujeme parametre korporácie, atmosféra a kultúra u nás je jedinečná. Záleží nám na úspechu a spokojnosti každého človeka, svojich ľudí si vážime a podporujeme ich vyvážený život a zdravie.
V našich tímoch vítame talenty každého druhu od softwarových vývojárov cez profesionálov v starostlivosti o zákazníka až po silných lídrov. Naše dvere sú otvorené každému, kto dokáže prísť s originálnymi nápadmi a dokáže spolupracovať a počúvať ostatných.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 4782436
Dátum zverejnenia: 12.3.2024
2024-03-12
lokalita: Bratislava Pozícia: IT konzultant, Leasingový poradca, Produktový manažér v IT, Referent správy pohľadávok, Vedúci leasingového oddelenia Spoločnosť: Seyfor Slovensko, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac