Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office coordinator
SEITEQ s.r.o.
Miesto práce
Bučany
Bučany
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiacZákladná výška mzdy od 900,- euro/ mesiac, finálna výška mzdy bude dohodnutá po osobnom stretnutí na základe skúseností kandidáta.
900 EUR/mesiacZákladná výška mzdy od 900,- euro/ mesiac, finálna výška mzdy bude dohodnutá po osobnom stretnutí na základe skúseností kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak hľadáš uplatnenie v administratíve, si organizačný typ a nezľakneš sa akejkoľvek spolupráce, komunikácie s externými, internými klientami či dodávateľmi, máš chuť sa rozvíjať a vieš ponúknuť flexibilitu ponúkame ti prácu. Do tvojej náplne práce bude spadať najmä:
• Administratívna práca, podpora interných, externých klientov, dodávateľov, komunikácia, evidencia dokumentov, podpora pri tvorbe,.....
• Vystavovanie účtovných dokladov , komunikácia s účtovným oddelením
• Príprava mzdových podkladov pre mzdové oddelenie (dochádzka, stravné, dovolenky, PN,....), komunikácia so mzdovým oddelením
• Zodpovednosť za vedenie pokladne (práca s hotovosťou), zabezpečenie nákupov pre potreby kancelárie, zamestancov, evidencia a spracovanie pošty a doručenie zásielky na poštu
• Príprava zmluv pre oddelenia obchodu a ľudských zdrojov na základe podkladov od vedúcich pracovníkov
• Zabezpečenie a organizácia firemných akcií
• Aktívna podpora manažmentu spoločnosti
• Administratívna práca, podpora interných, externých klientov, dodávateľov, komunikácia, evidencia dokumentov, podpora pri tvorbe,.....
• Vystavovanie účtovných dokladov , komunikácia s účtovným oddelením
• Príprava mzdových podkladov pre mzdové oddelenie (dochádzka, stravné, dovolenky, PN,....), komunikácia so mzdovým oddelením
• Zodpovednosť za vedenie pokladne (práca s hotovosťou), zabezpečenie nákupov pre potreby kancelárie, zamestancov, evidencia a spracovanie pošty a doručenie zásielky na poštu
• Príprava zmluv pre oddelenia obchodu a ľudských zdrojov na základe podkladov od vedúcich pracovníkov
• Zabezpečenie a organizácia firemných akcií
• Aktívna podpora manažmentu spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
• Stravné lístky plne hradené spoločnosťou
• Firemné akcie
• Flexibilná pracovná doba
• Možnosť povoliť prácu z domu
• Príjemný kolektív
• Práca na jednu zmenu
• Firemné akcie
• Flexibilná pracovná doba
• Možnosť povoliť prácu z domu
• Príjemný kolektív
• Práca na jednu zmenu
Informácie o výberovom konaní
Veríme, že Vás naša ponuka zaujala. Reagujte kliknutím nižšie na: "Poslať spoločnosti životopis".
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Pozícia je obsadzovaná pre našu spoločnosť.
Pozícia je obsadzovaná pre našu spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
Ekonomika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Strojopis - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft SharePoint - Základy
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Strojopis - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft SharePoint - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Organizačné zručnosti, aktívny prístup k práci
• Skúsenosti s administratívou, podobnou prácou výhodou (fakturácia, personalistika a pod.)
• Dobré komunikačné schopnosti, kultivovaný písomný prejav
• Znalosť anglického jazyka – mierne pokročilý
• Samostatnosť, flexibilita, lojálnosť, zodpovednosť od teba očakávame
• Aktívny vodič - výhoda
• Skúsenosti s administratívou, podobnou prácou výhodou (fakturácia, personalistika a pod.)
• Dobré komunikačné schopnosti, kultivovaný písomný prejav
• Znalosť anglického jazyka – mierne pokročilý
• Samostatnosť, flexibilita, lojálnosť, zodpovednosť od teba očakávame
• Aktívny vodič - výhoda
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SEITEQ = Service Excellence in Technologies
Spoločnosť Seiteq, s.r.o., je poskytovateľom komplexných služieb v oblasti ľudských zdrojov a informačných technológií.
Naša spoločnosť Seiteq, s.r.o., bola založená v roku 2009 na Slovensku. Rokmi sme sa vyprofilovali na špecializovanú personálnu spoločnosť v oblasti recruitingu, outsourcingu a podpory projektov. V súčasnosti poskytujeme riešenia pre mnohých našich klientov z IT, technických a technologických oblastí, pre ktorých sme sa stali dôveryhodným partnerom a poradcom v podnikaní. Za našimi výsledkami sú pevné vzťahy a tvrdá práca, ktorá viedla Seiteq k rozšíreniu pôsobenia v ďalších krajinách Európy.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť Seiteq, s.r.o., je poskytovateľom komplexných služieb v oblasti ľudských zdrojov a informačných technológií.
Naša spoločnosť Seiteq, s.r.o., bola založená v roku 2009 na Slovensku. Rokmi sme sa vyprofilovali na špecializovanú personálnu spoločnosť v oblasti recruitingu, outsourcingu a podpory projektov. V súčasnosti poskytujeme riešenia pre mnohých našich klientov z IT, technických a technologických oblastí, pre ktorých sme sa stali dôveryhodným partnerom a poradcom v podnikaní. Za našimi výsledkami sú pevné vzťahy a tvrdá práca, ktorá viedla Seiteq k rozšíreniu pôsobenia v ďalších krajinách Európy.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4462704
Dátum zverejnenia: 10.11.2022
2022-11-10
lokalita: Bučany Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, HR asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: SEITEQ s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac