Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/Office manager
SAPREM s.r.o.
Miesto práce
Železničná 156, Rovinka
Železničná 156, Rovinka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
dohodou, ideálne 1.7.2023
dohodou, ideálne 1.7.2023
Mzdové podmienky (brutto)
1 150 EUR/mesiacbude upresnené na osobnom pohovore, veľmi záleží na rozsahu práce, skúsenosti vieme oceniť
1 150 EUR/mesiacbude upresnené na osobnom pohovore, veľmi záleží na rozsahu práce, skúsenosti vieme oceniť
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Sme čisto slovenská spoločnosť, ktorá sa sťahuje do nových vlastných priestorov v ROVINKE pri Bratislave. Ako jediný Slovenský výrobca svetlovodov od roku 2008 zvyšujeme svoj kredit a pôsobenie nielen na Slovensku , ale aj v okolitých krajinách. Kvalitné zázemie vo firme je podstatné na dosahovanie našich cieľov, a preto na pozíciu Office manager potrebujeme zodpovedného človeka, ktorý sa bude starať o chod kancelárie v našej spoločnosti. Stereotyp a nuda je pre nás neznámy pojem - záber je veľmi široký - od podpory konateľa v bežných denných povinnostiach, až po budovanie vzťahov so zákazníkmi. Hľadáme dynamickú osobu, ktorá problém identifikuje a samoststne vyrieši.
- evidencia a správa objednávok
- práca s CRM spoločnosti , evidencia zákazníkov
- evidencia, vystavovanie a správa faktúr , vystavovanie faktúr a kontrola splatnosti
- evidencia došlých faktúr
- zodpovednosť za dodanie podkladov pre účtovníka
- bežná administratíva /pošta, vybavovanie korešpondencie/
- komunikácia so zahraničnými dodávateľmi v AJ
- zabezpečovanie plynulého chodu kancelárie
- komunikácia s našimi odberateľmi pri opakovaných požiadavkách
- zákaznícky servis
- pravá ruka riaditeľa spoločnosti
- evidencia a správa objednávok
- práca s CRM spoločnosti , evidencia zákazníkov
- evidencia, vystavovanie a správa faktúr , vystavovanie faktúr a kontrola splatnosti
- evidencia došlých faktúr
- zodpovednosť za dodanie podkladov pre účtovníka
- bežná administratíva /pošta, vybavovanie korešpondencie/
- komunikácia so zahraničnými dodávateľmi v AJ
- zabezpečovanie plynulého chodu kancelárie
- komunikácia s našimi odberateľmi pri opakovaných požiadavkách
- zákaznícky servis
- pravá ruka riaditeľa spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
Samostatná práca s vlastnou zodpovednosťou. Pevný pracovný čas . Možnosť skráteného úväzku (max na 7 hod).
Vzdelanie ? Nevzdelaní ľudia nie sú prínosom, preto preferujeme školenia podľa potreby. Samozrejmosťou je úvodné zaškolenie a pomoc všetkých členov nášho teamu.
PC a telefón aj na súkromné použitie je u nás štandardom. Vzhľadom na nové pôsobisko v technickej zóne Rovinky po skúšobnej dobe aj služobné vozidlo. Výhody malej spoločnosti - osobný kontakt, malý zohratý tým, vlastný názor a nápady nezapadnú niekde v štruktúre, ale práve naopak riešia sa ...
Vzdelanie ? Nevzdelaní ľudia nie sú prínosom, preto preferujeme školenia podľa potreby. Samozrejmosťou je úvodné zaškolenie a pomoc všetkých členov nášho teamu.
PC a telefón aj na súkromné použitie je u nás štandardom. Vzhľadom na nové pôsobisko v technickej zóne Rovinky po skúšobnej dobe aj služobné vozidlo. Výhody malej spoločnosti - osobný kontakt, malý zohratý tým, vlastný názor a nápady nezapadnú niekde v štruktúre, ale práve naopak riešia sa ...
Informácie o výberovom konaní
Prečítame každý životopis, ktorý príde. Ale odpovieme uchádzačom, ktorí vyhovujú nášmu profilu . Ďakujeme za pochopenie.
Termín nástupu je pre nás podstatný. Čím skôr nastúpite tým viac informácií o chode sa od terajšej asistentky dozviete.
Termín nástupu je pre nás podstatný. Čím skôr nastúpite tým viac informácií o chode sa od terajšej asistentky dozviete.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Práca s PC v štandardných programoch Word Excel a pod. AJ na komunikatívnej úrovni je potrebný, nakoľko komunikujeme s dodávateľmi z Nemecka, Anglicka a Španielska. Zodpovednosť a samostatnosť je v našej spoločnosti cenená. Pracujeme s technickými produktami, preto mať vzťah k technike je výhodou, nie však podmienkou. Práca zastrešuje široké spektrum činností vo firme . Monotónnosť u nás nenájdete.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodná a výrobná spoločnosť zaoberajúca sa predajom v dvoch divíziách
Divízia strecha:
Sme jediný slovenský výrobca svetlovodov . Pod značkou SUNWAY vyrábame svetlovody od roku 2008. Výroba, predaj a montáž svetlovodov je našou hlavnou činnosťou.
Viac informácií nájdete na stránkach
www.sunway.sk
Divízia voda:
distribúcia bezpečnostných spŕch, tlačných armatúr a úprav vody .
www.saprem.sk
Divízia strecha:
Sme jediný slovenský výrobca svetlovodov . Pod značkou SUNWAY vyrábame svetlovody od roku 2008. Výroba, predaj a montáž svetlovodov je našou hlavnou činnosťou.
Viac informácií nájdete na stránkach
www.sunway.sk
Divízia voda:
distribúcia bezpečnostných spŕch, tlačných armatúr a úprav vody .
www.saprem.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3587373
Dátum zverejnenia: 18.5.2023
2023-05-18
lokalita: Rovinka Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: SAPREM s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 150 EUR/mesiac