Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka
SEITEQ s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 000 EUR/mesiac
900 - 1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- evidencia prichádzajúcej a odchádzajúcej pošty,
- vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie,
- vedenie administratívy - spracovanie dát, zápisy z porád, tvorba dokumentov, korešpondencia,
- ďalšie administratívne činnosti podľa pokynov konateľa spoločnosti,
- vedenie pokladne,
- nákup spotrebného materiálu a občerstvenia (kancelársky materiál, káva, čaj, ovocie),
- príprava drobného občerstvenia (káva, čaj, voda, pochutiny),
- komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi,
- prijímanie a uvádzanie klientov a návštev,
- zabezpečenie pripravenosti zasadacích priestorov,
- priebežné udržiavanie čistoty v priestoroch kuchynky.
- vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie,
- vedenie administratívy - spracovanie dát, zápisy z porád, tvorba dokumentov, korešpondencia,
- ďalšie administratívne činnosti podľa pokynov konateľa spoločnosti,
- vedenie pokladne,
- nákup spotrebného materiálu a občerstvenia (kancelársky materiál, káva, čaj, ovocie),
- príprava drobného občerstvenia (káva, čaj, voda, pochutiny),
- komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi,
- prijímanie a uvádzanie klientov a návštev,
- zabezpečenie pripravenosti zasadacích priestorov,
- priebežné udržiavanie čistoty v priestoroch kuchynky.
Zamestnanecké výhody, benefity
- vytvárame príjemné pracovné prostredie, so super kolektívom,
- ponúkame stabilnú prácu na trvalý pracovný pomer a motivujúce finančné ohodnotenie,
- pravidelne organizujeme rôzne firemné aktivity a teambuildingy,
- organizujeme jazykové kurzy a rôzne typy školení, čím rozvíjame potenciál našich zamestnancov,
- posktytneme firemný mobilný telefón,
- môžete u nás počítať s ovocnými dňami,
- ako aj s výbornou adresou pracoviska.
- ponúkame stabilnú prácu na trvalý pracovný pomer a motivujúce finančné ohodnotenie,
- pravidelne organizujeme rôzne firemné aktivity a teambuildingy,
- organizujeme jazykové kurzy a rôzne typy školení, čím rozvíjame potenciál našich zamestnancov,
- posktytneme firemný mobilný telefón,
- môžete u nás počítať s ovocnými dňami,
- ako aj s výbornou adresou pracoviska.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Spoločnosť poskytuje svoje služby aj v ochrane majetku osôb, šifrovej ochrany, informačnej bezpečnosti ako aj tvorby softvéru na mieru a zabezpečenia špecializovaného hardvéru na spracovanie utajovaných písomností.
Spoločnosť poskytuje svoje služby aj v ochrane majetku osôb, šifrovej ochrany, informačnej bezpečnosti ako aj tvorby softvéru na mieru a zabezpečenia špecializovaného hardvéru na spracovanie utajovaných písomností.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Príjemné vystupovanie a komunikácia
- Spoľahlivosť
- Ochota učiť sa
- Aktívny prístup k riešeniu problémov
- Schopnosť efektívne organizovať svoju prácu
- Ekonomické vzdelanie výhodou
- Znalosť práce na PC (Word, Excel)
- Komunikatívnosť, zodpovednosť, samostatnosť, dôslednosť, lojálnosť
- Prax na pozíciach ako asistentka, osobná asistentka, sekretárka, office managerka, alebo v ekonomickej oblasti je veľkou výhodou nie však podmienkou
- Spoľahlivosť
- Ochota učiť sa
- Aktívny prístup k riešeniu problémov
- Schopnosť efektívne organizovať svoju prácu
- Ekonomické vzdelanie výhodou
- Znalosť práce na PC (Word, Excel)
- Komunikatívnosť, zodpovednosť, samostatnosť, dôslednosť, lojálnosť
- Prax na pozíciach ako asistentka, osobná asistentka, sekretárka, office managerka, alebo v ekonomickej oblasti je veľkou výhodou nie však podmienkou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SEITEQ = Service Excellence in Technologies
Spoločnosť Seiteq, s.r.o., je poskytovateľom komplexných služieb v oblasti ľudských zdrojov a informačných technológií.
Naša spoločnosť Seiteq, s.r.o., bola založená v roku 2009 na Slovensku. Rokmi sme sa vyprofilovali na špecializovanú personálnu spoločnosť v oblasti recruitingu, outsourcingu a podpory projektov. V súčasnosti poskytujeme riešenia pre mnohých našich klientov z IT, technických a technologických oblastí, pre ktorých sme sa stali dôveryhodným partnerom a poradcom v podnikaní. Za našimi výsledkami sú pevné vzťahy a tvrdá práca, ktorá viedla Seiteq k rozšíreniu pôsobenia v ďalších krajinách Európy.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť Seiteq, s.r.o., je poskytovateľom komplexných služieb v oblasti ľudských zdrojov a informačných technológií.
Naša spoločnosť Seiteq, s.r.o., bola založená v roku 2009 na Slovensku. Rokmi sme sa vyprofilovali na špecializovanú personálnu spoločnosť v oblasti recruitingu, outsourcingu a podpory projektov. V súčasnosti poskytujeme riešenia pre mnohých našich klientov z IT, technických a technologických oblastí, pre ktorých sme sa stali dôveryhodným partnerom a poradcom v podnikaní. Za našimi výsledkami sú pevné vzťahy a tvrdá práca, ktorá viedla Seiteq k rozšíreniu pôsobenia v ďalších krajinách Európy.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3792247
Dátum zverejnenia: 25.11.2020
2020-11-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: SEITEQ s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac