Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Experience and Communications Manager CER
SCANIA SLOVAKIA s.r.o.
Miesto práce
Diaľničná cesta, Senec
Diaľničná cesta, Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
okamžite, dohodou
okamžite, dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 EUR/mesiacmin. 2500 EUR/mesiac; výsledná mzda bude závisieť od skúseností a seniority uchádzača.
2 500 EUR/mesiacmin. 2500 EUR/mesiac; výsledná mzda bude závisieť od skúseností a seniority uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
V pozícii manažéra zodpovedného za CX v rámci regiónu CER (CZ, SK, HU) budete stáť na čele zvyšovania angažovanosti a spokojnosti zákazníkov s osobitným dôrazom na využívanie spätnej väzby od klientov, zdokonaľovanie zákazníckej cesty v našich priestoroch a na workshopoch a riadenie stratégií riadenia zákazníkov s cieľom vytvárať nové obchodné príležitosti.
Kľúčové oblasti Vašej zodpovednosti:
- Spätná väzba od klientov a optimalizácia skúseností - Iniciovanie získania spätnej väzby od klientov s cieľom využiť poznatky na implementáciu strategických zlepšení vo všetkých bodoch kontaktu so zákazníkmi. Monitorovanie spokojnosti zákazníkov, analýza údajov, tvorba akčných plánov.
- Lead management & Business development - Rozvoj a dohľad na stratégiu riadenia potenciálnych zákazníkov, vytváranie nových obchodných príležitostí. Práca s platformami CRM a nástrojmi na automatizáciu marketingu na zlepšenie procesov (sales funnel) starostlivosti o potenciálnych zákazníkov.
- Komunikácia o produktoch a prehľad o trhu - Udržiavanie prehľadu o trendoch a marketingových aktivitách na trhu s cieľom zlepšovania oblasti zákazníckej skúsenosti a prílevu zákazníkov. Využívanie analýzy údajov na vyhodnocovanie výkonnosti kampaní a získavanie poznatkov na ich neustále zlepšovanie.
- Spolupráca medzi tímami - Úzka spolupráca s internými tímami s cieľom zosúladiť marketingové úsilie so širšími obchodnými cieľmi a zabezpečiť súdržnú stratégiu s cieľom získavania potenciálnych zákazníkov.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti s dlhotrvajúcou tradíciou
- Podpora rozvoja zamestnancov: možnosť vzdelávania, tréningov
- Práca v profesionálnom kolektíve
- Multisport karta
- Príspevok na stravné nad rámec zákona
- Možnosť čiastočného výkonu práce z domu
- Bezplatné občerstvenie na pracovisku (nápoje, ovocie)
- Iné benefity podľa benefit. systému spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
Prosíme vhodných uchádzačov, ktorých skúsenosti a znalosti zodpovedajú uvedeným podmienkam, aby nám zaslali svoj profesijný životopis prostredníctvom linku na www.profesia.sk.
Zároveň žiadame kandidátov o pochopenie, že budeme udržiavať kontakt len s vyhovujúcimi kandidátmi pre túto pracovnú pozíciu. Ďakujeme.
Zároveň žiadame kandidátov o pochopenie, že budeme udržiavať kontakt len s vyhovujúcimi kandidátmi pre túto pracovnú pozíciu. Ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
marketing, business
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
CRM (Customer Relationship Management) - Pokročilý
MS Office 365 - Pokročilý
MS Office 365 - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- schopnosť vytvárať nové obchodné príležitosti z pohľadu marketingu
- Analytické myslenie so schopnosťou vyvodzovať realizovateľné poznatky z komplexných súborov údajov.
- znalosť princípov CX - zákazníckej skúsenosti ako z pohľadu procesu, tak aj realizácie jednotlivých opatrení
- Skúsenosti v oblasti CRM so silným zázemím v oblasti správy údajov o zákazníkoch a využívaním platforiem CRM a nástrojov na automatizáciu marketingu.
- Skúsenosti s analýzou údajov, schopnosť prijímať rozhodnutia založené na údajoch a vykonávať komplexné analýzy trhu a zákazníkov.
- Znalosť osvedčených postupov v oblasti e-mailového marketingu a záväzok dodržiavať nariadenie GDPR.
- Vynikajúce komunikačné a interpersonálne zručnosti, prirodzená orientácia na budovanie pevných vzťahov a efektívnu spoluprácu s multifunkčnými tímami
- Očakáva sa silná orientácia na zákazníka a odhodlanie poskytovať výnimočné zákaznícke skúsenosti
- Znalosť anglického jazyka je podmienkou
- Znalosť maďarského jazyka je výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Scania patrí k lídrom na trhu nákladných vozidiel na Slovensku.
Dodáva na náš trh ťažké nákladné vozidlá (nad 18t), diaľkové i mestské autobusy. Okrem predaja nových vozidiel, servisnej činnosti a predaja náhradných dielcov poskytuje spoločnosť ešte celý rad ďalších služieb, medzi ktoré patria predaj jazdených vozidiel, prenájom vozidiel, servisné zmluvy, nepretržitá servisná asistenčná služba a ďalšie.
Dodáva na náš trh ťažké nákladné vozidlá (nad 18t), diaľkové i mestské autobusy. Okrem predaja nových vozidiel, servisnej činnosti a predaja náhradných dielcov poskytuje spoločnosť ešte celý rad ďalších služieb, medzi ktoré patria predaj jazdených vozidiel, prenájom vozidiel, servisné zmluvy, nepretržitá servisná asistenčná služba a ďalšie.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
Kontakt
ID: 4808647
Dátum zverejnenia: 15.4.2024
2024-04-15
lokalita: Senec Pozícia: Marketingový pracovník, Marketingový špecialista, Špecialista marketingových analýz Spoločnosť: SCANIA SLOVAKIA s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac