Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent zákazníckeho servisu - Košice
SCHENKER s.r.o.
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacZákladná mzda závisí od skúseností uchádzača.
1 200 EUR/mesiacZákladná mzda závisí od skúseností uchádzača.
Stravné
nadštandardne
hradené
zamestnávateľom
Ročné
bonusy
Interné
vzdelávanie
MultiSport
Karta
Príspevok na zdravotnú starostlivosť
Bonus
pri dosiahnutí
výročia v spoločnosti
Možnosť
kariérneho
rastu
Bonus
za odporúčanie
zamestnanca
Teambuildingové
aktivity
Príspevok
pre rodinné
aktivity
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Komunikácia so zákazníkmi a partnermi (aj v anglickom jazyku)
Zodpovednosť za ponuku služieb zákazníkovi a vypracovávanie cenových ponúk
Rozhodovanie o spôsobe vykonania prepravy s ohľadom na požiadavky zákazníka a cien
Kontrola a evidencia objednávok
Kontrola plnenia zmlúv a požiadaviek interných a externých zákazníkov
Koordinácia reklamácií kľúčových zákazníkov
Spracovávanie hlásení a štatistík
Zabezpečenie správnosti a včasnosti fakturácie za realizované diela kľúčovým zákazníkom
Kontrola platobnej bilancie zákazníkov
Sledovanie možností na zlepšenie našich služieb
Pozícia je obsadzovaná ako zástup za materskú dovolenku.
Zodpovednosť za ponuku služieb zákazníkovi a vypracovávanie cenových ponúk
Rozhodovanie o spôsobe vykonania prepravy s ohľadom na požiadavky zákazníka a cien
Kontrola a evidencia objednávok
Kontrola plnenia zmlúv a požiadaviek interných a externých zákazníkov
Koordinácia reklamácií kľúčových zákazníkov
Spracovávanie hlásení a štatistík
Zabezpečenie správnosti a včasnosti fakturácie za realizované diela kľúčovým zákazníkom
Kontrola platobnej bilancie zákazníkov
Sledovanie možností na zlepšenie našich služieb
Pozícia je obsadzovaná ako zástup za materskú dovolenku.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v profesionálnom tíme, v prostredí medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavé finančné ohodnotenie
- možnosť kariérneho rastu
- ďalšie vzdelávanie a prehlbovanie kvalifikácie
- príspevok na stravné nad rámec zákona, poskytované počas celého mesiaca, sviatkov aj neprítomností
- odmena za odporučenie kolegu
- voľný deň navyše s odmenou pri narodení dieťaťa a uzavretí manželstva
- odmena pri pracovnom jubileu
- spoločné teambuildingy
- zaujímavé finančné ohodnotenie
- možnosť kariérneho rastu
- ďalšie vzdelávanie a prehlbovanie kvalifikácie
- príspevok na stravné nad rámec zákona, poskytované počas celého mesiaca, sviatkov aj neprítomností
- odmena za odporučenie kolegu
- voľný deň navyše s odmenou pri narodení dieťaťa a uzavretí manželstva
- odmena pri pracovnom jubileu
- spoločné teambuildingy
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás daná pozícia zaujala, pošlite nám Váš životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Doprava a logistika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Prax v oblasti – aspoň 1 rok na obdobnej pozícii
• Jazyk – nevyhnutná pokročilá znalosť AJ
• PC zručnosti – Word, Excel, Internet, Outlook
• Znalosť transportných programov ako Timocom, Raal a pod. výhodou
• Spoľahlivosť, komunikatívnosť, flexibilita, schopnosť zadeliť si prácu a čas
• Schopnosť skontrolovať si svoju prácu
• Znalosť z odboru je nevyhnutná
• Jazyk – nevyhnutná pokročilá znalosť AJ
• PC zručnosti – Word, Excel, Internet, Outlook
• Znalosť transportných programov ako Timocom, Raal a pod. výhodou
• Spoľahlivosť, komunikatívnosť, flexibilita, schopnosť zadeliť si prácu a čas
• Schopnosť skontrolovať si svoju prácu
• Znalosť z odboru je nevyhnutná
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
DB Schenker je jedným z najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb. Vďaka viac ako 1850 pobočkám a 76.100 profesionálom v oblasti logistiky sme schopní prepraviť viac ako 110 miliónov zásielok ročne len prostredníctvom pozemnej prepravy. Pôsobíme v 130 krajinách vďaka čomu disponujeme najrozsiahlejšou prepravnou sieťou sveta. Už 150 rokov pomáhame priemyslu a obchodu pri celosvetovej výmene tovarov prostredníctvom pozemnej, leteckej a námornej prepravy, zmluvnej logistiky a riadenia dodávateľského reťazca našich zákazníkov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 3254281
Dátum zverejnenia: 24.5.2022
2022-05-24
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Dispečer, Disponent, Logistik, Špeditér Spoločnosť: SCHENKER s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac