Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
E-shopový špecialista/Administratívny pracovník
Sempre s.r.o.
Miesto práce
SEMPRE s.r.o., Kopčianska, Petržalka
SEMPRE s.r.o., Kopčianska, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.06.2018
01.06.2018
Mzdové podmienky (brutto)
1100 € + gastrolístky v plnej hodnote + odmeny od výkonu
1100 € + gastrolístky v plnej hodnote + odmeny od výkonu
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Riadenie e-shopu so značkovým tovarom GEOX
- Vytváranie a aktualizácia skladových zásob v e-shope a celková administrácia
- Sledovanie zásob a doobjednávanie
- Manipulácia s tovarom (naskladnenie/vyskladnenie) a spracovanie objednávok
- Spolupráca pri reklamačnom konaní s dodávateľom
- Riešenie tovaru na vrátenie dodávateľovi
- Fakturácia
- Príprava tovaru na odovzdanie pre špedičnú spoločnosť
- Administratívna činnosť pre potreby kancelárie
- Aktívna podpora zákazníkom - zákaznícky servis na vysokej úrovni
- Spracovávanie osobných údajov v Benefeetovom programe
- Účasť na výbere nových kolekcií
- Pravidelné monitorovanie a vyhodnocovanie aktuálneho stavu trhu
- Monitorovanie stavu zásob
- Komunikácia s manažérom, dodávateľmi a jednotlivými predajňami
- Reportovanie detailných analýz nadriadenému, štatistické vyhodnocovanie
- Koordinácia pridelenia zliav na produkty, vyhodnocovanie aktivácií
- Administratívne úlohy pre plynulý chod kancelárie / práca s interným systémom, kontrola faktúr, príjemiek, výdajok a ostatných dokladov
- Počítač, mobilný telefón, k dispozícií aj firemné auto na pracovné účely
- Vytváranie a aktualizácia skladových zásob v e-shope a celková administrácia
- Sledovanie zásob a doobjednávanie
- Manipulácia s tovarom (naskladnenie/vyskladnenie) a spracovanie objednávok
- Spolupráca pri reklamačnom konaní s dodávateľom
- Riešenie tovaru na vrátenie dodávateľovi
- Fakturácia
- Príprava tovaru na odovzdanie pre špedičnú spoločnosť
- Administratívna činnosť pre potreby kancelárie
- Aktívna podpora zákazníkom - zákaznícky servis na vysokej úrovni
- Spracovávanie osobných údajov v Benefeetovom programe
- Účasť na výbere nových kolekcií
- Pravidelné monitorovanie a vyhodnocovanie aktuálneho stavu trhu
- Monitorovanie stavu zásob
- Komunikácia s manažérom, dodávateľmi a jednotlivými predajňami
- Reportovanie detailných analýz nadriadenému, štatistické vyhodnocovanie
- Koordinácia pridelenia zliav na produkty, vyhodnocovanie aktivácií
- Administratívne úlohy pre plynulý chod kancelárie / práca s interným systémom, kontrola faktúr, príjemiek, výdajok a ostatných dokladov
- Počítač, mobilný telefón, k dispozícií aj firemné auto na pracovné účely
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v stabilnej spoločnosti s dlhoročnými skúsenosťami na trhu
Zľavy na produkty z portfólia spoločnosti
Zaujímavá kreatívna náplň práce, možnosť individuálnej realizácie
Flexibilná pracovná doba
Práca s medzinárodne známou značkou
Adekvátne finančné ohodnotenie
Zľavy na produkty z portfólia spoločnosti
Zaujímavá kreatívna náplň práce, možnosť individuálnej realizácie
Flexibilná pracovná doba
Práca s medzinárodne známou značkou
Adekvátne finančné ohodnotenie
Informácie o výberovom konaní
Pre lepšie priblíženie Vašej osobnosti nám spolu so životopisom priložte aj Vašu aktuálnu fotografiu.
Pokiaľ Vás naša ponuka zaujala, chcete sa stať súčasťou nášho rozvíjajúceho sa teamu, pošlite nám Váš štruktúrovaný životopis na emailovú adresu:
[email protected]
Predpokladaný termín nástupu - po dohode
Uchádzačov budeme kontaktovať len na základe splnenia požadovaných kritérií uvedených v inzeráte.
Adeptom o zamestnanie, ktorých neoslovíme, chceme poďakovať za prejavený záujem a prajeme veľa šťastia pri hľadaní Vášho nového zamestnania.
Všetkým uchádzačom držíme palce.
