Project manager junior (polovičný úväzok) – Schemnitz Group

SG Auto s. r. o.

Miesto práce
Aupark Tower, Einsteinova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
01.11.2018
Mzdové podmienky (brutto)
700 Eur brutto/mesačne

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ponúkame prácu na rýchlo rastúcom projekte v oblasti zahraničného obchodu.

Práca je ideálna pre ambicióznych študentov posledných ročníkov, ktorí majú záujem rozbehnúť svoju kariéru v oblasti medzinárodného obchodu. Je však vhodná aj pre kandidátov a kandidátky, ktorí/é majú skúsenosti v oblasti operations, back-office a účtovníctva a vyhovuje im práca na polovičný úväzok. Predpokladáme, že do 12 mesiacov bude táto pozícia vyžadovať plný pracovný úväzok.

Medzi hlavné úlohy bude patriť najmä:
- administratívna podpora projektového manažéra,
- zastrešovanie back-office administratívnych prác,
- vystavovanie a kontrola dokumentov, zakladanie, archív,
- logistické činnosti súvisiace s naskladňovaním a vyskladňovaním,
- občasná práca v sklade: fyzická inventarizácia a príprava zásielok na odoslanie,
- pravidelná kontrola vystavených a dodávateľských faktúr,
- vedenie skladovej evidencie a inventarizácia,
- komunikácia s internými oddeleniami firmy a externou účtovnou spoločnosťou,
- iné administratívne práce podľa aktuálnych potrieb
- v prípade dosahovania dobrých výsledkov možnosť podieľania sa na rozvoji obchodných aktivít v rámci projektu v spolupráci s projektovým manažérom




Medzi hlavné úlohy bude patriť najmä:

- administratívna podpora projektového manažéra
- zastrešovanie back office administratívnych prác,
- kontrola dokumentov, zakladanie, archív
- občasná práca v sklade, fyzická inventarizácia
- mesačná kontrola vystavených faktúr
- kontrola dodávateľských faktúr, odovzdanie na úhradu
- objednávanie kancelárskych a iných potrieb, vedenie skladovej evidencie a inventarizácia
- práca s pokladňou
- iné administratívne práce
- komunikácia s internými oddeleniami firmy a externou účtovnou spoločnosťou

Zamestnanecké výhody, benefity

Možnosť rýchleho kariérneho rastu a získania skúseností v oblasti medzinárodného obchodu, ako aj podieľania sa na raste spoločnosti – príležitosť byť pri tom.

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme veľmi pekne vopred za všetky životopisy, budeme kontaktovať uchádzačov, ktorí budú vyhovovať zadaných kritériám. Ďakujeme za porozumenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax v oblasti back office, fakturácií alebo inej administratívy je výhodou
- veľká miera samostatnosti, dobrý time management
- flexibilita a zodpovedný prístup k práci
- príjemné vystupovanie
- schopnosť a záujem o hľadanie a nachádzanie riešení
- iniciatívnosť a záujem zlepšovať sa
- anglický jazyk (našimi partnermi sú zahraničné firmy a máme aj zahraničných kolegov)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Obchodná spoločnosť, B2B / B2C predaj

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3518553  Dátum zverejnenia: 17.10.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 700 Eur brutto/mesačne