Office asistentka

Salve Finance, s.r.o.

Miesto práce
Vlárska 6, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
800 EUR/mesiac800

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Naša OFFICE ASISTENTKA je energický človek, ktorý každej osobe, ktorá vstupuje do našej firmy vyčarí úsmev na tvári, nie je len obyčajnou recepčnou, ale je akýmsi tmelom, ktorý spojuje ľudí vo firme. Nakoľko je veľmi šikovná je schopná zastrešiť nasledovné:
- zodpovednosť za chod recepcie spoločnosti
- denné vyzdvihovanie pošty, jej rozdeľovanie a zapisovanie do interného systému
- podpora pre oddelenie BACK OFFICE - skenovanie, kopírovanie dokumentov
- podpora pre ekonomické oddelenie - evidencia došlých faktúr
- čiastočná asistencia manažmentu spoločnosti, rezervácia zasadačiek
- evidencia dochádzky zamestnancov
- komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi
- objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia
- udržiavanie čistoty a poriadku v priestoroch recepcie
- starostlivosť o zasadacie miestnosti, kuchynku
- asistentka pre CEO Salve Finance

Táto pozícia je vstupnou bránou do našej skupiny spoločnosti a má trainee charakter. Postupne sa zoznámite so všetkými kolegami a tiež manažérmi spoločnosti. Po osvojení si administratívnych procesov je možnosť postúpenia na vyššiu pozíciu v rámci spoločnosti, alebo nájsť príležitosť v niektorom z našich projektov podľa osobných preferencií.

Pre prijatie do tejto pozície sú dôležitejšie Vaše ľudské vlastnosti, než formálne vzdelanie. Predchádzajúca prax nie je potrebná. Schopnosť pracovať s počítačom potrebná je.

Zamestnanecké výhody, benefity

Flexibilná pracovná doba.
Vzdelávanie zamestnancov.
Nadštandardná starostlivosť o zamestnancov, rôzne firemné akcie.
Moderné priestory na prácu.
Možnosť využívať zvýhodnené služby a produkty v rámci skupiny Salve Group.
Príležitosť vytvárať inovatívne riešenia.
Možnosť kariérneho rastu v Salve Group, a.s.

Informácie o výberovom konaní

Výberový pohovor bude prebiehať v 1 kole. V prípade záujmu nám zašlite životopis v slovenskom jazyku a sprievodný motivačný list.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

administratíva, obchod, ekonómia

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme šikovného, perspektívneho človeka s chuťou učiť sa novým veciam:
- Komunikačné schopnosti na vysokej úrovni
- Výborné organizačné schopnosti
- Zodpovedný a systémový prístup k práci
- Profesionálne vystupovanie
- Flexibilné riešenie problémov
- Asertívne správanie, tímový hráč
- Zmysel pre poriadok a čistotu
- Lojálnosť, diskrétnosť, priateľský prístup a veľa úsmevu
- Schopnosť primerane sa prispôsobiť prípadnej flexibilite pracovného času

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme Salve. Nezávislá slovenská finančno- poradenská spoločnosť, ktorú investor a biznis kouč Peter Krištofovič založil v októbri 1996 vo svojej detskej izbe. Dnes oslavujeme 20 rokov na trhu, pôsobíme v štyroch krajinách, máme tisíce spolupracovníkov a státisíce spokojných klientov. Stali sme sa jednotkou na Slovensku pri zdravotníckej reforme a v Rumunsku pri dôchodkovej reforme, kde sme získali ocenenie Broker roka 2008. Na Ukrajine sme špičkou na trhu finančného poradenstva a služieb. Pomáhame plniť sny našim spolupracovníkom, pomáhame im s budovaním kariéry a finančnej nezávislosti. Našim klientom ponúkame osobnú pomoc a odbornú starostlivosť pri správe a zhodnocovaní ich peňazí.
Budúcnosť je teraz! Budúcnosť je Salve.
ID: 3812755  Dátum zverejnenia: 18.11.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800 EUR/mesiac800