Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Service Desk Specialist (L2)
Miesto práce: Košice, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Plat: Od 1 300 EUR/mesiac
+ variabilná odmena. Finálna výška mzdy závisí od skúseností kandidáta.
Profil spoločnosti
Firma Scheidt & Bachmann, Mönchengladbach vznikla v roku 1872 a v súčasnosti sa prezentuje ako inovatívna spoločnosť s dlhodobou tradíciou. V celkovo štyroch do značnej miery samostatných divíziách sa vyvíjajú, produkujú a distribuujú systémy pre parkoviská a centrá voľného času, systémy pre železničnú zabezpečovaciu techniku, systémy vybavenia cestujúcich a systémy pre čerpacie stanice. Firma Scheidt & Bachmann Slovensko s.r.o. vznikla v roku 1995 na podnet spoločnosti Scheidt & Bachmann pričom významnou mierou k tomu prispela aj úspešná spolupráca so Žilinskou univerzitou.Fare Collection Systems
ponúka širokú škálu produktov rôzneho technického vybavenia podľa požiadaviek zákazníka. Táto oblasť pokrýva moderné, komplexné systémy vybavenia cestujúcich mestskej, prímestskej a metropolitnej dopravy so zariadeniami pre tlač a kódovanie cestovných lístkov.
Ponúkame
- Možný Home office (dohodou).
- Perspektívna práca v stabilnej firme s adekvátnym finančným ohodnotením a potenciálom osobného rozvoja („hard & soft skills“ školenia, jazykové kurzy).
- Bohatý sociálny program pre zamestnancov: teambuildingové aktivity, firemné akcie, podpora športových a kultúrnych podujatí.
- Flexibilný pracovný čas, dovolenka navyše, dodatočné dni pracovného voľna.
- Práca v skúsenom medzinárodnom kolektíve (zastúpenie divízie v 23 krajinách).
Vaše povinnosti
- Zber symptómov, analýza a riešenie problémov u zákazníka prostredníctvom vzdialeného prístupu (Incident management).
- Fixovanie už známych chýb a podpora návrhu riešenia novovzniknutých (Troubleshooting).
- Procesné riadenie priradeného incidentu alebo požiadavky a dokumentácia vykonaných zmien (Case/Ticket handling).
- Vzdialené monitorovanie funkčnosti prednastavených servisov na hostovanom prostredí (Event Management).
- Úzka spolupráca a koordinácia servisnej podpory s internými a externými oddeleniami pri riešení incidentov (Request Fulfilment).
Bližšie informácie o tíme:
https://www.scheidt-bachmann.sk/sk/fare-collection-systems/vyber-si-tim/servis/service-desk/
Váš profil
- Úspešne ukončené bakalárske alebo inžinierske štúdium v IT alebo elektrotechnickom odbore výhodou.
- Aktívna znalosť anglického jazyka podmienkou.
- Praktické skúsenosti s riešením problémov spojených s HW a SW v IT oblastiach.
- Praktické skúsenosti troubleshootingu prostredníctvom vzdialeného prístupu na win/linux OS.
- Znalosť databázových systémov ORACLE, SQL výhodou.
- Znalosť administrácie Windows, UNIX, LINUX serverov výhodou.
- Dobrá znalosť Microsoft Windows, MS Office.
- Analytické myslenie.
- Dobré komunikačné zručnosti a orientácia na zákazníka.
- Zodpovedný a samostatný prístup.
ID: 4590602
Dátum zverejnenia: 3.7.2023
2023-07-03
lokalita: Košice Pozícia: IT/Technical Support Specialist, Servisný inžinier, Servisný technik Spoločnosť: Scheidt & Bachmann Slovensko s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac