Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Operátor service desku / technická podpora
SYNCHRONIX, a.s.
Miesto práce
Kalinčiakova, Bratislava
Kalinčiakova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 1 400 EUR/mesiacFinálna úroveň mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
1 200 - 1 400 EUR/mesiacFinálna úroveň mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- riešenie incidentov podľa dohodnutých SLA parametrov,
- evidencia činností a úkonov v CA Service Desk,
- poskytovanie technickej podpory pre interných zamestnancov,
- komunikácia s dodávateľmi IS/ IT systémov.
- evidencia činností a úkonov v CA Service Desk,
- poskytovanie technickej podpory pre interných zamestnancov,
- komunikácia s dodávateľmi IS/ IT systémov.
Zamestnanecké výhody, benefity
benefity:
- flexibilná pracovná doba,
- teambuidingové akcie,
- možnosť získavania odborných certifikátov,
- možnosť kariérneho rastu.
- flexibilná pracovná doba,
- teambuidingové akcie,
- možnosť získavania odborných certifikátov,
- možnosť kariérneho rastu.
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu zašlite Váš životopis na adresu [email protected] najneskôr do 06.11.2022. V životopise je potrebné uviesť súhlas na spracovanie osobných údajov v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.
SYNCHRONIX, a.s. by sa chcel poďakovať všetkým uchádzačom, ale oslovení budú iba tí uchádzači, ktorí spĺňajú naše kritéria.
SYNCHRONIX, a.s. by sa chcel poďakovať všetkým uchádzačom, ale oslovení budú iba tí uchádzači, ktorí spĺňajú naše kritéria.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
IT, technický smer, ekonomický smer
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Windows - Mierne pokročilý
Microsoft Office - Mierne pokročilý
IT Service Delivery - Základy
Microsoft Office - Mierne pokročilý
IT Service Delivery - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- minimálne stredoškolské vzdelanie,
- anglický jazyk - schopnosť čítať a pochopiť návody v anglickom jazyku,
- skúsenosť s ITIL procesmi pre IT služby výhodou,
- komunikatívnosť, asertivita, trpezlivosť.
- anglický jazyk - schopnosť čítať a pochopiť návody v anglickom jazyku,
- skúsenosť s ITIL procesmi pre IT služby výhodou,
- komunikatívnosť, asertivita, trpezlivosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť SYNCHRONIX, a.s. úspešne pôsobí na slovenskom trhu informačných technológií a služieb od roku 1994 so zámerom realizovať projekty a vývoj softwarových systémov na báze nových technológií.
Poslaním spoločnosti je poskytovanie služieb v oblasti informačných technológií so zameraním na podnikové a manažérske informačné systémy, systémovú integráciu a na analyticko-konzultačnú činnosť. Ponúkame progresívne riešenia s využitím nových znalostí a technológií, ktoré používateľom umožnia rýchly a pružný prístup k riešeniu zložitých problémov vo výrobe, obchode a službách. Cieľom je podporiť trvalé zlepšovanie business procesov, výkonnosti organizácií a efektívne rozhodovanie manažérov na všetkých úrovniach riadenia.
Počas svojho pôsobenia na slovenskom trhu si spoločnosť SYNCHRONIX, a.s. vybudovala významné partnerstvá s najvýznamnejšími svetovými výrobcami informačných technológií, ako sú SAP, MS, HP a IBM.
Poslaním spoločnosti je poskytovanie služieb v oblasti informačných technológií so zameraním na podnikové a manažérske informačné systémy, systémovú integráciu a na analyticko-konzultačnú činnosť. Ponúkame progresívne riešenia s využitím nových znalostí a technológií, ktoré používateľom umožnia rýchly a pružný prístup k riešeniu zložitých problémov vo výrobe, obchode a službách. Cieľom je podporiť trvalé zlepšovanie business procesov, výkonnosti organizácií a efektívne rozhodovanie manažérov na všetkých úrovniach riadenia.
Počas svojho pôsobenia na slovenskom trhu si spoločnosť SYNCHRONIX, a.s. vybudovala významné partnerstvá s najvýznamnejšími svetovými výrobcami informačných technológií, ako sú SAP, MS, HP a IBM.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3607522
Dátum zverejnenia: 6.10.2022
2022-10-06
lokalita: Bratislava Pozícia: IT/Technical Support Specialist Spoločnosť: SYNCHRONIX, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac