Recruitment Assistant

SCR technologies s.r.o.

Miesto práce
Banská Bystrica, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
5 EUR/hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náš tím v Banskej Bystrici by sme radi doplnili o šikovného kolegu/kolegyňu, ktorý má záujem získavať praktické skúsenosti v oblasti náboru IT pozícií.

Čo ťa na tejto pozícii čaká?

- vyhľadávanie kandidátov zodpovedajúcich profilu obsadzovanej pozície pomocou rôznych techník získavania zdrojov ako je X-Ray vyhľadávanie, alebo Boolean metóda vyhľadávania zdrojov
- aktívne vyhľadávanie kandidátov cez profesiu, Linkedin a iné sociálne a profesionálne siete
- pre-screening vybraných uchádzačov
- správa a udržiavanie aktuálnosti internej databázy zdrojov

Zamestnanecké výhody, benefity

- intenzívna podpora zo strany celého tímu
- možnosť osobného a kariérneho rozvoja
- kurzy, workshopy zamerané na recruitment v IT
- teambuildingy a firemné akcie

Informácie o výberovom konaní

Uchádzačov o pozíciu žiadame aby nám spolu so životopisom v SK alebo EN jazyku poslali aj motivačný/sprievodný list, v ktorom nám okrem iného uvedú informáciu koľko hodín v týždni môžu (chceli by) pracovať. V súvislosti s výberovým procesom si dovoľujeme kontaktovať len uchádzačov, ktorí budú vyhovovať uvedenému profilu.

Pozícia je vhodná pre absolventov VŠ, študentov VŠ alebo mamičky na MD, ktoré si vedia vyhradiť na prácu cca 20 hodín týždenne.
Viac ako skúsenosť v HR je pre nás dôležitý prístup k práci, zodpovednosť, flexibilita a chuť učiť sa.

Sme software house špecializujúci sa na digitálne riešenia. 99% pozícii, ktoré sa u nás obsadzujú sú IT pozície, preto je dôležité, aby mal človek na tejto pozícii chuť vzdelávať sa porozumieť svetu informačných technológii.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Personálny manažment

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax alebo štúdium zamerané na oblasť personálneho manažmentu
- výborné komunikačné schopnosti (vrátane písomného prejavu)
- výborné interpersonálne a organizačné schopnosti
- základná znalosť pracovných portálov, či sociálnych sietí
- možnosť pracovať (aj viac ako) 20 hodín týždenne
- samostatnosť
- zodpovednosť
- proaktívny prístup k pracovným úlohám
- skúsenosti s personalistikou sú vítané (nie sú však podmienkou)
- možnosť pracovať aspoň 1-2 dni v týždni v našom office v Banskej Bystrici

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme moderná technologická spoločnosť dodávajúca inovatívne a progresívne IT riešenia. Zaoberáme sa vývojom custom riešení na mieru a sourcingom širokého spektra technológií. Za viac ako 10 rokov pôsobenia sme sa podieľali na stovkách riešení v segmente e-commerce, e-learning, vývoja softwaru, vývoja mobilných a webových aplikácia a v segmente e-Governmentu.
Sme členom skupiny SCR®, čo nám prináša zdieľanie know-how z oblasti technológií, marketingu a designu.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Majeríková
E-mail: poslať životopis
ID: 4496775  Dátum zverejnenia: 9.1.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 5 EUR/hod.