Service Desk Specialist (L2)

Miesto práce: Košice, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)

Plat: Od 1 300 EUR/mesiac

+ variabilná odmena. Finálna výška mzdy závisí od skúseností kandidáta.

Profil spoločnosti

Firma Scheidt & Bachmann, Mönchengladbach vznikla v roku 1872 a v súčasnosti sa prezentuje ako inovatívna spoločnosť s dlhodobou tradíciou. V celkovo štyroch do značnej miery samostatných divíziách sa vyvíjajú, produkujú a distribuujú systémy pre parkoviská a centrá voľného času, systémy pre železničnú zabezpečovaciu techniku, systémy vybavenia cestujúcich a systémy pre čerpacie stanice. Firma Scheidt & Bachmann Slovensko s.r.o. vznikla v roku 1995 na podnet spoločnosti Scheidt & Bachmann pričom významnou mierou k tomu prispela aj úspešná spolupráca so Žilinskou univerzitou.

Fare Collection Systems

ponúka širokú škálu produktov rôzneho technického vybavenia podľa požiadaviek zákazníka. Táto oblasť pokrýva moderné, komplexné systémy vybavenia cestujúcich mestskej, prímestskej a metropolitnej dopravy so zariadeniami pre tlač a kódovanie cestovných lístkov.

Ponúkame

  • Možný Home office (dohodou).
  • Perspektívna práca v stabilnej firme s adekvátnym finančným ohodnotením a potenciálom osobného rozvoja („hard & soft skills“ školenia, jazykové kurzy).
  • Bohatý sociálny program pre zamestnancov: teambuildingové aktivity, firemné akcie, podpora športových a kultúrnych podujatí.
  • Flexibilný pracovný čas, dovolenka navyše, dodatočné dni pracovného voľna.
  • Práca v skúsenom medzinárodnom kolektíve (zastúpenie divízie v 23 krajinách).

Vaše povinnosti

  • Zber symptómov, analýza a riešenie problémov u zákazníka prostredníctvom vzdialeného prístupu (Incident management).
  • Fixovanie už známych chýb a podpora návrhu riešenia novovzniknutých (Troubleshooting).
  • Procesné riadenie priradeného incidentu alebo požiadavky a dokumentácia vykonaných zmien (Case/Ticket handling).
  • Vzdialené monitorovanie funkčnosti prednastavených servisov na hostovanom prostredí (Event Management).
  • Úzka spolupráca a koordinácia servisnej podpory s internými a externými oddeleniami pri riešení incidentov (Request Fulfilment).

Bližšie informácie o tíme:
https://www.scheidt-bachmann.sk/sk/fare-collection-systems/vyber-si-tim/servis/service-desk/

Váš profil

  • Úspešne ukončené bakalárske alebo inžinierske štúdium v IT alebo elektrotechnickom odbore výhodou.
  • Aktívna znalosť anglického jazyka podmienkou.
  • Praktické skúsenosti s riešením problémov spojených s HW a SW v IT oblastiach.
  • Praktické skúsenosti troubleshootingu prostredníctvom vzdialeného prístupu na win/linux OS.
  • Znalosť databázových systémov ORACLE, SQL výhodou.
  • Znalosť administrácie Windows, UNIX, LINUX serverov výhodou.
  • Dobrá znalosť Microsoft Windows, MS Office.
  • Analytické myslenie.
  • Dobré komunikačné zručnosti a orientácia na zákazníka.
  • Zodpovedný a samostatný prístup.
ID: 4590602  Dátum zverejnenia: 3.7.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac