Reagujte bez životopisu

Server/System Administrátor

SEITEQ s.r.o.

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
2 700 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Responsible for servers’ administration HW / OS – primarily Prague, Ostrava, Brno, Bratislava but will also work as a part of the Global team to support appropriate initiatives.
- Plan and implement any improvement, modification, or replacement of servers’ infrastructure components as per global mandate.
- Manage & Monitor servers’ performance parameters across the organization’s.
- Plan and execute servers’ back-up and servers’ level DR tests
- Monitor Servers’ capacity to determine its effect on performance and recommend enhancements to meet new or changing system demands.
- Prepare servers’ uptime and utilization reports as part of the monthly metrics.
- Interact with servers’ vendors providing services like software and equipment support.
- Interact with internal & external customer for client servers’ connectivity related activities.
- Work closely with local IT team and interact with global IT teams, CISO team for servers’ security activities.
- Managing & Maintaining respective process and inventory documentation

Requirements and Tech Stack
Technical requirements

- Configuring and troubleshooting of MS Active Directory and MS AZURE Active Directory
- Building / working with PowerShell scripts
- Configuring and troubleshooting of back-up and data storage systems (RAID)
- Managing multiple OS platforms Windows / Linux
- Managing MS Exchange
- Managing VMware vSphere, vCenter, VCSA and ESXi hosts
- L1 and L2 support for PC Support team
- Experience in Documenting servers’ designs and device configurations
- Knowledge of server level DR/BCP procedures
- Awareness of various security standards like ISO 27001 and servers related controls.
- Ability to work in multi-location, multi-cultural environment

Desired Certifications:

- ITIL Foundation (Preferred)
- MS certificates (Advantage)
- Linux certificates (Advantage)

Other COMPETENCIES:

- Communication – Clearly conveying information and ideas through a variety of media to individuals or groups in a manner that engages the audience and helps them understand and retain the message
- Technical / Professional Knowledge – Having achieved a satisfactory level of technical and professional skill or knowledge in position-related areas; keeping up with current developments and trends in areas of expertise.
- Customer Focus – Making customers and their needs a primary focus of one’s actions
- Flexibility: Ready to work beyond designated office hours in case of business needs
- Attitude: Be a team player and be able to work on assigned projects in an individual mode

Zamestnanecké výhody, benefity

1. Flexibilná pracovná doba
2. Home-office (po predchádzajúcej dohode s nadriadeným)
3. Príspevok spoločnosti na DDS
4. Gastrokarta/ finančný príspevok aj počas sviatkov, dovoleniek či PN (ak je PN max mesiac)
5. Príspevok na letnú dovolenku alebo vianočný príspevok zo sociálneho fondu (závisí od zostatku SF)
6. Oceňovanie zamestnancov
7. Sick day podľa rokov vo firme
8. Dovolenka navyše – (nenároková odmena za mimoriadne pracovné výsledky)
9. Ročné odmeny na základe výsledkov spoločnosti
10. Bonus pri odporúčaní zamestnanca
11. Príspevok na rekreáciu v súlade s podmienkami špecifikovanými v internej smernici
12. Jazykové vzdelávanie
13. Kurzy zamerané na softskills
14. Odborné vzdelávanie
15. Nápoje na pracovisku
16. Ovocný deň (prvý pondelok v mesiaci)
17. Príležitostné raňajky/ obedy na pracovisku
18. Firemné teambuildingové akcie
19. Parkovacie miesto v mieste práce (podľa dostupných možností)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Our client is a digital solutions company with product engineering in our DNA. A global collective of software engineers, data experts, user experience designers and innovators. Combining core competence in engineering with the latest in digital technology, they build customer-facing platforms and software products that help businesses thrive in the digital economy.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Informačné technológie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Azure Active Directory - Pokročilý
Microsoft Azure - Pokročilý
Active Directory (Windows) - Pokročilý
Linux - Pokročilý
VMware - Pokročilý
Microsoft Exchange - Pokročilý
Windows PowerShell - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

3

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Service oriented
- Organized and analytical
- Good self-learning ability
- Peoples‘ person
- Clear communication skills
- Team player

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

SEITEQ = Service Excellence in Technologies
Spoločnosť Seiteq, s.r.o., je poskytovateľom komplexných služieb v oblasti ľudských zdrojov a informačných technológií.
Naša spoločnosť Seiteq, s.r.o., bola založená v roku 2009 na Slovensku. Rokmi sme sa vyprofilovali na špecializovanú personálnu spoločnosť v oblasti recruitingu, outsourcingu a podpory projektov. V súčasnosti poskytujeme riešenia pre mnohých našich klientov z IT, technických a technologických oblastí, pre ktorých sme sa stali dôveryhodným partnerom a poradcom v podnikaní. Za našimi výsledkami sú pevné vzťahy a tvrdá práca, ktorá viedla Seiteq k rozšíreniu pôsobenia v ďalších krajinách Európy.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 4506997  Dátum zverejnenia: 24.1.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 2 700 EUR/mesiac