Service Desk Specialist

Scheidt & Bachmann Slovensko s.r.o.

Miesto práce
Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Fixovanie už známych chýb a podpora návrhu riešenia nových (Troubleshooting).
Zber symptómov, analýza a riešenie problémov u zákazníka prostredníctvom vzdialeného prístupu (Incident management).
Procesné riadenie priradeného incidentu alebo požiadavky a dokumentácia vykonaných zmien (Call / Ticket handling).
Vzdialené monitorovanie funkčnosti prednastavených servisov na hosťovanom prostredí (Event Management).
Úzka spolupráca a koordinácia servisnej podpory s internými a externými oddeleniami pri riešení incidentov (Request Fulfilment).

Zamestnanecké výhody, benefity

Perspektívna práca v stabilnej firme s adekvátnym finančným ohodnotením a potenciálom osobného rozvoja („hard & soft skills“ školenia, jazykové kurzy).
Bohatý sociálny program pre zamestnancov: teambuildingové aktivity, firemné akcie , podpora športových a kultúrnych podujatí.
Flexibilný pracovný čas, dovolenka navyše, dodatočné dni pracovného voľna.
Práca v skúsenom medzinárodnom kolektíve (zastúpenie divízie v 23 krajinách).
Možnosť služobných ciest do zahraničia.

Informácie o výberovom konaní

Ak máte záujem prispieť svojimi skúsenosťami do našej inovatívnej, neustále rastúcej firmy, prosím, zašlite nám svoj životopis v slovenskom a anglickom, príp. nemeckom jazyku spolu so súhlasom na spracovanie osobných údajov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT, elelktrotechnické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Praktické skúsenosti s riešením problémov spojených s HW a SW v IT oblastiach.
Praktické skúsenosti z troubleshootingu prostredníctvom vzdialeného prístupu.
Dobré komunikačné zručnosti a orientácia na zákazníka.
Vysoká flexibilita s ohľadom na pracovný čas (možná pracovná pohotovosť).
Znalosť databázových systémov ORACLE, SQL výhodou.
Znalosť administrácie Windows, UNIX, LINUX serverov výhodou.
Zodpovedný a samostatný prístup.
Spoľahlivý, systematický a komunikatívny typ s proaktívnym prístupom k zvereným úlohám.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Dcérska firma spoločnosti Scheidt & Bachmann GmbH, Mönchengladbach, SRN. Návrh, vývoj a zavádzanie IT riešení v oblasti dopravných systémov - systémy pre parkoviská a strediská voľného času, systémy vybavenia cestujúcich, systémy pre čerpacie stanice a systémy pre železničnú zabezpečovaciu techniku.
Viac informácií na http://www.scheidt-bachmann.sk/

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Scheidt & Bachmann Slovensko s.r.o.
Priemyselná 14 / P.O. Box B-143
012 32 Žilina
http://www.scheidt-bachmann.sk

Kontakt

ID: 3260934   Dátum zverejnenia: 5.12.2017