Obchodný inžinier / inžinierka pre servisné služby

SCHNEIDER ELECTRIC SLOVAKIA, spol. s r.o.

Miesto práce
Karadžičova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Rozvoj inštalovanej bázy SE – rozvíjať túto oblasť v súlade s politikou Service BU s cieľom vyťažiť z tejto oblasti čo najviac objednávok

Non SE intalled base tracking - aktívne vyhľadávanie a rozvoj zákazníkov so zastaranou Non Schneider Electric inštalovanou bázou prostredníctvom externých a interných zdrojov s cieľom vyťažiť u týchto zákazníkov čo najviac objednávok

Elektrointensive zákazníci – rozvoj zákazníkov s veľkým odberom el. energie a výrobou citlivou na výpadky el. energie s cieľom vyťažiť u týchto zákazníkov čo najviac objednávok

Rozvoj servisných zmlúv – príprava, návrh, konzultácia a uzatváranie servisných zmlúv so zákazníkmi SE v súlade s požiadavkami Service BU a pravidlami SE

1. Rozvoj inštalovanej bázy SE – rozvíjať túto oblasť v súlade s politikou Service BU s cieľom vyťažiť z tejto oblasti čo najviac objednávok
a. Riadi proces zbierania dát IB do systému bFS, zabezpečuje aktuálnosť a správnosť dát
b. Pripravuje analýzy a kampane pre iné obchodné oddelenia v koordinácii so zodpovednými OI
c. Osobne v rámci kampaní kontaktuje relevantných zákazníkov

2. Non SE intalled base tracking - aktívne vyhľadávanie a rozvoj zákazníkov so zastaranou Non Schneider Electric inštalovanou bázou prostredníctvom externých a interných zdrojov s cieľom vyťažiť u týchto zákazníkov čo najviac objednávok
a. Aktívne vyhľadáva prostredníctvom externých a interných zdrojov zákazníkov s veľkou zastaranou inštalovanou bázou
b. Pripravuje a navrhuje riešenia pre výmenu a modernizáciu týchto zariadení u relevantných zákazníkov
c. Osobne alebo v súčinnosti s ostatnými oddeleniami pripravuje cielené kampane pre týchto zákazníkov a osobne ich kontaktuje

3. Elektrointensive zákazníci – rozvoj zákazníkov s veľkým odberom el. energie a výrobou citlivou na výpadky el. energie s cieľom vyťažiť u týchto zákazníkov čo najviac objednávok
a. Pravidelne udržuje a rozširuje kontakty, plánuje a uskutočňuje návštevy týchto zákazníkov, zisťuje potreby a požiadavky pridelených zákazníkov, koordinuje a rozvíja projekty u týchto zákazníkov
b. Predkladá naše ponuky a riešenia, presadzuje výhodnosť a efektívnosť ponúkaných riešení a produktov SE
c. Pripravuje a realizuje pre zákazníkov školenia, prezentácie a iné akcie na podporu predaja,
celú agendu obchodnej činnosti vedie v obchodnej databáze spoločnosti.
d. Informácie o pripravovaných projektoch zdieľa s relevantnými oddeleniami SE

4. Rozvoj servisných zmlúv – príprava, návrh, konzultácia a uzatváranie servisných zmlúv
so zákazníkmi SE v súlade s požiadavkami Service BU a pravidlami SE
a. Manažuje proces servisných zmlúv v súlade s politikou Service BU
b. Poskytuje podporu pri príprave, vyjednávaní a uzatváraní týchto zmlúv pre ostaných OI

5. Na základe pokynov a príkazov nadriadeného robí i ďalšie činnosti, v tomto popise podrobne nešpecifikované

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

od 1500 EUR brutto, v závislosti od skúseností; štvrťročné bonusy

Zamestnanecké výhody, benefity

• zaujímavá a motivujúca práca v stabilnej nadnárodnej spoločnosti
• široká škála zamestnaneckých benefitov (voliteľné čerpanie benefitov v objeme 510 eur na kalendárny rok - cafeteria; životné poistenie; 4 sickdays; flexibilný pracovný čas a iné)
• notebook, mobilný telefón, auto
• práca v príjemnom a profesionálnom prostredí
• ročný bonus

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• prax v predaji v technicky orientovanej spoločnosti, ideálne elektrotechnický smer
• prax na podobnej pracovnej pozícii min. 2 roky
• znalosť produktov Schneider Electric je výhodou
• § 21 Osvedčenie o odbornej spôsobilosti v elektrotechnike
• silná zákaznícka orientácia
• schopnosť pochopiť potreby zákazníka
• vysoké pracovné nasadenie, schopnosť prinášať nové návrhy, inovovať
• flexibilita, kreativita, zodpovednosť a dôslednosť, samostatnosť, schopnosť pracovať v tíme,
• komunikatívnosť a príjemné vystupovanie
• schopnosť budovať vzťahy, prezentačné a komunikačné zručnosti
• záujem a motivácia o prácu v tejto oblasti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Schneider Electric Slovakia spol. s r.o. je dcérskou spoločnosťou medzinárodného koncernu a na Slovensku pôsobí 20 rokov. So sídlom v Bratislave a s obchodnými pobočkami v Košiciach a v Žiline, zamestnáva vyše 130 zamestnancov.

Schneider Electric je svetový špecialista v oblasti manažmentu elektrickej energie.

Naše riešenia v oblastiach:
Distribúcia elektrickej energie
Priemyselná automatizácia a riadenie
Automatizácia a bezpečnosť budov
Inštalačné systémy a riadenie (domové elektroinštalácie + inteligentné budovy)
Zálohovanie elektrickej energie a chladenie
Riešenia pre zdroje obnoviteľnej energie

Našim prvoradým cieľom je úplna spokojnosť našich obchodných partnerov a zákazníkov, ktorým poskytujeme kompletné služby od poradenstva pri výbere a aplikácii výrobkov, cez školiace moduly Schneider Electric Univerzity, logistiku tovaru až po operatívne servisné záručné a pozáručné služby.

160 000 zamestnancov vo viac ako 100 krajinách sveta.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Adresa spoločnosti

SCHNEIDER ELECTRIC SLOVAKIA, spol. s r.o.
Karadžičova 16
821 08 Bratislava
http://www.schneider-electric.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Miroslava Šimonovičová
E-mail: poslať životopis
ID: 3718447   Dátum zverejnenia: 14.8.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 1500 EUR brutto, v závislosti od skúseností; štvrťročné bonusy