Customer Experience and Communications Manager CER

SCANIA SLOVAKIA s.r.o.

Miesto práce
Diaľničná cesta, Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
okamžite, dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 EUR/mesiacmin. 2500 EUR/mesiac; výsledná mzda bude závisieť od skúseností a seniority uchádzača.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


V pozícii manažéra zodpovedného za CX v rámci regiónu CER (CZ, SK, HU) budete stáť na čele zvyšovania angažovanosti a spokojnosti zákazníkov s osobitným dôrazom na využívanie spätnej väzby od klientov, zdokonaľovanie zákazníckej cesty v našich priestoroch a na workshopoch a riadenie stratégií riadenia zákazníkov s cieľom vytvárať nové obchodné príležitosti.

Kľúčové oblasti Vašej zodpovednosti:

  • Spätná väzba od klientov a optimalizácia skúseností - Iniciovanie získania spätnej väzby od klientov s cieľom využiť poznatky na implementáciu strategických zlepšení vo všetkých bodoch kontaktu so zákazníkmi. Monitorovanie spokojnosti zákazníkov, analýza údajov, tvorba akčných plánov.
  • Lead management & Business development - Rozvoj a dohľad na stratégiu riadenia potenciálnych zákazníkov, vytváranie nových obchodných príležitostí. Práca s platformami CRM a nástrojmi na automatizáciu marketingu na zlepšenie procesov (sales funnel) starostlivosti o potenciálnych zákazníkov.
  • Komunikácia o produktoch a prehľad o trhu - Udržiavanie prehľadu o trendoch a marketingových aktivitách na trhu s cieľom zlepšovania oblasti zákazníckej skúsenosti a prílevu zákazníkov. Využívanie analýzy údajov na vyhodnocovanie výkonnosti kampaní a získavanie poznatkov na ich neustále zlepšovanie.
  • Spolupráca medzi tímami - Úzka spolupráca s internými tímami s cieľom zosúladiť marketingové úsilie so širšími obchodnými cieľmi a zabezpečiť súdržnú stratégiu s cieľom získavania potenciálnych zákazníkov.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti s dlhotrvajúcou tradíciou
  • Podpora rozvoja zamestnancov: možnosť vzdelávania, tréningov
  • Práca v profesionálnom kolektíve
  • Multisport karta
  • Príspevok na stravné nad rámec zákona
  • Možnosť čiastočného výkonu práce z domu
  • Bezplatné občerstvenie na pracovisku (nápoje, ovocie)
  • Iné benefity podľa benefit. systému spoločnosti

Informácie o výberovom konaní

Prosíme vhodných uchádzačov, ktorých skúsenosti a znalosti zodpovedajú uvedeným podmienkam, aby nám zaslali svoj profesijný životopis prostredníctvom linku na www.profesia.sk.
Zároveň žiadame kandidátov o pochopenie, že budeme udržiavať kontakt len s vyhovujúcimi kandidátmi pre túto pracovnú pozíciu. Ďakujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

marketing, business

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

CRM (Customer Relationship Management) - Pokročilý
MS Office 365 - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • schopnosť vytvárať nové obchodné príležitosti z pohľadu marketingu
  • Analytické myslenie so schopnosťou vyvodzovať realizovateľné poznatky z komplexných súborov údajov.
  • znalosť princípov CX - zákazníckej skúsenosti ako z pohľadu procesu, tak aj realizácie jednotlivých opatrení
  • Skúsenosti v oblasti CRM so silným zázemím v oblasti správy údajov o zákazníkoch a využívaním platforiem CRM a nástrojov na automatizáciu marketingu.
  • Skúsenosti s analýzou údajov, schopnosť prijímať rozhodnutia založené na údajoch a vykonávať komplexné analýzy trhu a zákazníkov.
  • Znalosť osvedčených postupov v oblasti e-mailového marketingu a záväzok dodržiavať nariadenie GDPR.
  • Vynikajúce komunikačné a interpersonálne zručnosti, prirodzená orientácia na budovanie pevných vzťahov a efektívnu spoluprácu s multifunkčnými tímami
  • Očakáva sa silná orientácia na zákazníka a odhodlanie poskytovať výnimočné zákaznícke skúsenosti
  • Znalosť anglického jazyka je podmienkou
  • Znalosť maďarského jazyka je výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Scania patrí k lídrom na trhu nákladných vozidiel na Slovensku.
Dodáva na náš trh ťažké nákladné vozidlá (nad 18t), diaľkové i mestské autobusy. Okrem predaja nových vozidiel, servisnej činnosti a predaja náhradných dielcov poskytuje spoločnosť ešte celý rad ďalších služieb, medzi ktoré patria predaj jazdených vozidiel, prenájom vozidiel, servisné zmluvy, nepretržitá servisná asistenčná služba a ďalšie.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Recruiter
E-mail: poslať životopis
ID: 4808647  Dátum zverejnenia: 15.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac