Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Technický nákup a predaj náhradných dielov
Schuler Slovakia Services, s.r.o.
Miesto práce
Trenčiansky kraj, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Trenčiansky kraj, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 800 EUR/mesiacVýška finálnej mzdy závisí od skúseností kandidáta. Jednotlivé zložky mzdy budú upresnené pri pracovnom pohovore.
Od 1 800 EUR/mesiacVýška finálnej mzdy závisí od skúseností kandidáta. Jednotlivé zložky mzdy budú upresnené pri pracovnom pohovore.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Nákup náhradných dielov od zahraničných dodávateľov / Purchasing of spare parts
from foreign suppliers,
• Lokálny nákup / Local purchasing activities,
• Predaj náhradných dielov na základe objednávok od zákazníkov / Selling of the spare
parts based on orders from the customers,
• Komunikácia so zákazníkmi ohľadom náhradných dielov s orientáciou na spokojnosť /
Communication with customer regarding spare parts with orientation on customer
satisfaction,
• Dodržiavanie termínov dodania /Following service targets for delivery time,
• Podpora rozvoja predajnej stratégie náhradných dielov/Support on developing selling
strategy for sales of spare parts,
• Proaktívny predaj / Proactive service product sales,
• Príprava mesačného reportu / Preparing monthly overview report,
• Príprava podkladov pre fakturáciu/Taking care of the invoices for spare parts,
• Podpora administratívnych záležitostí / Support all administration issues in company,
• Pravidelný reporting generálnemu manažérovi /Reporting to the General manager.
from foreign suppliers,
• Lokálny nákup / Local purchasing activities,
• Predaj náhradných dielov na základe objednávok od zákazníkov / Selling of the spare
parts based on orders from the customers,
• Komunikácia so zákazníkmi ohľadom náhradných dielov s orientáciou na spokojnosť /
Communication with customer regarding spare parts with orientation on customer
satisfaction,
• Dodržiavanie termínov dodania /Following service targets for delivery time,
• Podpora rozvoja predajnej stratégie náhradných dielov/Support on developing selling
strategy for sales of spare parts,
• Proaktívny predaj / Proactive service product sales,
• Príprava mesačného reportu / Preparing monthly overview report,
• Príprava podkladov pre fakturáciu/Taking care of the invoices for spare parts,
• Podpora administratívnych záležitostí / Support all administration issues in company,
• Pravidelný reporting generálnemu manažérovi /Reporting to the General manager.
Zamestnanecké výhody, benefity
• služobné vozidlo, mobil, notebook,
• práca v stabilnej spoločnosti,
• dobré pracovné a sociálne podmienky,
• pravidelné vzdelávanie a školenia,
• ďalšie zamestnanecké benefity vám radi predstavíme na osobnom pohovore
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš štrukturovaný životopis v slovenskom aj anglickom jazyku. Spoločnosť Schuler Slovakia si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov.
Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
30.6.2024 (ostáva ešte 14 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
strojárstvo, elektrotechnika, obchod, predaj
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Technická dokumentácia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Technická dokumentácia - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
2
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• znalosť anglického jazyka alebo nemeckého jazyka na
požadovanej úrovni,
• samostatnosť,
• flexibilita,
• zodpovednosť,
• komunikatívnosť,
• spoľahlivosť,
• tímovosť,
požadovanej úrovni,
• samostatnosť,
• flexibilita,
• zodpovednosť,
• komunikatívnosť,
• spoľahlivosť,
• tímovosť,
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Schuler Slovakia Services, s.r.o. je pobočka jedného z najlepších výrobcov lisov. Technológie Schuler sú kľúčom ku kvalitnej výrobe a úspechu. Spoločnosť poskytuje služby i do iných krajín napr. Česká Republika, Rakúsko a Maďarko- podľa “lokálnych” podmienok a požiadaviek. Poskytujeme komplexný sortiment služieb ako nábeh zariadení, asistencia pri spúšťaní výroby, školiace programy ako aj komplexný záručný a pozáručný servis, vybavenie reklamácií, opravy a dodávanie náhradných dielov.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4820835
Dátum zverejnenia: 2.5.2024
2024-05-02
lokalita: Trenčiansky kraj Pozícia: Nákupca, Obchodný manažér, Odborný predajca, Technický manažér, Technológ Spoločnosť: Schuler Slovakia Services, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac