Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky

Výkonná asistentka vedenia spoločnosti
SCHNEIDER ELECTRIC SLOVAKIA, spol. s r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.12.2022
1.12.2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac+ ročné odmeny
1 600 EUR/mesiac+ ročné odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Priamo pre vedenie spoločnosti Schneider Electric v Bratislave hľadáme šikovnú a iniciatívnu kandidátku/kandidáta na pozíciu
Výkonná asistentka/asistent managementu (Executive Assistant)
Vašou úlohou bude:
* Administratívny a organizačný support pre management spoločnosti.
* Sledovať preberané témy, v prípade potreby vykonávať zápisy z porád a zabezpečovať plynulý priebeh podľa nastaveného plánu.
* Zodpovedáte za bezproblémový chod a poriadok kancelárskych priestorov spoločnosti – office management.
* Zabezpečujete tiež úlohy a podporu v oblasti Facility manažment (správa budovy a vozového parku).
Office management:
* zabezpečujete bezproblémový chod, správu a čistotu kancelárskych priestorov a recepcie
* podieľate sa na organizovaní a príprave firemných eventov (napr. vianočný večierok, SE dni, Dni zdravia..a pod.)
* onboarding nových zamestnancov: priradenie a prípravu pracovného miesta na základe pokynov nadriadeného, pridelenie vstupnej karty, automobilu, parkovacieho miesta..
* rezervácie hotelov, leteniek a taxi služieb
Úlohy v rámci Facility managementu:
* realizácia menších projektov priestorov a drobných úprav budovy
* zodpovednosť za vstupné karty do budovy a garáže/parkovania
* pravidelne aktualizovať zasadací poriadok priestorov spoločnosti v koordinácii s ďalšou asistentkou a parkovací poriadok (vonkajšie a vnútorné parkovisko)
* komunikácia so správou budov a SBS službou, kontrola upratovacích služieb
* koordinácia činnosti v prípade nácviku požiaru v budove a v prípade požiaru
* koordinácia auditu elektrických zariadení na pobočkách
* objednávky revízií súvisiacich so správou budovy a koordinácia ich výkonu
* správa vozového parku, vedenie evidencie firemných áut, ich dokumentácie (CCS, technické preukazy, kartičky poistenia..), * webdispečing – uzatváranie vozidiel, montáž GPS, apod.
* príprava rôznych podkladov a formulárov v súvislosti s Car Policy
riešenie poistných udalostí, servisovanie vozidiel, sezónne prezúvanie pneumatík
* evidencia a distribúcia kartičiek poistenia UNION zamestnancom
dodržiavanie interných smerníc spoločnosti
* Ďalšie úlohy podľa potrieb spoločnosti na základe pokynov nadriadeného
Podpora generálnemu riaditeľovi a managementu:
* zabezpečenie ubytovania, leteniek a ďalšej prípadnej podpory pri plánovaní služobných ciest
* organizácia mesačných management meetingov
* administratívna a organizačná podpora managementu
* aktívne podieľanie sa na organizácii plánovaných eventov
* spoluorganizácia na interných a externých meetingoch spoločnosti
* kreatívny prístup pri zabezpečovaní a príprave eventov – prezentácie, kultúrne a iné vstupy
Výkonná asistentka/asistent managementu (Executive Assistant)
Vašou úlohou bude:
* Administratívny a organizačný support pre management spoločnosti.
* Sledovať preberané témy, v prípade potreby vykonávať zápisy z porád a zabezpečovať plynulý priebeh podľa nastaveného plánu.
* Zodpovedáte za bezproblémový chod a poriadok kancelárskych priestorov spoločnosti – office management.
* Zabezpečujete tiež úlohy a podporu v oblasti Facility manažment (správa budovy a vozového parku).
Office management:
* zabezpečujete bezproblémový chod, správu a čistotu kancelárskych priestorov a recepcie
* podieľate sa na organizovaní a príprave firemných eventov (napr. vianočný večierok, SE dni, Dni zdravia..a pod.)
* onboarding nových zamestnancov: priradenie a prípravu pracovného miesta na základe pokynov nadriadeného, pridelenie vstupnej karty, automobilu, parkovacieho miesta..
* rezervácie hotelov, leteniek a taxi služieb
Úlohy v rámci Facility managementu:
* realizácia menších projektov priestorov a drobných úprav budovy
* zodpovednosť za vstupné karty do budovy a garáže/parkovania
* pravidelne aktualizovať zasadací poriadok priestorov spoločnosti v koordinácii s ďalšou asistentkou a parkovací poriadok (vonkajšie a vnútorné parkovisko)
* komunikácia so správou budov a SBS službou, kontrola upratovacích služieb
* koordinácia činnosti v prípade nácviku požiaru v budove a v prípade požiaru
* koordinácia auditu elektrických zariadení na pobočkách
* objednávky revízií súvisiacich so správou budovy a koordinácia ich výkonu
* správa vozového parku, vedenie evidencie firemných áut, ich dokumentácie (CCS, technické preukazy, kartičky poistenia..), * webdispečing – uzatváranie vozidiel, montáž GPS, apod.
