Analytik / konzultant ERP systému (Microsoft Dynamics 365 Business Central)

Seyfor Slovensko, a.s.

Miesto práce
BBC 5, Plynárenská, Ružinov, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 - 3 000 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ste analytik s vášňou pre technológie a minimálne trojročnú skúsenosť v oblasti? Hľadáme práve vás! Naša nadnárodná softvérová spoločnosť, ktorá je na čele inovácií v implementácii systémov pre leasingové a úverové spoločnosti, otvára dvere talentovanému ERP analytikovi/konzultantovi. Staviame na modernej platforme Dynamics 365 Business Central od Microsoftu a naše ambície nepozná hraníc – chceme byť európskym lídrom v dodávkach systému pre finančné inštitúcie. Naše riešenie sa volá OneCore (www.one-core.com).

Čo Vás u nás čaká?

  • starostlivosť o zverené produktové oblasti (rozvojové aktivity, úpravy)
  • poskytovanie podpory zahraničným partnerom pri implementácií našich systémov
  • účasť na lokálnych implementačných projektoch priamo zákazníkom Seyforu
  • spracovanie analýzy a návrh vhodného riešenia pre zákazníka
  • tvorba fit-gap analýzy, funkčných návrhov riešení
  • odborná implementácia navrhnutého riešenia
  • školenie zákazníkov v používaní produktu
  • poradenstvo a konzultácie u zákazníkov
  • evidencia požiadaviek a ich návrh riešenia a plnenia
  • testovanie riešení a vykonávanie úprav
  • spolupráca s programátormi

Zamestnanecké výhody, benefity

• zázemie stabilnej IT firmy so silnou pozíciou na tuzemskom aj európskom trhu
• príležitosť pracovať na inovatívnych projektoch v medzinárodnom prostredí
• podpora osobného a profesionálneho rozvoja
• flexibilný pracovný čas a možnosť kombinovať prácu v kancelárii s HomeOffice
• neobmedzená dovolenka, zdravotné voľno
• program starostlivosti o zamestnancov (ovocné bedničky, lístky do divadla, prenájom športovísk....)

Kompletný prehľad benefitov nájdete na: https://career.seyfor.com/sk-sk/benefity-1

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Máte analytické myslenie: radi analyzujete problémy a hľadáte optimálne riešenie v implementácii softvéru
• Máte skúsenosť s business prosemi v oboru finančných služieb (leasing, úvery, faktoring a súvisiace oblasti napr. risk manažment, kolaterály, poistenie atď.)
• Máte dobrú angličtinu: písanú aj hovorenú komunikáciu so zahraničným partnerom alebo klientom zvládnete s prehľadom vrátane technických pojmov a zložitejších tém
• Vyznáte sa v ERP systémoch: máte skúsenosť s implementáciou ERP systému, ideálne ako dodávateľ riešení alebo aj ako člen zákazníckeho tímu.
• Máte schopnosť sa vcítiť do potrieb zákazníka: vedieť ho vypočuť, opýtať sa a vymyslieť pre neho čo najlepšie riešenie
• Baví Vás komunikácia s ľuďmi: príjemne sa s Vami komunikuje, viete ale aj počúvať
• Máte dobré prezentačné schopnosti: reprezentatívne vystupovanie máte v krvi, nie ste nervózni v cudzom prostredí a dokážete rokovať s kýmkoľvek.
• Rýchlo sa učíte nové veci: a máte chuť sa aj ďalej vzdelávať
• Máte VP sk. B: a radi cestujete

Čo nie je povinné, ale poteší nás:

• Skúsenosť s ERP systémami: Microsoft Dynamics NAV, Dynamics 365 Business Central
• Znalosť iného cudzieho jazyka okrem angličtiny

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Holding Seyfor patrí medzi európskych dodávateľov ICT riešení. Zamestnáva už vyše 1600 zamestnancov. Svojimi riešeniami pokrýva veľké spektrum subjektov od živnostníkov cez korporácie až po štátnu správu. Vytvára vlastné podnikové, ekonomické a mzdové systémy i zákazkový vývoj pre komerčný segment, verejnú správu, školstvo a zdravotníctvo

Patríme medzi 3 najväčších partnerov spoločnosti Microsoft, kde dosahujeme Gold kompetenciu skoro pre všetky riešenia, ktoré Microsoft poskytuje. Prostredníctvom vyspelých podnikových systémov Vario, Byznys, ERP Money, Infor a Ekos zvyšujeme efektivitu riadenia firiem. Personalistiku a komplexný outsourcing miezd sprostredkovávame pomocou systému Vema. Vyvíjame Money S3, jeden z najrozšírenejších účtovných programov v ČR i SR, i najobľúbenejšiu cloudovú fakturačnú službu iDoklad. V našom portfóliu sú tiež pokladničné systémy ako Profi účtenka, Dotykačka, Markeeta a ďalšie POS systémy. Venujeme sa dátovej analýze, BI a príprave systémov na kľúč.

Napriek tomu, že veľkosťou dosahujeme parametre korporácie, atmosféra a kultúra u nás je jedinečná. Záleží nám na úspechu a spokojnosti každého človeka, svojich ľudí si vážime a podporujeme ich vyvážený život a zdravie.

V našich tímoch vítame talenty každého druhu od softwarových vývojárov cez profesionálov v starostlivosti o zákazníka až po silných lídrov. Naše dvere sú otvorené každému, kto dokáže prísť s originálnymi nápadmi a dokáže spolupracovať a počúvať ostatných.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov
ID: 4742988  Dátum zverejnenia: 4.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac