Podpora klientov systému Money S3

Seyfor Slovensko, a.s.

Miesto práce
Plynárenská, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 450 EUR/mesiac1 150 EUR/mesiac + výkonnostné odmeny do 300 EUR/mesiac. Základná zložka mzdy závisí od skúseností uchádzača.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre našich klientov vyvíjame a dodávame účtovný systém Money S3, ktorý patrí medzi najrozsiahlejšie účtovné systémy pre živnostníkov, obchodné reťazce a účtovné kancelárie. Money S3 má viac ako 16 000 spokojných používateľov.

Hľadáme novú posilu do nášho tímu zákazníckej starostlivosťi, ktorá sa stará o Money S3 u našich klientov. Hľadáme komunikatívneho a spoľahlivého kolegu. Ak Vás nevystraší problematika účtovníctva, daňové evidencie a základy IT a vynikáte v starostlivosti o zákazníka, radi Vás v Solitei uvítáme.

Čo budete mať na starosti?
• Základom je telefonická a písomná podpora zákazníkov účtovného systému Money S3 (aktívna i pasívna forma poskytovania zákaznické starostlivosti)
• Servisné zásahy vzdialenou formou
• Školenie používateľov Money S3 (systém „krabicového riešenia“)
• Komunikácia zákazníckych požiadaviek smerom k analytickému a vývojovému tímu
• Podieľanie sa na marketingových akciách, aktívna účasť na kampaniach firmy a prezentácia systému

Do systému, aj spôsobu práce Vás plne zaškolíme tak, že zvládnete podporu klientov aj bez predchádzajúcich skúseností. Radi uvítame absolventov, najlepšie ekonomických odborov, ktorí sa rozhliadajú po svojej prvej práci a majú chuť rýchlo naštartovať svoju kariéru.

V akom tíme budete pracovať?
Na centrále v Bratislave budete v priateľskom tíme skúsených konzultantov, vďaka ktorému sa v systéme Money S3 rýchlo zorientujete. Budete tiež spolupracovať s kolegami z Brnenských pobočiek. Oba tímy sú denne v kontakte a vzájomne si vypomáhajú

Zamestnanecké výhody, benefity

Zázemie stabilnej IT firmy so silnou pozíciou na tuzemskom i európskom trhu
Práca na dlhodobých projektoch a príležitosť kariérne rásť
Možnosť vzdelávania – kurzy a školenia
Flexibilný pracovný čas, s ktorým ľahko zladíš prácu s osobným životom
Voľbu kombinácie práce v kancelárii s home office
Balíček zamestnaneckých benefitov
5 týždňov dovolenky
3 dni sick days (zdravotné voľno)
Plne hradené stravné zamestnávateľom (5 €)
Karta MultiSport

Pozri sa na všetky naše benefity tu: https://solitea.com/sk-sk/career/benefits

Pracovné miesto Vás čaká v pohodlných kanceláriách na Plynárenskej 7/C, Bratislava, kúsok od Mlynských Nív s výborným nadpojom na diaľnicu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Prax na pozícii/v oblasti

účtovník, zákaznícka podpora

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Potrebujete k práci na tejto pozícii?
• Záujem o klienta (telefonická práca so zákazníkmi je hlavná náplň dňa)
• Schopnosť vcítiť sa do potreby klienta – empatiu, asertivitu aj trpezlivosť
• Komunikačné schopnosti a príjemné vystupovanie
• Skúsenosť s prácami v ekonomickom alebo účtovnom systéme Vám môže výrazne urýchliť adaptačný proces
• Všeobecný prehľad v oblasti IT výhodou, ale nie je podmienkou
• Záujem o nepretržité vzdelávanie a o nové informácie
• Prirodzenú dávku analytického a logického uvažovania

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Holding Seyfor patrí medzi európskych dodávateľov ICT riešení. Svojimi riešeniami pokrýva veľké spektrum subjektov od živnostníkov cez korporácie až po štátnu správu. Vytvára vlastné podnikové, ekonomické a mzdové systémy i zákazkový vývoj pre komerčný segment, verejnú správu, školstvo a zdravotníctvo.

Patríme medzi 3 najväčších partnerov spoločnosti Microsoft, kde dosahujeme Gold kompetenciu skoro pre všetky riešenia, ktoré Microsoft poskytuje. Prostredníctvom vyspelých podnikových systémov Vario, Byznys, ERP Money, Infor a Ekos zvyšujeme efektivitu riadenia firiem. Personalistiku a komplexný outsourcing miezd sprostredkovávame pomocou systému Vema. Vyvíjame Money S3, jeden z najrozšírenejších účtovných programov v ČR i SR, i najobľúbenejšiu cloudovú fakturačnú službu iDoklad. V našom portfóliu sú tiež pokladničné systémy ako Profi účtenka, Dotykačka, Markeeta a ďalšie POS systémy. Venujeme sa dátovej analýze, BI a príprave systémov na kľúč.

Napriek tomu, že veľkosťou dosahujeme parametre korporácie, atmosféra a kultúra u nás je jedinečná. Záleží nám na úspechu a spokojnosti každého človeka, svojich ľudí si vážime a podporujeme ich vyvážený život a zdravie.

V našich tímoch vítame talenty každého druhu od softwarových vývojárov cez profesionálov v starostlivosti o zákazníka až po silných lídrov. Naše dvere sú otvorené každému, kto dokáže prísť s originálnymi nápadmi a dokáže spolupracovať a počúvať ostatných.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Ingrid Šimek
E-mail: poslať životopis
ID: 4481451  Dátum zverejnenia: 12.1.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 450 EUR/mesiac