* príprava rôznych podkladov a formulárov v súvislosti s Car Policy
riešenie poistných udalostí, servisovanie vozidiel, sezónne prezúvanie pneumatík
* evidencia a distribúcia kartičiek poistenia UNION zamestnancom
dodržiavanie interných smerníc spoločnosti
* Ďalšie úlohy podľa potrieb spoločnosti na základe pokynov nadriadeného
Podpora generálnemu riaditeľovi a managementu:
* zabezpečenie ubytovania, leteniek a ďalšej prípadnej podpory pri plánovaní služobných ciest
* organizácia mesačných management meetingov
* administratívna a organizačná podpora managementu
* aktívne podieľanie sa na organizácii plánovaných eventov
* spoluorganizácia na interných a externých meetingoch spoločnosti
* kreatívny prístup pri zabezpečovaní a príprave eventov – prezentácie, kultúrne a iné vstupy
Zamestnanecké výhody, benefity
Zamestnanecké výhody, benefity:
* Zaujímavá práca v špičkovej nadnárodnej technologickej spoločnosti.
* Príležitosť získať praktické skúsenosti z prostredia riadenia veľkej spoločnosti
* 5 týždňov dovolenky, sick days, balíček cafeterie + ďalšie benefity
* Pracovisko na pobočke Schneider Electric Slovakia s.r.o. v Bratislave + možnosť práce z domu.
* Zaujímavá práca v špičkovej nadnárodnej technologickej spoločnosti.
* Príležitosť získať praktické skúsenosti z prostredia riadenia veľkej spoločnosti
* 5 týždňov dovolenky, sick days, balíček cafeterie + ďalšie benefity
* Pracovisko na pobočke Schneider Electric Slovakia s.r.o. v Bratislave + možnosť práce z domu.
Informácie o výberovom konaní
Vopred vám ďakujeme za záujem pracovať pre Schneider Electric Slovakia.
Dôkladne si preštudujeme váš životopis a posúdime vaše predpoklady pre obsadzovanú pracovnú pozíciu.
Ospravedlňujeme sa, ale ak vás nebudeme kontaktovať do 30 dní, vybrali sme na pohovor iného kandidáta. V prípade, že vo výberovom konaní neuspejete, bude vaša žiadosť spracovaná v súlade so zákonom 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Dôkladne si preštudujeme váš životopis a posúdime vaše predpoklady pre obsadzovanú pracovnú pozíciu.
Ospravedlňujeme sa, ale ak vás nebudeme kontaktovať do 30 dní, vybrali sme na pohovor iného kandidáta. V prípade, že vo výberovom konaní neuspejete, bude vaša žiadosť spracovaná v súlade so zákonom 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Výkonná asistentka, office management
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* min. stredoškolské vzdelanie,
* 2 roky praxe v pozícii asistentky, či office managerky, skúsenosť s organizovaním eventov, prezentácií či školení
* skúsenosti so správou vozového parku (car fleet) a záujem o autá
* aktívny prístup k práci, komunikačné zručnosti, zodpovednosť, samostatnosť,
* vynikajúce organizačné zručnosti, orientácia na zákazníka
* znalosť MS Office (Word, Excel, PP)
* anglický jazyk na stredne pokročilej úrovni slovom aj písmom
* 2 roky praxe v pozícii asistentky, či office managerky, skúsenosť s organizovaním eventov, prezentácií či školení
* skúsenosti so správou vozového parku (car fleet) a záujem o autá
* aktívny prístup k práci, komunikačné zručnosti, zodpovednosť, samostatnosť,
* vynikajúce organizačné zručnosti, orientácia na zákazníka
* znalosť MS Office (Word, Excel, PP)
* anglický jazyk na stredne pokročilej úrovni slovom aj písmom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Schneider Electric Slovakia spol. s r.o. je dcérskou spoločnosťou medzinárodného koncernu Schneider Electric a na Slovensku pôsobí už viac ako 25 rokov. So sídlom v Bratislave a s obchodnými pobočkami v Košiciach a v Žiline, zamestnáva viac ako 200 zamestnancov.
Schneider Electric je svetový špecialista v oblasti manažmentu elektrickej energie.
Naše riešenia v oblastiach:
- Distribúcia elektrickej energie
- Priemyselná automatizácia a riadenie
- Automatizácia a bezpečnosť budov
- Inštalačné systémy a riadenie (domové elektroinštalácie + inteligentné budovy)
- Zálohovanie elektrickej energie a chladenie
- Riešenia pre zdroje obnoviteľnej energie
Našim prvoradým cieľom je úplna spokojnosť našich obchodných partnerov a zákazníkov, ktorým poskytujeme komplexné služby od poradenstva pri výbere a aplikácii výrobkov, cez školiace moduly Schneider Electric Univerzity, logistiku tovaru, až po operatívne servisné záručné a pozáručné služby.
Schneider Electric má celosvetovo 160 000 zamestnancov vo viac ako 100 krajinách sveta.
Schneider Electric je svetový špecialista v oblasti manažmentu elektrickej energie.
Naše riešenia v oblastiach:
- Distribúcia elektrickej energie
- Priemyselná automatizácia a riadenie
- Automatizácia a bezpečnosť budov
- Inštalačné systémy a riadenie (domové elektroinštalácie + inteligentné budovy)
- Zálohovanie elektrickej energie a chladenie
- Riešenia pre zdroje obnoviteľnej energie
Našim prvoradým cieľom je úplna spokojnosť našich obchodných partnerov a zákazníkov, ktorým poskytujeme komplexné služby od poradenstva pri výbere a aplikácii výrobkov, cez školiace moduly Schneider Electric Univerzity, logistiku tovaru, až po operatívne servisné záručné a pozáručné služby.
Schneider Electric má celosvetovo 160 000 zamestnancov vo viac ako 100 krajinách sveta.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
ID: 4429079
Dátum zverejnenia: 12.10.2022
2022-10-12
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: SCHNEIDER ELECTRIC SLOVAKIA, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac