Channel Marketing Specialist
Samsung Electronics Czech and Slovak
Galvaniho 17c, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok
jún 2024
2 000 EUR/mesiac30% štvrťročné bonusy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
V spoločnosti Samsung Electronics inovujeme a vytvárame technológie, ktoré pomáhajú ľuďom robiť to, čo doteraz nemohli a na čom im záleží. Zároveň robíme všetko pre to, aby technológie boli dostupné a udržateľné.
Znie to dobre? Práve teraz hľadáme nového kolegu alebo kolegyňu na pozíciu Channel Marketing Specialist pre oblasť MX (Mobile Experience). Hľadáme človeka s viac ako štvorročnými skúsenosťami v oblasti produktového retail a online marketingu. Kvalitnú prácu vieme oceniť a poskytneme Vám mimoriadny priestor pre Vašu kreativitu a profesionálny rozvoj.
Čo budete mať na tejto pozícii na starosti?
- Rozvoj lokálnych projektov, lokalizáciu globálnych projektov
- Pomoc partnerom pri zisťovaní marketingových potrieb - s tým súvisiace vytváranie assetov, ponúk a ich následná prezentácia/exekúcia s partnerom
- Podporu a reporting partnerských marketingových kampaní, budovanie silnej partnerskej komunikácie a prezentácie značky Samsung prostredníctvom partnerských kampaní,
- Rozvoj partnerských marketingových stratégií v spolupráci so Sales oddelením s cieľom zlepšiť ich ROI
- Optimalizáciu marketingových stratégií pomocou analýzy aktuálnych trendov, preferencií zákazníkov, správania sa konkurencie, dát z trhu atď.
- V spolupráci s Brand Creative tímom, Senior Brand manažérom a internou kreatívnou agentúrou budete uvádzať nové produkty na trh, lokalizovať a pripravovať produktové assety pre partnerov
- Budete zodpovedať za spravovanie kampaňového kalendára pre slovenský trh a dostupnosť assetov pre partnerov
- Budete partnerom komunikovať aktuálne potreby značky, vytvárať toolkity a návody pre uvedenie nového produktu na trh (COOP marketing quidelines, vzorky produktov, trade marketingové podklady, produktové materiály a pod.)
- Zabezpečenie partnerskej komunikácie pri uvedení nových produktov na slovenský trh
- Zodpovednosť za prezentovanie a komunikáciu smartfónov, tabletov, slúchadiel, smart hodín a príslušenstva a hľadanie nových príležitostí v online a offline retaile
- Návrh a exekúciu promo materiálov a marketingových plánov pre partnerov a oddelenie služieb zákazníkom
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo Vám môžeme ponúknut?
- Silnú značku a špičkové produkty (Samsung je svetový leader v oblasti technologických inovácii a AI)
- Príležitosť využiť naplno svoju kreativitu a pracovať samostatne
- Prístup ku globálnemu know-how skupiny Samsung Electronics a podporu pre odborný rozvoj
- Odmeňovanie s významnou fixnou čiastkou mzdy od 2000 Eur mesačne (v závislosti od Vašich skúseností a schopností) a bonusovou zložkou (30%)
- Work-life balance ako súčasť pracovnej politiky (hybridný model práce, 5 týždňov dovolenky, 4 sick days, voľné vstupy do fitness centra atď)
- Širokú škálu výhod (príspevky na dôchodkové sporenie, voľnočasové aktivity a stravovanie, zľavy na nákup produktov značky Samsung a iné)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Mirosoft excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo od Vás očakávame?
- Niekoľkoročné skúsenosti s prácou v oblasti produktového marketingu (skúsenosti s Consumer Electronics sú výhodou)
- Znalosť retail a online marketingu B2C (B2B výhodou)
- Skúsenosti s koordináciou projektov a komunikáciou naprieč rôznymi oddeleniami
- Skúsenosti s prípravou prezentácii a riadením marketingových stratégií a kampaní
- Orientáciu na potreby zákazníka a znalosť customer journey v e-commerce a retail prostredí
- Schopnosť premeniť potreby klientov na konkrétne riešenia
- Ovládanie slovenského a anglického jazyka (min B2)
Zaujala Vás naša ponuka? Pošlite nám štrukturovaný životopis a nezabudnite priložiť jeden stručný príklad Vašej práce na produktovej kampani (kreatíva, médiá, výsledky, cielenie ...)