Administratívna asistentka

SEITEQ s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/ dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre medzinárodnú spoločnosť v Bratislave (Nové Mesto) hľadáme administratívnu posilu (kolegyňa odchádza na materskú dovolenku, nehľadáme však človeka len na záskok, ale na dlhodobú spoluprácu na TPP).

Hľadáme človeka, ktorého bavia ,,papierovačky", má dobrý time management a organizačné schopnosti. Práca s nami má aj množstvo výhod :) Predovšetkým je to osobný prístup manažmentu ku každému zamestnancovi, 13. a 14.plat, praktickou výhodou je bezproblémové parkovanie, prípadne dobrá dostupnosť MHD a ďalšie benefity, o ktorých si prečítate nižšie.

Čo bude Vašou náplňou práce?
- zodpovednosť za spracovanie administratívy
- archivácia a príprava dokladov pre účtovníčku
- tvorba cenových ponúk
- práca v systéme Microsoft Navision (SAP)
- prijem tovaru na sklad
- vybavovanie objednávky
- príprava podkladov pre obchod
- ďalšie činnosti z chodu medzinárodnej firmy

Pozícia je vhodná pre absolventov SŠ, VŠ ekonomického smeru.

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

od 900€ brutto + 13. a 14. plat + stravné lístky

Zamestnanecké výhody, benefity

- zodpovedajúce platové ohodnotenie (suma v inzeráte je orientačná, ohodnotenie bude závislé od výsledkov a prístupu k práci)
- 13. a 14. plat
- stravné lístky 4,50€
- práca v príjemnom a priateľskom kolektíve
- zázemie a vybavenie potrebné pre plnenie pracovných úloh v modernom prostredí
- flexibilný pracovný čas
- bezplatné a bezproblémové parkovanie
- dobrá dostupnosť MHD
- vhodné aj pre absolventov

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme Vám za prejavený záujem. Kontaktovať budeme len kandidátov, ktorí spĺňajú uvedené požiadavky.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Strojársky priemysel

Medzinárodná spoločnosť poskytujúca komplexné riešenia v oblasti priemyselnej automatizácie, riadiacej techniky, robotiky a servisu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Fakturácia - základy
Hospodárska korešpondencia - základy
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- zodpovedný prístup k práci
- záujem a chuť učiť sa nové veci
- precíznosť
- samostatnosť, flexibilita
- skúsenosti s prácou na PC na pokročilej úrovni

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

SEITEQ = Service Excellence in Technologies
Spoločnosť Seiteq, s.r.o., je poskytovateľom komplexných služieb v oblasti ľudských zdrojov a informačných technológií.
Naša spoločnosť Seiteq, s.r.o., bola založená v roku 2009 na Slovensku. Rokmi sme sa vyprofilovali na špecializovanú personálnu spoločnosť v oblasti recruitingu, outsourcingu a podpory projektov. V súčasnosti poskytujeme riešenia pre mnohých našich klientov z IT, technických a technologických oblastí, pre ktorých sme sa stali dôveryhodným partnerom a poradcom v podnikaní. Za našimi výsledkami sú pevné vzťahy a tvrdá práca, ktorá viedla Seiteq k rozšíreniu pôsobenia v ďalších krajinách Európy.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Mgr. Tomáš Straška | Managing Partner SEITEQ s.r.o.
Aruba Business Center, Galvaniho 7/D
821 04 Bratislava
www.seiteq.com

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Petra Masníková
Tel.: +421903651540
E-mail: poslať životopis
ID: 3641885   Dátum zverejnenia: 11.4.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 900€ brutto + 13. a 14. plat + stravné lístky