Pokiaľ Vás naša ponuka zaujala, chcete sa stať súčasťou nášho rozvíjajúceho sa teamu, pošlite nám Váš štruktúrovaný životopis na emailovú adresu:
[email protected]
Predpokladaný termín nástupu - po dohode
Uchádzačov budeme kontaktovať len na základe splnenia požadovaných kritérií uvedených v inzeráte.
Adeptom o zamestnanie, ktorých neoslovíme, chceme poďakovať za prejavený záujem a prajeme veľa šťastia pri hľadaní Vášho nového zamestnania.
Všetkým uchádzačom držíme palce.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Google Analytics - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Google Analytics - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požiadavky po prijatí do zamestnania:
• Znalosti o produktoch a ich patentoch
• Orientácia na klienta a na výsledok
• Pozitívny prístup k riešeniu problémov
• Časová flexibilita, spoľahlivosť, kreativita
• Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
• Entuziazmus
• Obchodný duch
• Kreatívne, analytické a logické myslenie
• Samostatnosť, komunikatívnosť na vysokej úrovni
• Schopnosť rýchlo sa učiť a riešiť konkrétne situácie v priebehu procesu
• Schopnosť viesť obchodné stretnutia s dodávateľmi
• Orientácia na trhu s módou
• Ochota cestovať za účelom výberu kolekcie
• Reprezentatívny vzhľad a príjemné vystupovanie
• Technická zdatnosť
• Prax vítaná
Hľadáme človeka, ktorému záleží na práci a má chuť pracovať a zdokonaľovať sa.
• Znalosti o produktoch a ich patentoch
• Orientácia na klienta a na výsledok
• Pozitívny prístup k riešeniu problémov
• Časová flexibilita, spoľahlivosť, kreativita
• Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
• Entuziazmus
• Obchodný duch
• Kreatívne, analytické a logické myslenie
• Samostatnosť, komunikatívnosť na vysokej úrovni
• Schopnosť rýchlo sa učiť a riešiť konkrétne situácie v priebehu procesu
• Schopnosť viesť obchodné stretnutia s dodávateľmi
• Orientácia na trhu s módou
• Ochota cestovať za účelom výberu kolekcie
• Reprezentatívny vzhľad a príjemné vystupovanie
• Technická zdatnosť
• Prax vítaná
Hľadáme človeka, ktorému záleží na práci a má chuť pracovať a zdokonaľovať sa.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SEMPRE fashion store – je široká ponuka módnych svetoznámych značiek pod jednou strechou. Naším poslaním je poskytnúť zákazníkom čo najpestrejší výber z luxusných módnych trendov a zároveň im poskytnúť maximálny komfort. U nás nájdete luxus a pohodlie za OUTLETOVÉ CENY a pre celú rodinu.
Prvá predajňa SEMPRE bola otvorená už v roku 1990 v Bratislave. Po pár rokoch sme rozšírili svoju sieť prevádzok po celom Slovensku. Od roku 2020 sme svoju sieť prevádzok zúžili na 1 v nákupnom centre VIVO a zamerali sme sa viac na internetový predaj. Už viac ako 30 rokov sme odberateľmi svetoznámych luxusných, ale aj cenovo dostupných značiek. Skladom máme viac ako 3000 kusov produktov. Od ležérnych mestských urban štýlov až po módne hity pre všetkých nadšencov aktuálnych trendov.
ARMANI JEANS, CALVIN KLEIN JEANS, GANT, GEOX, GUESS, LAURA BIAGIOTTI, LIU JO, U.S.POLO, TOMMY HILFIGER, VALENTINO, VERSACE a iné.
Prvá predajňa SEMPRE bola otvorená už v roku 1990 v Bratislave. Po pár rokoch sme rozšírili svoju sieť prevádzok po celom Slovensku. Od roku 2020 sme svoju sieť prevádzok zúžili na 1 v nákupnom centre VIVO a zamerali sme sa viac na internetový predaj. Už viac ako 30 rokov sme odberateľmi svetoznámych luxusných, ale aj cenovo dostupných značiek. Skladom máme viac ako 3000 kusov produktov. Od ležérnych mestských urban štýlov až po módne hity pre všetkých nadšencov aktuálnych trendov.
ARMANI JEANS, CALVIN KLEIN JEANS, GANT, GEOX, GUESS, LAURA BIAGIOTTI, LIU JO, U.S.POLO, TOMMY HILFIGER, VALENTINO, VERSACE a iné.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3183988
Dátum zverejnenia: 24.4.2018
2018-04-24
lokalita: SEMPRE s.r.o., Kopčianska, Petržalka Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Sempre s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1100 € + gastrolístky v plnej hodnote + odmeny od výkonu