IT Sale Specialist

SEITEQ s.r.o.

Miesto práce
Banskobystrický kraj, Prešovský kraj, Košický kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacZákladná zložka mzdy /minimálny základný nástupný plat/ je 1.500 EUR, v závislosti od praxe a znalostí môže byť aj vyšší. Navyše k základnej zložke mzdy prináleží aj pohyblivá zložka mzdy, ktorá môže tvoriť aj viac ako 200 % základnej zložky mzdy.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• aktívne vyhľadávanie a získavanie nových zákazníkov v regióne stredného a východného Slovenska
• hľadanie a vytváranie nových predajných kanálov,
• monitoring konkurencie a vývoja produktov na trhu,
• prezentácia produktov, obchodné stretnutia,
• starostlivosť o „svojich“ klientov a aktívna osobná, telefonická a elektronická
komunikácia s klientmi za účelom upevnenia a rozvoja obchodných vzťahov,
• pravidelný reporting,
• spolupráca s IT oddelením a technickým oddelením pri príprave a realizácii
projektov, resp. pri rozvoji funkcionality ponúkaného riešenia.

Zamestnanecké výhody, benefity

Platové ohodnotenie v štruktúre: základný plat + provízie za dokončené zákazky + odmeny za plnenie plánu.
Notebook, mobilný telefón a služobné auto na pracovné, ale aj na súkromné účely.
Odborný profesionálny rast zahŕňajúci vstupné onboarding školenie, externé tréningy a ďalšie vzdelávanie v oblasti hard a soft skills.
Skrátená pracovná doba v piatok
2 sick days
Multi-Sport karta čiastočne hradená zamestnávateľom
Teambuildingove aktivity
Finančný príspevok pri životnom a pracovnom jubileu

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Na Slovensku pôsobí spoločnosť od roku 1992. V súčasnosti zabezpečuje riešenia pre podnikové systémy a aplikácie, spracovanie dokumentov, riadenie procesov, digitálnu tlač a infraštruktúru. Zároveň je dlhoročným lídrom v oblasti predaja multifunkčných a tiež digitálnych produkčných zariadení. Centrála spoločnosti sídli v Bratislave, pobočky sú v Žiline, Banskej Bystrici a Košiciach.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme kandidáta s praxou viac ako 1 rok na podobnej pozícií. Človeka, ktorý je nadšenec v oblasti IT a zároveň má zmysel pre obchod, výborné komunikačné schopnosti, zameranie na výsledky a schopnosť samostatne pracovať.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

SEITEQ = Service Excellence in Technologies
Spoločnosť Seiteq, s.r.o., je poskytovateľom komplexných služieb v oblasti ľudských zdrojov a informačných technológií.
Naša spoločnosť Seiteq, s.r.o., bola založená v roku 2009 na Slovensku. Rokmi sme sa vyprofilovali na špecializovanú personálnu spoločnosť v oblasti recruitingu, outsourcingu a podpory projektov. V súčasnosti poskytujeme riešenia pre mnohých našich klientov z IT, technických a technologických oblastí, pre ktorých sme sa stali dôveryhodným partnerom a poradcom v podnikaní. Za našimi výsledkami sú pevné vzťahy a tvrdá práca, ktorá viedla Seiteq k rozšíreniu pôsobenia v ďalších krajinách Európy.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Mgr. Tomáš Straška | Managing Partner SEITEQ s.r.o.
Aruba Business Center, Galvaniho 7/D
821 04 Bratislava
www.seiteq.com

Kontakt

Kontaktná osoba: Gabriela Slamková
Tel.: +421904332114
E-mail: poslať životopis
ID: 3868056  Dátum zverejnenia: 11.2.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac