Regionálny manažér pre Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Trenčiansky kraj, Nitriansky kraj

SARIO

Miesto práce
Trnavská cesta 100, 821 01 Bratislava - Ružinov, Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Trenčiansky kraj, Nitriansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.02.2018
Ponúkaný plat (brutto)
Zákon č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní zamestnancov vo VS

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- koncepčná, koordinačná a metodická činnosť v oblasti podpory budovania priemyselných parkov a strategických nehnuteľností,
- vypracúvanie komplexných ponúk nehnuteľností a štúdií nehnuteľností pre potencionálnych zahraničných investorov,
- vypracúvanie odborných posudkov v nadväznosti na koncepcie v oblasti zriaďovania priemyselných parkov a strategických nehnuteľností podľa zákona č. 193/2001 Z.z. a opatrení EU,
- spolupráca a koordinácia rokovaní medzi zamestnávateľom a štátnymi inštitúciami, katastrálnymi úradmi, stavebnými úradmi, mestskými zastupiteľstvami, realitnými kanceláriami a stavebnými firmami,
- zabezpečovanie a udržiavanie priamych kontaktov s VUC a miestnou samosprávou, metodické riadenie regionálnych inštitúcií v procese investičného projektu,
- zachytávanie investícií a informácií o plánovaných investíciách v koordinácii s predstaviteľmi samospráv v pridelených regiónoch s cieľom poskytnúť prichádzajúcim investorom servis SARIO,
- prieskum možností získavania priemyselných nehnuteľností v danej oblasti a systémová administrácia databázy nehnuteľností a nájomných objektov v regióne pôsobnosti,
- analýza ekonomickej, demografickej, a podnikateľskej situácie v regióne pôsobnosti a koordinácia prípravy analytických materiálov pre potreby agentúry a investorov,
- starostlivosť o etablovaných investorov na Slovensku. Vedenie evidencie (databázy) etablovaných zahraničných investorov v danom regióne, udržiavanie kontaktu a vzájomná komunikácia s nimi, organizovanie informačných stretnutí s etablovanými zahraničnými investormi, v prípade ich expanzie asistencia pri realizácii ich investičných zámerov na Slovensku,
- realizácia prieskumu požiadaviek a potrieb malého a stredného podnikania v oblasti subkontraktačných aktivít,
- spracovávanie požiadaviek obchodných partnerov tuzemských a zahraničných na subkontrakting, analýza požiadavky, spracovávanie technickej dokumentácie, realizácia výberu a stanovenie metód podpory subkotraktačných aktivít a uvádzanie ich do praxe.

Zamestnanecké výhody, benefity

- zamestnanie v stabilnej a renomovanej organizácii
- možnosť podieľať sa na hospodárskom raste SR
- zaujímavá a rôznorodá práca, možnosť profesionálneho rozvoja a kariérneho rastu
- rôzne zamestnanecké výhody (flexibilná pracovná doba, 5 dní dovolenky nad rámec ZP,
2% príspevok k dôchodkovému poisteniu, mobilný telefón, notebook)
- mladý dynamický kolektív

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o ponúkanú pracovnú pozíciu, zašlite profesijný životopis

Radi by sme Vás informovali, že pre veľké množstvo zaslaných životopisov sme schopní odpovedať iba tým uchádzačom o prácu, ktorých sme sa rozhodli pozvať na osobný pohovor.

Ak Vás nebudeme kontaktovať do 30 dní od zaslania životopisu, rozhodli sme sa vo výberovom konaní uprednostniť kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti lepšie zodpovedajú požiadavkám obsadzovanej pracovnej pozície.

Ďakujeme za pochopenie a prajeme veľa úspechov.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.1.2018 (ostáva ešte 50 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, manažérske, právnické, politologické, európske štúdiá, medzinárodné vzťahy

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- analytické myslenie
- komunikačné schopnosti a príjemné vystupovanie
- samostatnosť a flexibilita
- vysoká pracovná angažovanosť, proaktívny prístup k
plneniu úloh
- záujem o spoločenské dianie
- ochota cestovať v rámci celej SR i v zahraničí
- znalosť ďalšieho cudzieho jazyka je výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

SARIO's Slovak Investmentand Trade Development Agency, delivers complex services to both foreign and domestic investors and Slovak exporters, merging governmental support into integrated business coverage. Founded in 2001, SARIO played a major role in establishing several hundred investment projects in Slovakia and helped dozens of Slovak companies in identifying market opportunities and securing market niches all over the world. Having been recognized multiple times for its efforts SARIO is now focusing on investment promotion, especially R&D investment, Slovak export support and internationalization of Slovak small and medium size enterprises.

SARIO’s main asset is its people – youthful, dynamic, flexible, motivated, and talented. Encountering diverse and global challenges drives their pursuit of excellence and their performance ranks them among the very best in public administration.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Adresa spoločnosti

SARIO
Bratislava, Trnavská cesta 100
821 01 Bratislava
http://www.sario.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Personalne oddelenie
Tel.: +421910828336
E-mail: poslať životopis
ID: 1777232   Dátum zverejnenia: 4.12.2017