Referent oddelenia zákazníckeho servisu

SCHENKER s.r.o.

Miesto práce
Kopčianska 94, 85101 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď, resp. dohodou
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- komplexná starostlivosť o zákazníkov v jednotlivých pobočkách DB Schenker
- zabezpečenie plynulého chodu spracovanie interných objednávok
- evidencia objednávok v systéme, zabezpečenie presnosti dát a ich kontrola
- spolupráca s fakturačným a rozvozovým oddelením ( zmena dodacích podmienok )

Zamestnanecké výhody, benefity

Práca v prostredí medzinárodnej spoločnosti, možnosť vzdelávania a prislúchajúci balík benefitov podľa aktuálnych smerníc spoločnosti

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Outlook - základy
Microsoft Excel - základy
Microsoft Word - základy

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- predchádzajúca skúsenosť na obdobnej pozícii je výhodou
- výborné komunikačné, organizačné zručnosti a pro-zákaznícka orientácia

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť je jedným z popredných svetových poskytovateľov integrovaných logistických služieb, poskytujúca pozemnú, leteckú a námornú dopravu rovnako ako aj komplexné logistické riešenia v celosvetovom meradle.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Adresa spoločnosti

SCHENKER s. r. o.
Kopčianska 94
851 01 Bratislava 5
http://www.schenker.sk
ID: 1705186   Dátum zverejnenia: 22.8.2017