Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Service Desk Specialist – level 2.5 (Linux)
Miesto práce: Žilina
Plat:
Profil spoločnosti
Firma Scheidt & Bachmann, Mönchengladbach vznikla v roku 1872 a v súčasnosti sa prezentuje ako inovatívna spoločnosť s dlhodobou tradíciou. V celkovo štyroch do značnej miery samostatných divíziách sa vyvíjajú, produkujú a distribuujú systémy pre parkoviská a centrá voľného času, systémy pre železničnú zabezpečovaciu techniku, systémy vybavenia cestujúcich a systémy pre čerpacie stanice. Firma Scheidt & Bachmann Slovensko s.r.o. vznikla v roku 1995 na podnet spoločnosti Scheidt & Bachmann pričom významnou mierou k tomu prispela aj úspešná spolupráca so Žilinskou univerzitou.- Parking Solutions
- Signalling Systems
- Fare Collection Systems
- Fuel Retail Solutions
Ponúkame
Perspektívna práca v stabilnej firme s adekvátnym finančným ohodnotením a potenciálom osobného rozvoja („hard & soft skills“ školenia, jazykové kurzy).Bohatý sociálny program pre zamestnancov: teambuildingové aktivity, firemné akcie, podpora športových a kultúrnych podujatí.
Flexibilný pracovný čas, dovolenka navyše, dodatočné dni pracovného voľna.
Práca v skúsenom medzinárodnom kolektíve (zastúpenie divízie v 23 krajinách).
Možnosť služobných ciest do zahraničia.
Vaše povinnosti
Technická podpora komplexných systémov v oblasti vybavenia cestujúcich vo vlastných alebo zákazníckych dátových centrách:- Troubleshooting vzniknutých softvérových incidentov.
- Analýza a zber symptómov na ďalšie riešenie.
- Nastavenie konfiguračných zmien na zaistenie plynulej prevádzky v našich systémoch a aplikáciách.
- Dokumentácia a procesné riadenie priradeného incidentu alebo požiadavky.
- Úzka spolupráca so servisnými a vývojárskymi tímami na zlepšení stability systému.
Váš profil
Skúsenosť s databázami SQL/Oracle výhodou.Skúsenosti s Nagios a Ansible výhodou.
Skúsenosť s riešením problémov spojených s HW a SW výhodou.
Vysoká flexibilita s ohľadom na pracovný čas (možná pracovná pohotovosť).
Spoľahlivý, analytický človek s proaktívnym prístupom k zvereným úlohám.
ID: 3663833
Dátum zverejnenia: 10.5.2019
2019-05-10
lokalita: Žilina Pozícia: IT/Technical Support Specialist, Servisný inžinier, Servisný technik Spoločnosť: Scheidt & Bachmann Slovensko s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1 100 €