Nákupca - contract management
Samsung SDS Global SCL Slovakia, s.r.o.
Gáň, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok
1.8.2025
1 600 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- príprava podkladov a dokumentov pre začatie výberových konaní v oblasti logistických služieb,
- iniciovanie výberových konaní v oblasti logistických služieb,
- analýza a porovnávanie jednotlivých cenových ponúk,
- podpora manažéra v rámci rozhodovania o výsledkoch výberového konania,
- príprava prehľadov o logistických službách, analýza logistických trednov,
- príprava simulácií, s cieľom nájsť optimálne riešenia v logistike.
Zamestnanecké výhody, benefity
- 13.plat a14. plat,
- Valorizácia základnej hrubej mzdy na ročnej báze,
- Company performance bonus,
- Vernostný bonus na mesačnej báze,
- Príspevok na 3. pilier,
- Príspevok na dochádzanie v hodnote 142,56€ v hrubom/mesiac,
-100% hradené stravné (6,60€/deň),
- možnosť čiastočného Home Office (4 dni v kancelárii/1 deň Home Office)
- Odmena až do výšky 300€ za odporúčanie svojich známych na naše voľné pracovné pozície,
- Darčekové poukážky k narodeninám,
- Darčekové poukážky k Vianociam,
- Darčekové poukážky pri sobáši a takisto pri narodení dieťaťa,
- Darček k Vianociam,
- Vitamínové balíčky,
- Samsung výrobky za diskontné ceny,
- Vianočný večierok,
- Teambuilding s oddelením,
- MultiSport karta.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax na pozícii nákupcu aspoň 1 rok,
- výhodou je skúsenosť s nákupom logistických služieb,
- znalosti procesov v spoločnosti Samsung sú vítané,
- anglický jazyk na aktívnej komunikatívnej úrovni,
- silné komunikačné, strategické, negociačné a analytické, schopnosti,
- odolnosť voši stresu, dobrý timemanagement, zmysel pre detail,
- zručnosti v oblasti vyjednávania a komunikácie,
- schopnosť spravovať viacero projektov a priorít v rýchlo sa meniacom prostredí,
- tímový hráč;
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Samsung SDS, an IT & logistics service provider, was established in 1985. As Korea’s no.1 IT service provider, the company accelerates digital innovation in logistics.
Since the start, Samsung SDS has been one of the fastest growing logistics service providers in the world, with a strong focus on innovative logistics solutions in warehousing, distribution and freight forwarding.
Samsung SDS transforms logistics with Cello and Cello Square, our cutting-edge logistics IT platforms. Delivering global, end-to-end logistics services for seamless and resilient supply chains with full visibility.
Samsung SDS has a turnover of around USD 5.5 billion (2024) and is active in 36 countries, with 56 locations.
For more information: www.samsungsds.com / www.cello-square.com