Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný manažér
SEITEQ s.r.o.
Miesto práce
Trnava
Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP, resp. dohodou
ASAP, resp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiac+ motivačná variabilná zložka mzdy (finálna ponuka mzdy bude závisieť od relevantných skúseností kandidáta)
1 700 EUR/mesiac+ motivačná variabilná zložka mzdy (finálna ponuka mzdy bude závisieť od relevantných skúseností kandidáta)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme silného tímového hráča do nášho obchodného tímu so zameraním na dosahovanie výsledkov a cieľov. Ak sa zaujímaš o nové technológie a inovácie, chceš sa vzdelávať v tejto oblasti, vieš nadobudnuté vedomosti a skúsenosti zdieľať a ponúkať novým a stálym zákazníkom na domácom aj zahraničnom trhu určite ťa zaujme práca obchodného manažéra pre mladú dynamickú slovenskú spoločnosť zameranú na automatizáciu.
Ak si samostatný a kreatívne pristupuješ k hľadaniu riešení pre nových a stálych zákazníkov v spolupráci s interným tímom odd. dizajnu, silný v komunikácii, v argumentácii a v motivácii pri získaní ponuky-objednávky, zodpovedný a dôsledný v príprave a spracovaní cenových ponúk, kalkulácií nákladov tak neváhaj a pošli nám svoj životopis!
Náplň práce:
- Vykonávanie tuzemskej a zahraničnej obchodnej činnosti pre spoločnosť
- Vedenie obchodných rokovaní so zákazníkmi, prezentácia spoločnosti
- Podieľanie sa na všetkých podporných aktivitách pre predaj, obchod - prieskum trhu, akvizičná činnosť, propagácia a reklama výrobných činností , aktualizácia marketingových materiálov
- Spracovanie, schvaľovanie a evidencia kalkulácií a rozpočtov k cenovým ponukám a projektom v spolupráci s odd. dizajnu
- Vypracovanie návrhu zmlúv a cenových ponúk a ich kontrola po obsahovej stránke a právnej stránke
- Prejednávanie obchodných podmienok zmlúv a cenových ponúk v rámci svojich kompetencií a riešenie sporných ustanovení
- Vedenie záznamov a evidencia v informačnom systéme o obchodných aktivitách
Ak si samostatný a kreatívne pristupuješ k hľadaniu riešení pre nových a stálych zákazníkov v spolupráci s interným tímom odd. dizajnu, silný v komunikácii, v argumentácii a v motivácii pri získaní ponuky-objednávky, zodpovedný a dôsledný v príprave a spracovaní cenových ponúk, kalkulácií nákladov tak neváhaj a pošli nám svoj životopis!
Náplň práce:
- Vykonávanie tuzemskej a zahraničnej obchodnej činnosti pre spoločnosť
- Vedenie obchodných rokovaní so zákazníkmi, prezentácia spoločnosti
- Podieľanie sa na všetkých podporných aktivitách pre predaj, obchod - prieskum trhu, akvizičná činnosť, propagácia a reklama výrobných činností , aktualizácia marketingových materiálov
- Spracovanie, schvaľovanie a evidencia kalkulácií a rozpočtov k cenovým ponukám a projektom v spolupráci s odd. dizajnu
- Vypracovanie návrhu zmlúv a cenových ponúk a ich kontrola po obsahovej stránke a právnej stránke
- Prejednávanie obchodných podmienok zmlúv a cenových ponúk v rámci svojich kompetencií a riešenie sporných ustanovení
- Vedenie záznamov a evidencia v informačnom systéme o obchodných aktivitách
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca s modernými technológiami v oblasti automatizácie
Prototypová (zákazková) výroba
Odborný a profesijný rast
Práca v mladom kolektíve a rodinnom prostredí
Balík zamestnaneckých benefitov (napr. stravný lístok hradený v plnej sume zamestnávateľom, bonusy pri prac.jubileách, pri narodení dieťaťa)
Firemné akcie – pre rodiny zamestnancov (letné denné tábory, family day, mikulášsky večierok, grilovačky a pod.)
Prototypová (zákazková) výroba
Odborný a profesijný rast
Práca v mladom kolektíve a rodinnom prostredí
Balík zamestnaneckých benefitov (napr. stravný lístok hradený v plnej sume zamestnávateľom, bonusy pri prac.jubileách, pri narodení dieťaťa)
Firemné akcie – pre rodiny zamestnancov (letné denné tábory, family day, mikulášsky večierok, grilovačky a pod.)
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Elektrotechnický priemysel
Spoločnosť pôsobiaca v oblasti priemyselnej automatizácie a robotiky
Spoločnosť pôsobiaca v oblasti priemyselnej automatizácie a robotiky
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchodné, ekonomické, strojárske, elektrotechnické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
SŠ/VŠ technické, obchodné, ekonomické zameranie
Minimálne 5 rokov praxe v priemyselnom odvetví predaja produktov
Výborné komunikačné a vyjednávacie schopnosti
Silný osobnostný go-get typ
Veľmi dobrá orientácia v obchodnom zákonníku
Dobré technické znalosti, orientácia a záujem o nové technológie
Ochota cestovať za zákazníkmi podľa potrieb
Minimálne 5 rokov praxe v priemyselnom odvetví predaja produktov
Výborné komunikačné a vyjednávacie schopnosti
Silný osobnostný go-get typ
Veľmi dobrá orientácia v obchodnom zákonníku
Dobré technické znalosti, orientácia a záujem o nové technológie
Ochota cestovať za zákazníkmi podľa potrieb
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SEITEQ = Service Excellence in Technologies
Spoločnosť Seiteq, s.r.o., je poskytovateľom komplexných služieb v oblasti ľudských zdrojov a informačných technológií.
Naša spoločnosť Seiteq, s.r.o., bola založená v roku 2009 na Slovensku. Rokmi sme sa vyprofilovali na špecializovanú personálnu spoločnosť v oblasti recruitingu, outsourcingu a podpory projektov. V súčasnosti poskytujeme riešenia pre mnohých našich klientov z IT, technických a technologických oblastí, pre ktorých sme sa stali dôveryhodným partnerom a poradcom v podnikaní. Za našimi výsledkami sú pevné vzťahy a tvrdá práca, ktorá viedla Seiteq k rozšíreniu pôsobenia v ďalších krajinách Európy.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť Seiteq, s.r.o., je poskytovateľom komplexných služieb v oblasti ľudských zdrojov a informačných technológií.
Naša spoločnosť Seiteq, s.r.o., bola založená v roku 2009 na Slovensku. Rokmi sme sa vyprofilovali na špecializovanú personálnu spoločnosť v oblasti recruitingu, outsourcingu a podpory projektov. V súčasnosti poskytujeme riešenia pre mnohých našich klientov z IT, technických a technologických oblastí, pre ktorých sme sa stali dôveryhodným partnerom a poradcom v podnikaní. Za našimi výsledkami sú pevné vzťahy a tvrdá práca, ktorá viedla Seiteq k rozšíreniu pôsobenia v ďalších krajinách Európy.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4078107
Dátum zverejnenia: 10.5.2021
2021-05-10
lokalita: Trnava Pozícia: Obchodný manažér, Obchodný zástupca Spoločnosť: SEITEQ s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac