Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Koordinátor ľudských zdrojov a interných služieb
SE Služby inžinierskych stavieb, s.r.o.
Miesto práce
Kalná nad Hronom časť Mochovce 96, 935 39 Kalná nad Hronom, Nitra region, Nitriansky kraj
Kalná nad Hronom časť Mochovce 96, 935 39 Kalná nad Hronom, Nitra region, Nitriansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
1. Oblasť organizačnej, procesnej a administratívnej podpory pri rôznorodých činnostiach na oddelení Ľudských zdrojov a interných služieb, najmä:
1.1. zabezpečenie koordinácie vstupného a výstupného procesu zamestnancov
1.2. organizácia vstupných a odborných školení pre zamestnancov
1.3. podpora pri vytváraní, evidencii a aktualizácii dokumentácie osobných spisov zamestnancov
1.4. distribúcia stravných lístkov a výplatných pások, evidencia a distribúcia poštových zásielok
1.5. práca s internými aplikáciami a databázami (napr. dochádzkový systém)
1.6. spolupráca pri tvorbe a aktualizácii interných dokumentov spoločnosti, ako aj zmenách procesov a pravidiel v rámci firmy a projektu
1.7. organizácia pracovných ciest a zastrešenie súvisiacich aktivít
1.8. poskytovanie podpory pre agendu bytov, firemných vozidiel, OOPP, objednávok a distribúcie kancelárskeho materiálu
2. Oblasť výberu zamestnancov:
2.1. podpora pri vyhodnocovaní profesionálnych profilov kandidátov na základe preddefinovaných kritérií pre obsadzované pozície
2.2. prezentovanie profilov kandidátov manažérom a organizovanie pohovorov s kandidátmi - realizovaných prostredníctvom SKYPE video alebo osobne
2.3. účasť na pohovoroch a ich vedenie, poskytnutie odbornej asistencie pri rozhodovaní manažérov pri výbere
2.4. príprava záznamov z pohovorov, poskytovanie spätnej väzby kandidátom
3. Ostatné:
3.1. príprava podkladov pre spracovanie dochádzky, miezd a fakturácie za poskytované služby
3.2. príprava pracovných zmlúv, dodatkov a ďalších pracovno-právnych dokumentov
3.3. príprava pravidelných alebo ad-hoc reportov, analýz, prehľadov a návrhov podľa požiadaviek projektu a manažmentu spoločnosti
3.4. podpora tvorby a koordinácie procesu monitorovania a hodnotenia výkonnosti pracovníkov, podpora pri tvorbe a implementácii motivačných a stabilizačných nástrojov pre zamestnancov, vrátane vyhodnocovania ich efektívnosti
3.5. podpora pri prekladoch dokumentov z/do AJ, úprava dokumentov
3.6. aktívna podpora zamestnancov a manažmentu spoločnosti a zabezpečenie komplexnej komunikácie v rámci projektu alebo spolupracujúcich organizácií a úradov vo veciach pracovno-právnych, legislatívnych, organizačných a procesných
3.7. podpora na telefóne pre zahraničných kolegov (tzv. on-call duty) mimo pracovnej doby – poradenstvo, osobná asistencia v urgentných prípadoch
3.8. vykonávanie ostatných súvisiacich aktivít na základe požiadaviek manažéra
1.1. zabezpečenie koordinácie vstupného a výstupného procesu zamestnancov
1.2. organizácia vstupných a odborných školení pre zamestnancov
1.3. podpora pri vytváraní, evidencii a aktualizácii dokumentácie osobných spisov zamestnancov
1.4. distribúcia stravných lístkov a výplatných pások, evidencia a distribúcia poštových zásielok
1.5. práca s internými aplikáciami a databázami (napr. dochádzkový systém)
1.6. spolupráca pri tvorbe a aktualizácii interných dokumentov spoločnosti, ako aj zmenách procesov a pravidiel v rámci firmy a projektu
1.7. organizácia pracovných ciest a zastrešenie súvisiacich aktivít
1.8. poskytovanie podpory pre agendu bytov, firemných vozidiel, OOPP, objednávok a distribúcie kancelárskeho materiálu
2. Oblasť výberu zamestnancov:
2.1. podpora pri vyhodnocovaní profesionálnych profilov kandidátov na základe preddefinovaných kritérií pre obsadzované pozície
2.2. prezentovanie profilov kandidátov manažérom a organizovanie pohovorov s kandidátmi - realizovaných prostredníctvom SKYPE video alebo osobne
2.3. účasť na pohovoroch a ich vedenie, poskytnutie odbornej asistencie pri rozhodovaní manažérov pri výbere
2.4. príprava záznamov z pohovorov, poskytovanie spätnej väzby kandidátom
3. Ostatné:
3.1. príprava podkladov pre spracovanie dochádzky, miezd a fakturácie za poskytované služby
3.2. príprava pracovných zmlúv, dodatkov a ďalších pracovno-právnych dokumentov
3.3. príprava pravidelných alebo ad-hoc reportov, analýz, prehľadov a návrhov podľa požiadaviek projektu a manažmentu spoločnosti
3.4. podpora tvorby a koordinácie procesu monitorovania a hodnotenia výkonnosti pracovníkov, podpora pri tvorbe a implementácii motivačných a stabilizačných nástrojov pre zamestnancov, vrátane vyhodnocovania ich efektívnosti
3.5. podpora pri prekladoch dokumentov z/do AJ, úprava dokumentov
3.6. aktívna podpora zamestnancov a manažmentu spoločnosti a zabezpečenie komplexnej komunikácie v rámci projektu alebo spolupracujúcich organizácií a úradov vo veciach pracovno-právnych, legislatívnych, organizačných a procesných
3.7. podpora na telefóne pre zahraničných kolegov (tzv. on-call duty) mimo pracovnej doby – poradenstvo, osobná asistencia v urgentných prípadoch
3.8. vykonávanie ostatných súvisiacich aktivít na základe požiadaviek manažéra
Zamestnanecké výhody, benefity
1. jedinečná príležitosť byť súčasťou dostavby jadrovej elektrárne
2. možnosť kariérneho posunu a rozvoja
3. možnosť získať skúsenosti v prostredí jedného z najväčších projektov v rámci celej EU
2. možnosť kariérneho posunu a rozvoja
3. možnosť získať skúsenosti v prostredí jedného z najväčších projektov v rámci celej EU
Informácie o výberovom konaní
The job position is hired for the branch of Slovenské Elektrárne a.s.
In case you are interested in this position, please send us your detailed CV in English language.
Thank you for contacting us. Only suitable candidates will be contacted back.
In case you are interested in this position, please send us your detailed CV in English language.
Thank you for contacting us. Only suitable candidates will be contacted back.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
1. dobré komunikačné schopnosti, vysoká miera samostatnosti, ale zároveň schopnosť pracovať aj v tíme
2. analytické myslenie, časová flexibilita, iniciatívny prístup ku zvereným úlohám
3. schopnosť riešiť problémy a efektívne využívať pracovný čas
4. projektový prístup, schopnosť pracovať pod stresom a v dynamickom pracovnom prostredí
2. analytické myslenie, časová flexibilita, iniciatívny prístup ku zvereným úlohám
3. schopnosť riešiť problémy a efektívne využívať pracovný čas
4. projektový prístup, schopnosť pracovať pod stresom a v dynamickom pracovnom prostredí
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SE Služby inžinierskych stavieb, s.r.o. is subsidiary company of Slovenské elektrárne, a.s. that is 100% owner.
The scope of business of the SE Služby inžinierskych stavieb, s. r. o. is a provision of specialized services through skilled professionals to the Nuclear power plant MO34 Project, in the areas of engineering, construction, testing, project management, planning and quality control.
The scope of business of the SE Služby inžinierskych stavieb, s. r. o. is a provision of specialized services through skilled professionals to the Nuclear power plant MO34 Project, in the areas of engineering, construction, testing, project management, planning and quality control.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3250757
Dátum zverejnenia: 22.11.2017
2017-11-22
lokalita: Nitriansky kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, HR asistent, HR generalist, HR Koordinátor, Personalista Spoločnosť: SE Služby inžinierskych stavieb, s.r.o.